جوهرافشان HP 61 | مرکز فروش کارتریج اچ پی

جوهرافشان HP 61 | مرکز فروش کارتریج اچ پی . در ادامه همراه ما باشید تا در ارتباط با کارتریج جوهرافشان مشکی و کارتریج جوهرافشان رنگی اچ پی سری 61 بررسی های لازم ، را انجام داده و سپس اطلاعات مربوط به این جوهرافشان ها را در اختیار شما بگذاریم. همچنین لازم به ذکر است که شما می تواندی در کوتاه ترین زمان از نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی کارتریج جوهرافشان سازگار با چاپگر خود را تهیه نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در واحد بفروش به شماره ی 02189392000 در ارتباط باشید.

 

 

جوهرافشان HP 61

کارتریج جوهرافشان یکی از قسمت‌های مهم جز تشکیل دهنده ی چاپگر های جوهرافشان به حساب می آید. این قطعه با نوع تکنولوژی منحصر به فرد خود در زمینه ی چاپ ، آخرین  مرحله ی مربوط به  چاپ را انجام میدهد.اهمیت کارتریج های جوهرافشان در چاپگر های جوهری بسیار بالا می باشد. پس با توجه به این موضوع پیشنهاد می شود تا از کارتریج های اوریجنال در جهت چاپ اسناد خود استفاده نمایید. هر چاپگر جوهرافشان دارای یک یا خشاب مخزن مجزا برای کارتریج جوهرافشان می باشد. همچنین کارتریج 61 در دو دسته ی مشکی و رنگی توسط کمپانی تولید می شود. که شما می توانید با خرید کارتریج اورجینال HP از کیفیت چاپ آنها بهرمند بشوید.

 

جوهرافشان HP 61
جوهرافشان HP 61

 

همچنان از چاپگر های جوهرافشان اچ پی ، در بسیاری از مراکز ، محیط های اداری ، منزل و … استفاده می شود. مطمئنا اگر از مصرف کنندگان این برند باشید متوجه می شوید که کمی نگهداری این چاپگر ها دشوار می باشد اما در نهایت کیفیت خروجی چاپ آنها کاملا راضی کننده است. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی در ارتباط باشید. جهت مشاهده ی مشخصات فنی و بررسی کارتریج جوهرافشان HP 920  بروی صفحه ی مورد نظر وارد شوید.

 

نمایندگی مجاز کارتریج جوهرافشانHP

کیفیت کارتریج های شرکتی تولید شده توسط کمپانی اچ پی بسیار بالا می باشد. تفاوت این کارتریج ها در مقایسه با کارتریج های طرح و غیر فابریک بسیار آشکار و مثال زدنی می باشد. اکثر افرادی که از پرینتر های جوهرافشان استفاده می کنند کیفیت بالای چاپ مخصوصا در چاپ عکس و طرح های گرافیکی برایشان اهمیت دارد. از این رو نمی توانند کیفیت کارتریج های اورجینال را فدای قیمت پایین کارتریج های طرح کنند. در نظر داشته باشید که استفاده از کارتریج های طرح غیر فابریک در پرینتر های اچ پی به هیچ عنوان پیشنهاد نمی شود زیرا که این کارتریج ها با چاپ اسناد به شکل نا درست به چاپگر شما نیز آسیب وارد می نمایند.

 

نمایندگی مجاز کارتریج جوهرافشانHP
جوهرافشان HP 61

 

چرا نباید از کارتریج های غیر فابریک استفاده نمود؟ یکی از اصلی ترین دلیل که ما را از خرید این کارتریج ها منصرف می نماید ، کیفیت چاپ می باشد. مواد بکار رفته و جوهر بی کیفیت کارتریج های فیک باعث می شود تا اسناد ما با کیفیت بسیار پایین به مرحله ی چاپ برسند. همچنین هد ، چیپ ، جوهر ، تونر و … این کارتریج ها به صورت استاندارد نمی باشد و مطمئنا غاین قطعات به  دستگاه  های چاپ آسیب وارد می نمایند. شما می توانید جهت خرید کارتریج اوریجنال HP 61 جوهرافشان با کارشناسان ما در واحد فروش همراه شوید.

 

توانایی چاپ کارتریج HP 61

همانطور که می دانید کارتریج اچ پی 61 ، در دسته کارتریج های جوهری اچ پی قرار گرفته است . HP 61 به دو دسته تقسیم می شود. کارتریج مشکی و کارتریج رنگی . کارتریج مشکی اچ پی 61 جوهرافشان جز کارتریج هایی با کارکرد متوسط به حساب می آید. این دسعتگاه قابلیت چاپ را تا 200 برگ به شما کاربران ارائه می دهد. البته در نظر داشته باشید که این تعداد توسط کمپانی اچ پی محاسبه شده است ؛ اما ممکن است کاربران در چاپ به تعداد بیشتر یا کمتر از میزان محسابه شده برسند . زیرا که نحوه ی استفاده و چاپ در این کارتریج ها بسیار مهم می باشد.

 

توانایی چاپ کارتریج HP 61
جوهرافشان HP 61

 

پیش از اینکه به سراغ توضیحات مربوط به کارتریج رنگی HP 61 برویم بهتر است بدانید که ؛ اچ پی 61 رنگی از یک مخزن با قابلیت چاپ سه رنگ تشکیل شده است. به عبارتی سه رنگ اصلی کارتریج های اچ پی در یک مخزن قرار دارد و شما می توانید بدون هیچ مشکلی از ترکیب رنگ و چاپ اسناد خود توط اچ پی 61 لذت ببرید. توجه داشته باشید که کارکرد کارتریج رنگی اچ پی توسط کمپانی 150 برگ محاسبه شده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

 

پرینتر های سازگار با HP 61 | جوهرافشان HP 61

تیم تخخصی اچ پی تصمیم دارد تا در این بخش ، مدلهای سازگار با کارتریج جوهر ی 61 را به صورت جزئی خدمت شما کاربران گرامی معرفی نماید. در ادامه با همراه باشید. همانطور که می دانید ترکیب رنگ بندی ، وضوح و کیفیت چاپ در پرینتر های جوهرافشان بسیار بیشتر از پرینتر های لیزری می باشد. از این رو بسیاری از کاربران ترجیح می دهند تا از چاپگر های جوهرافشان در امر چاپ استفاده نمایند.

 

پرینتر های سازگار با HP 61 | جوهرافشان HP 61
جوهرافشان HP 61

 

چاپگر اچ پی HP 1000 ، HP 1050 از سری پرینتر های نسل یک می باشند که با کارتریج 61 سازگارند. همچنین پرینتر های 1010 ، 1510، 4500 ، 2620 ، 5530 و … از سری پرینتر های پر فروش کمپانی اچ پی می باشند که از مواد مصرفی و کارتریج 61 مشکی و رنی در انجام امورات چاپ استفاده می کنند. شما می توانید جهت خرید چاپگر های اچ پی با کارشناسان ما در واحد فروش به شماره ی 02189392000 در ارتباط باشید. همچنین شما می توانید برای رفع ارور کارتریج در پرینتر های HP وارد لینک قرار گرفته شده شوید و اطلاعات مفیدی در این زمینه کسب نمایید.

 

خدمات پس از فروش کارتریج HP 61

هماطنور که در بخش های قبلی به موضوع کارتریج های فیک و طرح در بازار اشاره کردیم ، بسیاری از کارابران به اشتباه از این کارتریج ها استفاده می نمایند. کارتریج های غیر فابریک قیمت پایین تری نسبت به کارتریج های اوریجنال درون بازار دارند. همین موضوع باعث میشه تا کاربران به اشتباه این کارتریج ها را جایگزین کارتریج های شرکتی کنند. در نهایت نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی در نظر دارد تا برای کسب رضایت کاربران و مصرف کنندگان چاپگر های جوهرافشان اچ پی ، تمامی کارتریج های جوهری را با ضمانت نامه ی شرکتی خدمت کاربران ارائه می نماید. از این رو. شما می توانید جهت سفارش کارتریج خود با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی همراه شوید.

 

خدمات پس از فروش کارتریج HP 61
خدمات پس از فروش کارتریج HP 61
5/5 - (1 امتیاز)

مرکز ماشین های اداری و رایانه HP
در این مرکز خدمات شرکتی متمایز را تجربه کنید
-نصب نرم افزار حذف چیپ برای دستگاه های غیرقابل شارژ
-استفاده از پک اصلی تونر HP برای هر مدل بصورت مجزا
-بهره گیری از قطعات شرکتی با پارت نامبر اصلی در نمایندگی HP
-راه اندازی مجدد کلیه درام کیت های معیوب با قطعات اورجینال اچ پی

Inquiry for hp Cartridge

چنانچه از مدل کارتریج یا پرینتر خود مطلع نیستید در فرم زیر می توانید با سرچ از مدل پرینتر به کارتریج و برعکس برسید

Ask for Price
Get the price directly from the sales expert

جهت اطلاع از قیمت بروز کارتریج های HP با کارشناسان ما در ارتباط باشی

یک پاسخ