تونر پرو 200 لیزری رنگی

تونر پرو 200 لیزری رنگی | آیا در ارتباط با پرو 200 ها اطلاعاتی دارید؟ شاید یکی از محبوب ترین سری پرینتر های لیزری اچ پی سری Pro200 باشند. این سری از پرینتر های اچ پی بدون هیچ دغدغه ای امکان فراتر از حد تصورات کاربران را ارائه می دهند. همین موضوع نیز باعث شده تا کاربران در ارتباط با خرید این دستگاه ها هیچ تعللی نداشته باشند. سری پرو  200 مجموعه ی زیادی از پرینتر های لیزری می باشد . از این رو ما تصمیم داریم تا در این بخش علاوه بر معرفی خصوصیات و ویژگی های این نسل ، ارتباطی با واحد فروش در زمینه ی قطعات مصرفی این دستگاه ها داشته باشیم. از این رو پیشنهاد می شود تا در جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی همراه شوید.

 

تونر پرو 200

همانطور که در بخش قبلی به آن اشاره کردیم ، پرو 200 ها متشکل از چند دستگاه لیزری در بازار می باشند. ما در این بخش تصمیم داریم تا با دو تا از پرینتر های لیزری رنگی سری Pro200 بررسی خود را آغاز نماییم. پرینتر لیزری رنگی اچ پی Pro276 و HP color laser Pro200 251 کمپانی محبوب ساخت ماشین های اداری اچ پی . هر دوی این دستگاه ها در دسته چاپ لیزری به صورت رنگی فعالیت دارند. همچنین لازم به ذکر است که هر دوی این دستگاه ها نوع کاربری اداری – سازمانی را به کاربران ارائه می دهند.

 

تونر پرو 200

 

هنگامی که وارد بخش اصلی این دستگاه ها یعنی ، بخش مصرفی آنها می شوید متوجه خواهید شد که کمپانی اچ پی برای کارتریج این دو محصول یک کیت را انتخاب و استفاده نموده است . در هر دوی این دستگاه ها ما شاهد 131A می باشیم . یکی از دلایلی که اچ پی از این نوع کارتریج سازگار با دستگاه های پرو 200 استفاده نموده ، کیفیت و کوالیتی چاپ بالا در سری کارتریج های 131A می باشد. از این رو شما می توانید جهت خرید و یا شارژ این سری از کارتریج های لیزری رنگی اچ پی با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی همراه شوید.

 

تونر اصلی hp 210A

شاید شناسه ی 210A در این بخش کمی برای شما نامفهوم باشد. از این رو تصمیم داریم تا در این بخش توضیحاتی را در ارتباط با کد کارتریج های لیزری رنگی به شما کاربران ارائه دهیم. در قدم اول لازم است بدانید که سری 251 و 276 دو سری از پرینتر های لیزری می باشند که از کیت 131A در چاپ بهره می برند. اما موضوع 210A چیست؟. کمپانی اچ پی برای شناسایی آسان تر کارتریج های خود ، تمامی این کارتریج ها را با شناسه ی مختص به خود رنگ عرضه می نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با مگنت HP  لیزری مشکی با ما در نمایندگی HP همراه شوید.

به طور مثال 210A همان CF210A می باشد که مربوط به رنگ مشکی کیت 131A می شود. همچنین در ادامه ما شاهد کد های دیگر برای سایر رنگ های کارتریج 131A می باشیم. به طور مثال رنگ آبی با شناسه ی CF211A رنگ زرد با شناسه ی CF212A و رنگ قرمز با شناسه ی CF213A نیز شناخته می شود. شما می توانید جهت خرید و تهیه ی هر یک از رنگ های کارتریج مورد نظر ، با ما در نمایندگی رسمی همراه شوید.

 

تونر اصلی hp 210A

 

مشخصات تونر کارتریج پرو 200

همانطور که گفته شد کارتریج سری pro200 متشکل از چهار رنگ مشکی ، آبی ، زرد و قرمز می باشد. هر یک از این کارتریج ها دارای کد مخصوص به خود می باشند که بهتر شناسایی شوند. اما در ارتباط با کارکرد تونر این سری از کارتریج ها چه اطلاعاتی در دسترس می باشد؟. کارتریج لیزری 131A به عنوان یک کارتریج لیزری رنگی توانایی چاپ تا 1800 برگ را به کاربران می دهد. این تعداد توسط کمپانی اچ پی بررسی و به صورت استاندارد معرفی شده است.

 

همچنین هنگامی که قصد شارژ این سری از کارتریج های اچ پی را دارید . پیشنهاد می شود تا حتما به نمایندگی و مارکت های مجاز HP مراجعه نمایید. زیرا که شارژ 131A حتما باید با قطعات و تونر اورجینال باشد . در غیر این پس از شارژ کیفیت کارتریج ها تا حد چشمگیری پایین آمده و کاربران را نسبت به این کار نا راضی می نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با شارژ و هزینه های مصرفی کارتریج hp 131A لیزری رنگی با ما در نمایندگی رسمی روش و خدمات پس از فرش اچ پی همراه شوید.

 

Rate this post

مرکز ماشین های اداری و رایانه HP
در این مرکز خدمات شرکتی متمایز را تجربه کنید
-نصب نرم افزار حذف چیپ برای دستگاه های غیرقابل شارژ
-استفاده از پک اصلی تونر HP برای هر مدل بصورت مجزا
-بهره گیری از قطعات شرکتی با پارت نامبر اصلی در نمایندگی HP
-راه اندازی مجدد کلیه درام کیت های معیوب با قطعات اورجینال اچ پی

Inquiry for hp Cartridge

چنانچه از مدل کارتریج یا پرینتر خود مطلع نیستید در فرم زیر می توانید با سرچ از مدل پرینتر به کارتریج و برعکس برسید

Ask for Price
Get the price directly from the sales expert

جهت اطلاع از قیمت بروز کارتریج های HP با کارشناسان ما در ارتباط باشی