تونر HP 106 A | مشخصات فنی کارتریج W1106A

تونر HP 106 A | مشخصات فنی کارتریج W1106A ،امروز تصمیم گرفتیم در رابطه با کارتریج لیزری مشکی پرینتر های ، پر طرفدار و پر کاربرد اچ پی 137 FNW بپردازیم. در نظر داشته باشید که این نوع پرینتر ها تنها تکنولوژی چاپ را به صورت سیاه و سفید انجام می دهند. همچنین بهتر است بدانید که کارتریج مورد استفاده ی این پرینتر HP 106 A می باشد.

 

 

تونر HP 106 A

پس همانطور که گفته شد 106A تنها مورد استفاده ی پرینتر های لیزری مشکی می باشد. همانطور که می دانید کارتریج ها اصلی ترین نقش را در انجام کلیه ی امور چاپ و کپی دارند تقریبا بیش از 50 درصد کیفیت چاپ بستگی به نحوه ی عملکرد کارتریج ها دارد .چاپ اسناد با استفاده از کارتریج اورجینال HP ، همانطور که می دانید اهمیت چاپ در چاپگر ها بسیار زیاد می باشد. در همین راستا بهتر است برای حفظ کیفیت و خروجی مناسب اسناد از کارتریج اورجینال استفاده کنیم.

 

تونر HP 106 A
تونر HP 106 A

 

موضوع اصلی، در رابطه با کارتریج لیزری مشکی HP 106 A می باشد. پرینتر 137 از سری چاپگر های پر قدرت و محبوب می باشد.137 از سری پرینتر های محبوب و پر فروش می باشد. یکی از قابلیت های بسیار مهم و کاربردی این کارتریج های ، توانایی شارژ مجدد این کارتریج می باشد.

 

کارتریج پرینتر لیزری MFP 137FNW

همچنین شما می توانید برای شارژ مجدد کارتریج لیزری مشکی HP 106 A با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی کارتریج HP تماس حاصل فرمایید.یکی از مهمترین ویژگی هایی که در هنگام خرید کارتریج های اچ پی و پرینتر های این کمپانی باید مورد توجه قرار بگیرد. موضوع شارژ مجدد این قطعات مصرفی می باشد. قطعات مصرفی HP 106 A ، شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر ، کلیک کنید.

 

کارتریج پرینتر لیزری MFP 137FNW
تونر HP 106 A

 

دلیل اصلی آن نیز مربوط به صرفه جویی در هزینه مصرف کنندگان می باشد. حال این موضوع چطور شکل می‌گیرد؟ هنگام خرید پرینتر لیزر رنگی اچ پی باید توجه کنید که آیا پس از تمام شدن کارتریج آن می توان مجدد شارژ را انجام داد یا خیر. بسیاری از کاربران هنگام خرید به این موضوع توجه ای نمی‌کند، اما پس از استفاده از دستگاه و تمام شدن مواد مصرفی آن برای خرید مجدد قطعات به مشکل برمی خورند. مشخصات فنی کارتریج 106 اچ پی. همانطور که می دانید تکنولوژی چاپ این کارتریج به صورت لیزری می باشد.

 

مشخصات فنی کارتریج لیزری HP 106 A

پیشنهاد شرکت برای تعداد چاپ این کارتریج 1000 برگ می باشد. شناسه ی فنی این کارتریج W1106A می باشد.این کارتریج توانایی شارژ مجدد را در خود دارد. شما میتوانید پس از هر زمان تمام شدن پودر تونر کارتریج لیزری مشکی 106A آن را مجددا شارژ نمایید. همچنین تمامی قطعات مربوط به کارتریج مانند ، درام ، مگنت ، چیپ و … برای 106A موجود می باشد.

 

مشخصات فنی کارتریج لیزری HP 106 A
تونر HP 106 A

 

در رابطه با کارتریج لیزری مشکی باید اضافه کنیم که این. نوع تکنولوژی چاپ تنها مورد استفاده ی چاپ ، اسکن و کپی متن به صورت سیاه و سفید می باشد. شما نیز می توانید با آموزشهای زیادی که در رابطه با شارژ کارتریج می باشد. مجددا کارتریج پرینتر خود را شارژ نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه ی شارژ مجدد کارتریج HP 106 A  با کارشناسان ما در کارگاه تعمیرات اچ پی تماس حاصل فرمایید.در کل اگر بخواهیم به نکات مثبت کارتریج 106 A بپردازیم باید بگویم که این کارتریج از سرعت و کیفیت بالایی برخوردار می باشد. چگونه می توانیم رفع ارور کارتریج HP رفع کنیم . برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

 

خرید کارتریج اورجینال  HP W1106A

از نظری دیگر قیمت این کارتریج نسبت به سایر کارتریج های لیزری مقرون به صرفه تر می باشد.کارتریج لیزری مشکی اچ پی HP 106 A علاوه بر سازگاری با پرینتر 137 ، با پرینتر های 107 و 135 اچ پی مطابقت دارد. همچنین این کارتریج ها به صورت طرح و اورجینال درون بازار قرار دارند. شما می توانید برای خرید کارتریج اورجینال HP 106 A با گارانتی معتبر با ، کارشناسان ما در بخش فروش ارتباط برقرار کنید.

 

خرید کارتریج اورجینال  HP W1106A
تونر HP 106 A

 

شارژ کارتریج HP 106A در محل

در کل مواد اصلی تشکیل دهنده ی کارتریج اچ پی تونر ها می باشند. تونر ماده ایی مصرفی به شکل پودری هستند. این پودر مشکی درون کارتریج های لیزری قرار می گیرد و با تکنولوژی لیزری. عملیات چاپ را به صفحه منتقل می نمایند. حال در رابطه با شارژ کارتریج در محل باید بگویم که .نحوه ی شارژ کارتریج به شکل خاصی انجام می شود. قطعاتی در این کار به کار می رود که نمی توان آنها را در محل منتقل کرد. پس بهتر است. برای شارژ مناسب همراه  با کیفیت خروجی مطلوب ، به کارگاه ما در نمایندگی مرکزی اچ پی مراجعه فرمایید.

 

شارژ کارتریج HP 106A در محل 
تونر HP 106 A
5/5 - (2 امتیاز)

مرکز ماشین های اداری و رایانه HP
در این مرکز خدمات شرکتی متمایز را تجربه کنید
-نصب نرم افزار حذف چیپ برای دستگاه های غیرقابل شارژ
-استفاده از پک اصلی تونر HP برای هر مدل بصورت مجزا
-بهره گیری از قطعات شرکتی با پارت نامبر اصلی در نمایندگی HP
-راه اندازی مجدد کلیه درام کیت های معیوب با قطعات اورجینال اچ پی

Inquiry for hp Cartridge

چنانچه از مدل کارتریج یا پرینتر خود مطلع نیستید در فرم زیر می توانید با سرچ از مدل پرینتر به کارتریج و برعکس برسید

Ask for Price
Get the price directly from the sales expert

جهت اطلاع از قیمت بروز کارتریج های HP با کارشناسان ما در ارتباط باشی

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *