ایراد چاپ داپلکس در پرینتر های اچ پی | HP pagewide

ایراد چاپ داپلکس در پرینتر های اچ پی | HP pagewide ،در این پست قصد داریم که نحوه تمیز کردن صفحه در پرینترهای pagewide را آموزش دهیم. در بسیاری از اوقات عموماً رگه هایی که در عملیات چاپ بر روی صفحه ی خروجی می‌افتند. این خطوط نا منظم ظاهر خروجی کار را بسیار ضعیف می کنند. همین علت باعث شده تا کاربران از بروز این موضوع ایجاد ناراحتی کنند. پس تصمیم گرفتیم که نحوه برطرف کردن این ایراد  را توضیح دهیم. در این بخش ما سعی داریم که مرحله به مرحله نحوه ی سرویس داپلکس اچ پی را شرح دهیم. پس توجه داشته باشید که مراحل گفته شده را به درستی طی کنید. همچنین می توانید برای اطلاع از جزئیات ، تنظیمات پرینتر های جوهری اچ پی با تکنسین های بخش فنی ما، در نمایندگی مجاز تماس حاصل فرمایید.

 

 

ایراد چاپ

ایراد چاپ در پرینتر های HP pagewide ، این پرینتر ها عوما در دسته جوهر افشان ها قرار می گیرد. همچنین از سرعت چاپ بالایی برخوردار هستند و درمدلهای چون hp pro  477 خروجی بسیار قوی دریافت می‌شود. این پرینتر از دسته pagewide اچ پی می باشد. که طرفداران بسیار زیادی در حوزه چاپ و ماشین های اداری دارد.در رابطه با برگه هایی که در خروجی چاپ ما تاثیرگذار هستند. باید بگویم که یکی از علت اصلی این موضوع ، تجمع بیش از حد جوهر در صفحه می باشد. که باعث می شود رگه هایی در قسمت پشتی صفحه چاپ شده خروجی ما بیفتد.

 

ایراد چاپ
ایراد چاپ

 

شما می توانید با یک ترفند اساسی مشکل چاپ نامنظم  را  در پرینتر های pagewide اچ پی برطرف کرده و مجدد از دستگاه خود استفاده کنید. برای شروع به این کار ابتدا لازم است که پرینتر HP PAGEWIDE را با استفاده از دکمه پاور که در جلوی دستگاه قرار گرفته خاموش کنیم. بهتر است که سیم اتصال برق را از پشت پرینتر جدا کرده.  سپس منبع تغذیه آن را از پریز بکشیم. برای ریست کردن چاپگر hp بهتر است که هنگام پردازش دستگاه خاموش شود. برای جلوگیری از آسیب دیدگی در اثر شوک الکتریکی حتماً پرینتر اچ پی خود را از منبع برق جدا کنید. تفاوت کیفیت اورجینال کارتریج جوهری HP با برند های تقلبی در چیست؟ برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

 

سرویس داپلکس پرینتر های HP

ابتدا درب کناره ی دستگاه را باز کنید. سپس با احتیاط خیلی زیاد دوبلکسر از درون پرینتر بیرون آورید. سپس برای تمیز کردن یک دسته کاغذ را در جایی دوبلکسر قرار داده. سپس زبانه سبز رنگ بالایی پرینتر را به سمت پایین بیاورید. باقی مانده ساعت جوهر شما ممکن است در ناحیه بالایی پارتیشن و طبقه های بالاتر پرینتر جمع شده باشند‌. در بسیاری از مواقع این حجم باقیمانده جوهر باعث ایجاد رگه هایی ناخوشایند در رو و پشت صفحات چاپ شده ما می باشد.

 

سرویس داپلکس پرینتر های HP ایراد چاپ
ایراد چاپ

 

شما می توانید برای رفع ایراد خطوط بر روی عملیات چاپ، پرینتر اچ پی HP PAGEWIDE کارشناس بخش فنی ما تماس حاصل فرمایید. شما می توانید با استفاده از چوب پنبه و محلول تمیز کننده الکل ایزوپروپیل مراحل تمیز کردن پرینتر خود را شروع کنید. ابتدا برای شروع کمی پنبه موجود را با الکل ایزوپروپیل مرطوب کنید. حتماً توجه داشته باشید که از محلولهای قوی مانند استون، آمونیاک،الکل اتیل یا تتراکلرید کربن بر روی هیچ یک از نقاط پرینتر اچ پی استفاده نکنید.

 

نحوه ی سرویس پرینتر های دو رو HP

محلول های تمیز کننده ی قوی مانند موارد نامبرده، می‌توانند به چاپگر شما آسیب جدی وارد کنند. صفحه دوبلکسر را که ابتدا از دستگاه خارج کرده بودید با استفاده از پنبه مرطوب شده تمیز نمایید. توجه داشته باشید که مناطق برجسته این صفحه را با دقت تمیز کنید. پس از گذشت زمان در  قسمت برجسته ی این صفحه، جوهر ها ، انباشته می‌شوند. که ما سعی داریم که آنها را تمیز کنیم تا بتوانیم ایراد خطوط نامنظم صفحه را برطرف کنیم. همچنین شما می توانید نواحی آسیب دیده درون باکس کناری پرینتر خود را با استفاده از پنبه آغشته به الکل ایزوپروپیل تمیز کنید.

 

نحوه ی سرویس پرینتر های دو رو HP
ایراد چاپ

 

پس از اینکه به درستی تمامی نقاط گفته شده را با استفاده از پنبه محلول تمیز کننده، به خوبی تمیز کردید. چند دقیقه صبر کنید تا نقاط تمیز شده کمی خشک شوند. پس از گذشت چند دقیقه شما می توانید قطعه دوبلکسر را همانطور که در ابتدا از پرینتر اچ پی جدا کردید. مجددا بر روی پرینتر نصب کنید. توجه داشته باشید که پس از انجام تمامی این مراحل کابل برق و منبع اصلی آن را به درستی برروی پینتر جایگذاری کنید. حال با انجام این ترفند شما توانسته اید که پرینتر اچ پی hp pagewide خودتان را تمیز کرده. تا دیگر ایراد چاپ خطوط نامنظم را روی نتایج خروجی نداشته باشید.

 

تکنسین های نمایندگی اچ پی | تعمیر در محل

 

در مرحله آخر سعی کنید صفحه ایی به عنوان تست از پرینتر خود بگیرید. همانطور که می دانید برای شروع به این کار ابتدا باید یک دسته کاغذ را صاف و تراز کنید. سپس آنها را درون سینه کاغذی پرینتر قرار داده .با استفاده از صفحه کنترل گر چاپگر یا رایانه خود، صفحه ای را به عنوان تست ، پرینت بگیرید.  در بسیاری از موارد دیده شده که مشکل چاپ داپلکس با انجام دادن تمامی این مراحل برطرف شده است. اگر پرینتر شما همچنان دارای این ایراد بود می توانید با کارشناسان ما در بخش فنی پرینترهای اچ پی تماس حاصل فرمایید. ما در کوتاه ترین مدت پاسخگوی شما خواهیم بود.

 

تکنسین های نمایندگی اچ پی | تعمیر در محل | ایراد چاپ
ایراد چاپ
5/5 - (1 امتیاز)

مرکز ماشین های اداری و رایانه HP
در این مرکز خدمات شرکتی متمایز را تجربه کنید
-نصب نرم افزار حذف چیپ برای دستگاه های غیرقابل شارژ
-استفاده از پک اصلی تونر HP برای هر مدل بصورت مجزا
-بهره گیری از قطعات شرکتی با پارت نامبر اصلی در نمایندگی HP
-راه اندازی مجدد کلیه درام کیت های معیوب با قطعات اورجینال اچ پی

Inquiry for hp Cartridge

چنانچه از مدل کارتریج یا پرینتر خود مطلع نیستید در فرم زیر می توانید با سرچ از مدل پرینتر به کارتریج و برعکس برسید

Ask for Price
Get the price directly from the sales expert

جهت اطلاع از قیمت بروز کارتریج های HP با کارشناسان ما در ارتباط باشی

4 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *