ایراد کارتریج جوهری – رفع ایراد alignment unsuccessful

ایراد کارتریج جوهری – رفع ایراد alignment unsuccessful ، رفع ایراد مشکل همترازی در چاپگرهای اچ پی. زمانی که با پیام alignment unsuccessful یا alignment failed در پرینترهای hp مواجه شدید چه کاری باید انجام دهید تا این اخطار برای شما رفع شود. با ما همراه باشید تا در ادامه بتوانیم این ایراد چاپگر اچ پی را با هم رفع  نماییم. برای اطلاعات بیشتر در رابطه با پرینتر های اچ پی با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

 

 

ایراد کارتریج

زمانی که پرینتر اچ پی با این ایراد رو به رو می شود ، اخطار alignment بروی صفحه ی کنترل چاپگر ظاهر می شود. در مرحله اول نیاز است که کاغذ را به شکل صحیح تراز کنید و درون سینی کاغذی پرینتر اچ پی قرار دهید. توجه داشته باشید که از کاغذ مناسبی برای انجام عملیات چاپ استفاده می نمایید. پس از اینکه کاغذ مناسبی را تهیه کردید ، راهنمای طول و عرض پرینتر را تنظیم نموده و توجه داشته باشید که کاغذ پرینتر خم نشود.

 

ایراد کارتریج
ایراد کارتریج

 

پرینترهایی که دارای صفحه کنترل می باشند، می توانید از طریق منوی tools به قسمت printer maintenance بروید. پس از اینکه وارد منوی تنظیمات شدید گزینه ی align printhead یا print alignment page را انتخاب کنید. مراحل گفته شده تنها مختص پرینتر های بود که دارای صفحه نمایش لمسی می باشندا. اگر شما از کاربرانی هستید که از پرینتر های  که فاقد صفحه ی نمایش می باشند یا اصطلاحا منوی دکمه ایی دارند استفاده می کنید. چه روشی را باید برای انجام تست پیج انجام دهید. با ما همراه باشید تا در ادامه به این موضوع نیز بپردازیم.

 

alignment failed در پرینتر های HP

پرینتر های اچ پی که فاقد منو می باشند. باید از نرم افزار مرتبط با چاپگر اچ پی در کامپیوتر یا تلفن همراه هوشمند خود استفاده نمایید.شما می توانید با این نرم افزار تست print alignment page را به راحتی بگیرید. اگر نرم افزار مرتبط با پرینتر اچ پی را بر روی سیستم شخصی خود ندارید به آدرس support.hp.com بروید و سپس جدیدترین نرم افزار مرتبط با چاپگر اچ پی را دانلود کنید.

 

alignment failed در پرینتر های HP
ایراد کارتریج

 

اگر چاپگر شما دارای یک اسکنر می باشد برای تکمیل مراحل، لازم است صفحه تراز را اسکن نمایید. دستورالعمل های موجود در رابطه با اسکن صفحه ی alignment را مرور کنید. در صورت عدم وجود دستورالعمل ها ، نیازی به اسکن صفحه ندارید. اما در رابطه با اسکن صفحه ابتدا ، درب اسکنر پرینتر اچ پی  را بلند کرده و سپس صفحه ای که نیاز به اسکن دارد را با توجه به دستورالعمل ها و بر روی صفحه اسکنر قرار دهید. کار پرینتر جوهری اچ پی به چه صورت می باشد؟

 

 

ارور کارتریج اچ پی | ایراد کارتریج

توجه داشته باشید که کاغذ شما به درستی بر روی شیشه اسکنر قرار بگیرد.  پس از انجام تمامی مراحل درب اسکنر و پرینتر اچ پی خود را پایین بیاورید و سپس بسته به نوع چاپگر خود عملیات اسکن را انتخاب کرده و گزینه start black copy را انتخاب کنید. پرینتر شما برای اسکن چند ثانیه نیاز و پردازش دارد تا پایان این پردازش صبر کنید. اگر همچنان خطای alignment error بر روی پرینتر شما می باشد، همراه ما باشید تا در مرحله های بعدی، راه حل های بیشتری را آموزش دهیم.  در مرحله دوم قصد داریم که چاپگر خود را ریست کنیم. در بسیاری از این مواقع ریست چاپگر hp باعث می شود که خطای alignment page به طور کلی از چاپگر اچ پی حذف شود.

 

ارور کارتریج اچ پی | ایراد کارتریج
ایراد کارتریج

 

 

هنگامی که پرینتر اچ پی روشن می باشد، کابل برق و از پشت دستگاه جدا نمایید. سپس ۶۰ ثانیه صبر کنید و سیم برق را مجدداً به پرینتر اچ پی وصل نمایید. چاپگر به طور خودکار روشن میشود، اگر چاپگر شما به صورت خودکار روشن نشد می توانید با استفاده از دکمه پاور سیستم را روشن نمایید. همانطور که در مرحله اول توضیح دادیم شما می توانید با قرار دادن کاغذ و تنظیم کردن آن تست صفحه تراز را انجام دهید. همانطور که گفته شد در بسیاری از موارد این اخطار با ریست پرینتر ، رفع می شود.اما ار همچنان این ایراد بروی دستگاه شما اخطار می دهد به مراحل بعدی بپردازید.

 

تراز سطح جوهر در پرینتر های فوتواسمارت

اگر همچنان پرینتر شما خطای alignment page را نشان می‌دهد با ما همراه باشید. در این مرحله باید، سطح مواد مصرفی کارتریج خود را بررسی کنید و سپس جایگزینی مناسب برای آنها انتخاب کنید.  برای چاپگر هایی که دارای صفحه کنترل لمسی می باشند، می توانید با مراجعه به تنظیمات مربوط سطح باقی مانده از جوهر و کارتریج جوهرافشان خود را ببینید. اما تو این پرینتر هایی که فاقد این منو می باشند برای تخمین میزان باقیمانده جوهر یا تونر شما باید به نرم افزار چاپگر خود مراجعه نمایید. در صورت خالی بودن کارتریج پرینترهای اچ پی ، آنها را با کارتریج های اصلی اچ پی جایگزین کنید.

 

تراز سطح جوهر در پرینتر های فوتواسمارت
ایراد کارتریج

 

 

توجه داشته باشید که حتما از کارتریج های اورجینال برای چاپ استفاده نمایید زیرا که کارتریج های متفرقه ممکن است به پرینتر شما آسیب جدی وارد کند. همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با پرینتر و  جایگزین کارتریج HP با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی تماس حاصل فرمایید.

 

ایراد کارتریج های فوتو در دیزاین جت ها designjet

حال کاتریج پرینتر hp خود را تعویض نموده اید اما همچنان خطای alignment page برای شما به نمایش در می آید. در این زمان چه باید کرد؟ مرحله بعدی مربوط به تمیز کردن هد چاپگر های کارتریج های جوهر افشان می باشد. توجه داشته باشید که این مرحله مربوط به پرینتر های جوهر افشان اچ پی است. شما می توانید با تمیز کردن این قطعه مشکل خطا را در پرینترهای جوهرافشان رفع نمایید.

 

ایراد کارتریج های فوتو در دیزاین جت ها designjet
ایراد کارتریج

 

برای این کار لازم است که به صفحه کنترل چاپگر خود بروید و منوی تنظیمات را انتخاب کنید. سپس قسمت clean printhead را انتخاب نمایید و گزینه تایید را فشار دهید. همچنان اگر از کاربرانی هستید که پرینترهای فاقد صفحه کنترل استفاده می نمایید می توانید از طریق نرم افزار مربوط به چاپگر خود این گزینه را انتخاب نمایید.

ما را در google.com با کلیه لینکهای مرتبط با کارتریج های اچ پی دنبال کنید.

 

سطح جوهر در تانک پرینتر های HP

در اکثر مواقع تعویض کارتریج کمک زیادی برای رفع خطای alignment page می کند. در صورتی که پرینتر شما از کارتریج های جوهر افشان استفاده می نماید . با تعویض کردن این کارتریج ها و جایگزینی کارتریج اچ پی اورجینال می‌توانید. این مشکل را رفع نمایید. اما اگر از پرینتر های جوهرافشانی استفاده می کنید که علاوه بر کارتریج دارای هد می باشند . می توانید با تعویض این قطعه مشکل چاپ خود را رفع نمایید.

اگر پس از انجام تمامی مراحل،  پریننتر شما همچنان دچار ایراد می باشد. شما می توانید با مراجعه به نمایندگی رسمی اچ پی این مورد را برطرف نمایید. کارشناسان ما در نمایندگی اچ پی در کوتاه ترین این ایراد را برای شما رفع می نماید. نحوه ی عملکرد مگنت در کارتریج HP چگونه می باشد.

 

سطح جوهر در تانک پرینتر های HP
ایراد کارتریج
Rate this post

مرکز ماشین های اداری و رایانه HP
در این مرکز خدمات شرکتی متمایز را تجربه کنید
-نصب نرم افزار حذف چیپ برای دستگاه های غیرقابل شارژ
-استفاده از پک اصلی تونر HP برای هر مدل بصورت مجزا
-بهره گیری از قطعات شرکتی با پارت نامبر اصلی در نمایندگی HP
-راه اندازی مجدد کلیه درام کیت های معیوب با قطعات اورجینال اچ پی

Inquiry for hp Cartridge

چنانچه از مدل کارتریج یا پرینتر خود مطلع نیستید در فرم زیر می توانید با سرچ از مدل پرینتر به کارتریج و برعکس برسید

Ask for Price
Get the price directly from the sales expert

جهت اطلاع از قیمت بروز کارتریج های HP با کارشناسان ما در ارتباط باشی

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *