بلید کارتریج های لیزری اچ پی

بلید کارتریج های لیزری اچ پی | آیا تا به حال به قطعات بکار رفته درون کارتریج های لیزری دقت کرده اید. درون دنیای هر کارتریج لیزری،  اجزای زیادی وجود دارند. که در کنار یکدیگر برای یک هدف با هم کار می کنند. در نهایت تمامی این تلاش ها در کنار یکدیگر موجب می شود تا چاپ های شما با کیفیتی مطلوب و مناسب از دستگاه خارج شود.در همین بخش نا تصمیم داریم تا با معرفی بلید و نحوه ی عملکرد آن درون کارتریج های لیزری ، اطلاعاتی را در ارتباط با وظیفه و نوع عملکرد این دستگاه به شما کاربران گرامی ارائه دهیم.

در همین راستا پیشنهاد می شود تا در ادامه همراه ما باشید. به زبان ساده اگر بخواهیم اطلاعاتی را در ارتباط با ، بلید به شما دهیم باید بگویم که : بلید وظیفه ی نظم و میزان تونر تحویل داده شده به قطعات دیگر را تعیین می کند. در نظر داشته باشید که اگر قطعه ی بلید به درستی وظیفه ی خود را انجام ندهد ممکن است چاپ شما کم رنگ و یا پر رنگ شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با مرکز تعمیرات کارتریج های اچ پی با ما همراه شوید.

 

بلید کارتریج

هنگامی که شما کاربران گرامی دستور چاپ را صادر می کنید ، پرینتر پس از انتقال دستور به درون پنل و حافظه ی خود ، باید عملیات چاپ را انجام دهد. در این بخش کارتریج با کمک مگنت تونر لازم را برای چاپ به خود جذب می کند. در این بخش بلید باید با تنظیم کردن تونر بروی سطح مگنت کار خود را آغاز کند. نکته ای که در این بخش قابل توجه است ، مبحث اندازه و دقیت این قطعه می باشد. در نظر داشته باشید که اگر قطعه ی بلید به درستی تنظیم و ریگلاژ نباشد حجم تونر کمتر یا بیشتری بروی مگنت قرار میگیرد.

سپس این حجم غیر استاندارد پس از انتقال به درام و سپرده شدن به رسانه یا به صورت کمرنگ یا به صورت پر رنگ نمایش داده می شوند. در همین راستا ما اهمیت بالای این قطعه و تنظیم بودن آن را در بخش عملکرد خود درک خواهیم نمود. قطعه ی بلید به عنوان یک قطعه ی مصرفی درون کارتریج های لیزری قرار می گیرند. اما نسبت مستهلک شدن آنها در مقیاس با درام و مگنت بسیار کم تر می باشد. عموما پس از چند بار شارژ ، جهت نگهداری ثبات کیفیت لازم است تا این قطعه به صورت کامل تعویض گردد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی در ارتباط باشید.

 

 

 

بلید کارتریج

 

قطعات اصلی HP

با بررسی گزارش های اخیر بسیاری از کاربران متوجه شدیم که خیلی از مصرف کنندگان در زمینه ی چاپ با مشکلاتی چون کمرنگی و یا پر رنگی و سیاهی مطلق رو به رو هستند. در نظر داشته باشید که احتمال این که این مشکلات در ارتباط با بخش بلید و داکتر بلید شما باشد بسیار زیاد است. اما همواره شما می توانید برای رفع ایراد خود با مراجعه به نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی ، در سریعترین زمان ایراد خود را برطرف سازید.

در نظر داشته باشید که استفاده از قطعات اورجینال و سازگار با مدل کارتریج اچ پی ، یکی از مهمترین دستورالعملهای لازم در هنگام تعویض قطعات می باشد. لذا پیشنهاد می شود تا در ارتباط با قطعات خریداری شده و بکار رفته ی در کارتریج خود دقت لازم را داشته باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی HP در ارتباط باشید.

 

جنس بلید ها در کارتریج اچ پی

یکی از مهمترین تفاوت ما بین بلید های اورجینال و فیک مبحث جنس آنها می باشد. هر تیغه بلید معمولاً از فولاد ضد زنگ ساخته شده است. دلیل استفاده از فولاد ضد زنگ درون این کارتریج ها برای جلوگیری از خوردگی می باشد. در نظر داشته باشید که اگر زنگ زدگی یا خوردگی روی تیغه ایجاد شود. از شارژ مناسب در تونر جلوگیری می کند و می تواند به کارتریج آسیب برساند. لذا طبق دستورالعملهای موجود لازم است که شما کاربران گرامی حتما از قطعات اورجینال استفاده نمایید.  همچنین لازم است بدانید که تونر های زائد باقی مانده بروی این کارتریج پس از چاپ وارد بخش بک تونر پشت کاست کارتریج می شود. پیشنهاد می شود جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط با قطعات کارتریج و آشنایی با این قطعه با ما در نمایندگی رسمی در ارتباط باشید.

 

 

جنس بلید ها در کارتریج اچ پی

 

 

 

لازم به توضیح است که قسمت پلاستیکی بلید که اصلی ترین کار را بعهده دارد قابل تعویض نیست. این قسمت به دلیل بهره مندی از متریال خاص HP. و به دلیل نقش مهمی که در تمیز کردن سطح درام از تونر دارد در. صورت خرابی غیر قابل تعویض است. و مستلزم تعویض کامل بلید میگردد. تیغه های بکار رفته در این قطعه نیز به دلیل حساسیت بالا در صورت وارد شدن ضربه به کارتریج امکان تاب برداشتن و اختلال در کارایی میگردند. این مورد باعث خوب تمیز. نشدن درام گشته و رد کثیفی از تونر برروی کاغذ به جا میگذارد.

 

Rate this post

مرکز ماشین های اداری و رایانه HP
در این مرکز خدمات شرکتی متمایز را تجربه کنید
-نصب نرم افزار حذف چیپ برای دستگاه های غیرقابل شارژ
-استفاده از پک اصلی تونر HP برای هر مدل بصورت مجزا
-بهره گیری از قطعات شرکتی با پارت نامبر اصلی در نمایندگی HP
-راه اندازی مجدد کلیه درام کیت های معیوب با قطعات اورجینال اچ پی

Inquiry for hp Cartridge

چنانچه از مدل کارتریج یا پرینتر خود مطلع نیستید در فرم زیر می توانید با سرچ از مدل پرینتر به کارتریج و برعکس برسید

Ask for Price
Get the price directly from the sales expert

جهت اطلاع از قیمت بروز کارتریج های HP با کارشناسان ما در ارتباط باشی