تفاوت کارتریج‌ های بدورن درام و با درام

تفاوت کارتریج‌ های بدورن درام و با درام. تیم کارشناسی نمایندگی رسمی اچ پی تصمیم دارد تا در این پست توضیحات کافی در ارتباط با تفاوت اصلی بین کارتریج های تونر و کارتریج های یونیت درام را برای شما به صورت کامل شفاف سازی کند. از این رو پیشنهاد می شود تا در جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مواد مصرفی پرینترهای لیزری باما همراه بوده و از خدمات نمایندگی بهره مند شوید.

 

تفاوت کارتریج‌ ها

تیم تخصصی اچ‌پی بارها و بارها در ارتباط با اهمیت کارتریج ها و وظیفه آنها در پرینتر های لیزری و جوهر افشان، توضیحات زیادی را در قالبهای متفاوتی همچوت مقاله های مربوط به کارتریج ها، خدمت شما کاربران گرامی ارائه کردند اند. از این رو دیگ می دانیم که بیشتر کاربران با اهمیت کارتریج ها آشنا هستند. اما در این پست تصمیم داریم تا در ارتباط با تفاوت اصلی بین کارتریج های لیزری با درام و بدون درام توضیحاتی را خدمت شما کاربران ارائه دهیم.

همانطور که می دانید از پرینترهای لیزری در صنعت چاپ در فضاهای متفاوتی همچون خانه ، اداره ، ارگان ، فضای اداری ، خصوصی و  … استفاده می شود. بسیاری از کاربران که به طور روزانه نیاز به خود دارند. برای پایین آوردن هزینه های مصرفی خود اقدام به خرید پرینترهای لیزری می کنند. پرینترهای لیزری عموماً در دسته های متفاوتی توسط کمپانی اچ پی طراحی و بازار عرضه می‌شود.

در این بخش می توانیم در ارتباط با این دستگاه ها، به چاپگر های با درام و بدون درام اشاره کنیم. در نظر داشته باشید که چاپگر هایی که دارای درام هستند و چاپگر هایی که درام ندارند ، هر کدام ویژگی های خاصی را به کاربران ارائه می دهند. و به هیچ عنوان این مسئله ضعفی را در نوع طراحی کمپانی اچ پی ایجاد نمی کند. از این رو در جهت کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می‌شود که همراه ما بمانید. همچنین شما میتوانید در جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با کارتریج ها به پنل مخصوص استعلام کارتریج های اچ پی مراجعه فرمایید.

 

تفاوت کارتریج‌ ها
تفاوت کارتریج‌ ها

 

یونیت درام های HP

ما در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با یونیت درام های اچ پی توضیحات مختصری را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم تا شما نیز در ارتباط با این قطعه ی مهم اطلاعات بیشتری داشته باشید. یونیت درام قطعه مهمی است که درون پرینترهای لیزری اچ پی قرار می گیرد. اینقدر به صورت مجزا حکم درام را برای کارتریج های اچ پی ایفا می کند. اصلی ترین وظیفه یونیت درام در اون پرینترهای hp نگهداری از درام به صورت جداگانه می باشد. این قطعه را می توانیم در پرینتر های نسل جدید hp بیشتر از نسل های قدیم ببینیم و با آن آشنا شویم.

 

یونیت درام های HP
یونیت درام های HP

 

ما در این بخش های بعدی در ارتباط با مزایا و معایب یونیت درام بررسی های لازم را انجام داده و توضیحات آن را خدمت شما کاربران گرامی ارائه خواهیم کرد. اما در این بخش بیشتر تصمیم داریم تا یونیت درام های اچ پی را معرفی نماییم. وجود یونیت درام هادرون پرینترهای hp باعث شده تا عملیات چاپ به خوبی و با کیفیت بالا به صورت خروجی به دست کاربران برسد.

اصلی ترین وظیفه ی یونیت درام ها انتقال  تونر به روی کاغذ های متفاوت و استاندارد می باشد. همچنین یونیت درام ها  دارای سنسور های متفاوتی می باشند که عملیات چاپ را برای ما کاربران آسان‌تر می‌کند. در نظر داشته باشید که کارشناس های ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش hp مفتخراند. تا در ارتباط با تمامی مجموعه های مربوط به چاپگرهای hp همراه و همیار شما کاربران باشند. از این رو شما میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در واحد فنی همراه شوید.

 

کارتریج های با درام| تفاوت کارتریج‌ ها

لطفاً تمام افرادی که از پرینترهای لیزری در امورت کاری و خانگی خود استفاده می کنند. با کارتریج های دارای درآمد آشنا می باشند. در بعضی از کارتریج ها درام به صورت استوانه ای آبی و در بعضی دیگر این قطعه به شکل استوانه ای سبز رنگ درون کارتریج قرار گرفته است. همانند یونیت ،  درام ها نیز نقش اساسی در بالا بردن کیفیت چاپ دارند. این قطعه با نوع تکنولوژی که در آن به کار رفته سعی در بالا بردن کیفیت چاپ در خروجی اسناد ما می شود.

همچو یونیت ها ، این قطعه نیز دارای مزایا و معایبی می باشد که در ادامه در ارتباط با آنها توضیحات بیشتری را خدمت شما کاربران گرامی ارائه خواهیم کرد. همچنین شما میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با کارتریج های hp با کارشناس های ما در واحد فنی و واحد فروش در ارتباط باشید. تیم تخصصی اچ پی در جهت کسب رضایت کاربران خود در نظر دارد تا بالاترین کیفیت را خدمت کاربران ارائه دهد.

 

کارتریج های با درام| تفاوت کارتریج‌ ها
کارتریج های با درام| تفاوت کارتریج‌ ها

 

مزایا و معایب یونیت درام

طبق گفته های نمایندگی ما در این بخش تصمیم داریم در ارتباط با مزایا و معایب کارتریج و یونیت درام ها خدمت شما کاربران گرامی اطلاعات مختصری را ارائه دهیم. با ما در ادامه همراه شوید. یکی از اصلی ترین مزایای یونیت درام ها کیفیت بالای چاپ اسناد و کیفیت بیشتر قطعه می باشد. چون می توان با استفاده از یونیت درام ها به صورت مجزا عملیات چاپ خود را انجام داده و همچنین از قطعه های با طول عمر بالا تر در دستگاه خود استفاده کنید. در نظر داشته باشید که بدون یونیت و  درام شما به هیچ وجه نمی توانید در مورد نظر خود را به روی صفحه برای چاپ اسناد انتقال دهید. از این رو وجود این قطعه در پرینتر های لیزری بسیار مهم می باشد.

 

مزایا و معایب یونیت درام
مزایا و معایب یونیت درام

 

چه عواملی به یونیت ها آسیب می رساند؟ در نظر داشته باشید که هرگونه تماس مستقیم با درام و یونیت درام موجوب به آسیب دیدگی این قطعه ی مهم درون پرینتر های لیزری می شود‌. همچنین توجه داشته باشید که هرگز برای تمیز کردن درام از مواد شوینده و مواد شیمیایی استفاده نکنید. زیرا که این عوامل باعث خرابی یونیت ها می شوند. همچنین برخورد هرگونه اشیا خارجی باعث آسیب دیدگی سطح یونیت درام ها می شود. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناس های ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش hp در ارتباط باشید.

 

مزایا و معایب تونرهای با درام

در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با کارتریج های دارای درام توضیحات لازم را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم. از این رو پیشنهاد می شود در جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناس های ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی همراه شوید. کارتریج های لیزری عموما دارای دارم ها کتصل به کارتریج می باشند. این درام ها باعث می شوند تا اسناد توسط کارتریج ها با کیفیت قابل قبولی بروی برگه نقش ببندد.

 

مزایا و معایب تونرهای با درام  
مزایا و معایب تونرهای با درام

 

اصلی ترین مزایای این سری از درام ها نسبت به سایر  ، کم حجم بودن آنها می باشد . همچنین این سری از کارتریج ها همانند یونیت درام ها نیاز به فضای اختصاصی جداگانه ندارند. از این رو شما میتوانید به راحتی از آنها استفاده نمایید. بستری معایب این دستگاه نیز می‌توان به تعویض آن پس از چند بار شارژ اشاره نمود. شما می‌توانید در جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسی‌های ما در نمایندگی کارتریج های لیزری اچ پی HP همراه شوید.

4.7/5 - (3 امتیاز)

مرکز ماشین های اداری و رایانه HP
در این مرکز خدمات شرکتی متمایز را تجربه کنید
-نصب نرم افزار حذف چیپ برای دستگاه های غیرقابل شارژ
-استفاده از پک اصلی تونر HP برای هر مدل بصورت مجزا
-بهره گیری از قطعات شرکتی با پارت نامبر اصلی در نمایندگی HP
-راه اندازی مجدد کلیه درام کیت های معیوب با قطعات اورجینال اچ پی

Inquiry for hp Cartridge

چنانچه از مدل کارتریج یا پرینتر خود مطلع نیستید در فرم زیر می توانید با سرچ از مدل پرینتر به کارتریج و برعکس برسید

Ask for Price
Get the price directly from the sales expert

جهت اطلاع از قیمت بروز کارتریج های HP با کارشناسان ما در ارتباط باشی