تانک جوهر پرینتر های جوهرافشان HP

تانک جوهر پرینتر های جوهرافشان HP ، آیا تا به حال از پرینترهای جوهر افشان اچ پی که دارای مخزن مخصوص جوهر می‌باشند استفاده کرده اید. در زمینه ماشینهای اداری و رایانه ای این پرینتر های جوهر افشان به نام tank ink printer شناخته می شوند. اما دلیل ساخته شدن این فیلترها جوهر افشان چیست؟ تفاوت اصلی پرینترهای جوهر افشان دارای تانک و پرینترهای جوهر افشان معمولی در چیست؟اگر شما از کاربرانی هستید که کیفیت و نحوه کار پرینترهای جوهر افشان را میپسندید با ما همراه باشید. تا در رابطه با پرینترهای جوهری تانک دار، نوع تنظیمات و شارژ مجدد آنها کمی اطلاعات پیدا کنیم.

 

 

تانک جوهر

سوالات زیادی در رابطه با نوع کار این پرینترها برای ما پیش می آید . سوالاتی از قبیل اینکه شارژ کارتریج و تانک جوهر این پرینترها به چه صورت می باشد. یا به طور مثال با خرید پرینتر جوهر افشان دارای تانک در هزینه‌های ما صرفه جویی می‌شود؟ یکی از مزایای پرینتر هایی که دارای تانک می باشند، فاصله گرفتن از آن مدل کارتریج های کوچک و قدیمی می باشد. در نظر داشته باشید که بسیاری از افراد مصرف‌کنندگان پروپاقرص تکنولوژی چاپ به صورت جوهر افشان می باشند.

 

تانک جوهر
تانک جوهر

 

پس مطمئن برای این افراد صرفه‌جویی در هزینه‌های مصرفی اولویت بسیار زیادی دارد. در رابطه با تانک جوهر و شارژ مجدد آن باید بگوییم که این قطعه توانسته هزینه های مصرف کنندگان را تا مقدار چشمگیری کاهش بدهد.مورد دیگر در رابطه با فناوری تانک جوهر نسبت به کاتریج های قدیمی نوع کیفیت چاپ اسناد می باشد. مطمئن می دانید کیفیت چاپ در پرینترهای جوهر افشان بسیار خوب و با وضوح مناسب می باشد. نصب درابور پرینترهای مخزن دار HP چگونه می باشد؟ برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

 

 

معرفی پرینتر های مخزن دار جوهرافشان HP

حال سوال ما  اینجاست که تانک جوهر نیز می‌تواند به اندازه کارتریج های جوهر افشان کیفیت را به اسناد ما منتقل کند؟ خیلی قاطعانه می توان پاسخ این سوال را با یک گزینه مثبت داد. کیفیت در اسناد چاپ شده توسط فناوری تانک جوهری همانند کاتریج های قدیمی بالا و مطلوب می باشد.اچ پی در زمینه پرینترهای دارای تانک جوهر ، رقیب های بسیاری دارد. همین موضوع باعث شده تا متریال و کیفیت ساخت قطعات در این محصول به شدت بالا و عالی باشد.

 

معرفی پرینتر های مخزن دار جوهرافشان HP
تانک جوهر

 

سوال دیگری که کاربران بسیار به آن می پردازند و با این قضیه سر و کار دارند. مربوط به شارژ هر یک از مخزن های تانک می باشد. همانطور که می‌بینید و می دانید نوع تکنولوژی چاپ در این پرینترها تغییر پیدا کرده است. از لحاظ شارژ مجدد این پرینترها دارای امتیازهای بالایی از سوی کاربران می باشند زیرا که شارژ مخزن تانک جوهر افشان خیلی راحت تر از کارتریج های سنتی و قدیمی تر می باشد.در رابطه با شارژ مجدد این مخزن ها باید بگویم. که اگر جوهر مخازن شما رو به اتمام بود می توانید با چند ترفند ساده آنها را مجدداً شارژ نماید.

 

 

شارژ مجددا تانک پرینتر های جوهری اچ پی |تانک جوهر

در مرحله اول خیلی آسان درب مخزن تانک جوهر ای پرینترهای جوهر افشان اچ پی را باز می نماییم. بعد از آن مشاهده می‌کنیم که هر یک از مخازن دارای یک محفظه جدا برای شارژ مجدد جوهر هستند. می توانید با استفاده از انگشتان خود این محافظ ها را بردارید. تا به قسمت ورودی جوهر دسترسی پیدا کنید.در نظر داشته باشید که برای شارژ مجدد تانک ها نیاز به قوطی های مخصوص جوهر دستگاه خودتان را دارید. و حتما توجه کنید که جوهر مربوط به پرینتر جوهر افشان خود را خریداری نمایید.

 

شارژ مجددا تانک پرینتر های جوهری اچ پی |تانک جوهر
تانک جوهر

 

این مواد مصرفی به دلیل سادگی زیادی که نسبت به کارتریج های جوهر افشان قدیمی دارند، ممکن است در نحوه تولید آنها توسط شرکت های متفرقه ایرادهایی یافت شود. توجه کنید که حتماً جوهر ها را از نمایندگی اصلی hp تهیه کنید. پس از تهیه قوطی جوهر های پرینتر مخزن دار، تاریخ انقضا را چک نمایید.حال پس از این که هر چهار رنگ اصلی جوهر پرینترهای مخزن دار خود را تهیه کردید ، نوبت به آن رسیده تا خودمان مخزن را شارژ مجدد کنیم.

 

جوهر مخصوص پرینتر های مخزن دار HP

برای این کار به نوبت بطری های جوهر را بردارید. توجه داشته باشید که تحت هیچ عنوانی بطری‌ها را تکان ندهید. سپس درب بالایی آنها را بچرخانید تا پلمپ آنها باز شود. پس از این که آنها را باز کردید می توانید پلمپ بعدی آن را نیز باز کنید.حالا نوبت آن رسیده که مجدداً درب بطری را سر جای خود قرار دهیم. عموماً این بطری ها دارای درب مخصوص می باشد که می توانید با استفاده از آن راحت تر مخزن جوهر پرینتر خود را پر کنید. به سراغ تانک پرینتر خود رفته و محفظه آن را باز کنید. در رابطه با قطعه ی مهم پرینتر های جوهرافشان باید اضافه کنیم که ، بسیاری از کاربران پرسیدند که ، نحوه ی تمیز کردن هد پرینتر اچ پی جوهری چگونه می باشد؟ شما نیز می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید

 

جوهر مخصوص پرینتر های مخزن دار HP
تانک جوهر

 

توجه داشته باشید که هر رنگ از آن بطری ها را در جای مخصوص مخزن جوهری بریزید. زیرا عدم تطابق جوهر و مخزن، آسیب های زیادی به چاپگر وارد می شود. پس از این که بطری را به محفظه چاپگر متصل کردید، چند لحظه صبر کنید تا مخزن پر شود. تحت هیچ عنوانی بطری جوهری را که به مخزن متصل کردید فشار ندهید. وضعیت های پرینترهای تانک دار نسبت به نسل قدیم خود صرفه جویی در مصرف جوهر می باشد.

 

کارشناسان فروش پرینتر مخزن دار HP

این بدین معنی است که شما می توانید در دفعات بعدی نیز از بطری های جوهر خود برای شارژ مجدد مخزن ها استفاده کنید.حال به ترتیب سه رنگ اصلی دیگر را با همین روش می توانید شارژ کنید. توجه داشته باشید که پس از پر کردن مخازن ، محفظه آنها را سر جای خود قرار داده و سپس درب تانک جوهر را ببندید.توجه داشته باشید که شما می توانید برای اطلاع از جزئیات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی پرینترهای جوهر افشان hp تماس حاصل فرمایید. ما در کوتاه ترین مدت پاسخگویی شما خواهیم بود.

 

کارشناسان فروش پرینتر مخزن دار HP
تانک جوهر
5/5 - (1 امتیاز)

مرکز ماشین های اداری و رایانه HP
در این مرکز خدمات شرکتی متمایز را تجربه کنید
-نصب نرم افزار حذف چیپ برای دستگاه های غیرقابل شارژ
-استفاده از پک اصلی تونر HP برای هر مدل بصورت مجزا
-بهره گیری از قطعات شرکتی با پارت نامبر اصلی در نمایندگی HP
-راه اندازی مجدد کلیه درام کیت های معیوب با قطعات اورجینال اچ پی

Inquiry for hp Cartridge

چنانچه از مدل کارتریج یا پرینتر خود مطلع نیستید در فرم زیر می توانید با سرچ از مدل پرینتر به کارتریج و برعکس برسید

Ask for Price
Get the price directly from the sales expert

جهت اطلاع از قیمت بروز کارتریج های HP با کارشناسان ما در ارتباط باشی

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *