خرابی هد چاپگر اچ پی

خرابی هد چاپگر اچ پی | در بسیاری از مواقع ممکن است شما کاربران گرامی بروی چاپگر خود  خطای Missing or Failed Printhead را مشاهده کنید. پس از مشاهده ی این علامت نیز ممکن است دیگر قادر به انجام چاپ و انجام سایر امورات دستگاه خود نباشید. به طور کلی  Missing or Failed Printhead علامت خرابی هد در چاپ را نشان دهد. حال در ارتباط با این موضوع ممکن است چاپگر شما ایرادات گرفتگی نازل‌های جوهر، کثیف بودن کارتریج‌های جوهر، گیر کردن کاغذ داخلی و سایر موارد مشابه را داشته باشد. همچنین در بسیاری از مواقع کد Failed Printhead ممکن است در اثر هوا کشیدن قطعات مصرفی شما باشد. از این رو در ادامه همراه شما هستیم تا در ارتباط با موضوع خرابی هد در چاپگر های اچ پی بررسی های لازم را انجام دهیم.

 

خرابی هد چاپگر

 

پیش از بررسی موارد حساس و مربوط به خرابی هد در چاپگر های اچ پی . لازم است تا با این قطعه بیشتر آشنا شویم. هد چاپ چیست؟ پاسخ به این سوال بسیار ساده و راحت تر از موضوعاتی است که شما به آن فکر می کنید. در یک کلام لازم است بدانید که هد چاپ به عنوان یکی از قطعات اصلی چاپگر های جوهرافشان می باشد. وظیفه ی و کار این قطعه قرار دهی کارتریج های بروی سطح خود ، کنترل و چاپ اسناد کاربرات می باشد. با ما در ادامه همراه باشید. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نمایندگی شارژ کارتریج های اچ پی در تهران وارد صفحه ی قرار گرفته شده شوید.

بسیاری از مواقع ممکن است کاربران پس از استفاده از دستگاه های چاپگر با ارور های از جنس و نام Head رو به رو بشوند. متاسفانه در سری پرینتر های جوهرافشان اگر کاربران به صورت استاندارد و صحیح از دستگاه و قطعات مصرفی خود استفاده نکنند. چنین ایراداتی به وجود می آید. از این رو کمپانی اچ پی نیز در معرفی و کاتالوگ چنین دستگاه هایی تماما به حساسیت های این چاپگر ها اشاره می کند. اما چه راه هایی جهت مقابله با چنین آسیب هایی وجود دارد؟ مطمئنا کاربران با انجام چند ترفند کوچک و آسان می توانند هنگام مواجه شدن با چنین ارور های ، ایراد خود را برطرف سازند.

 

 

 

خرابی هد چاپگر

 

نگهداری و تعمیر در نمایندگی

 

  • اولین و ساده ترین راه برای مقابله با ارور های مربوط به هد مبحث راه اندازی مجدد دستگاه می باشد. راه‌اندازی مجدد چاپگر، مشکلات رایج و ساده ی چاپگر های شما را برطرف می‌کند. بنابراین پس از مواجه شدن با ارور های احتمالی تنظیمات دستگاه خود را به حالت اولیه بر گردانید. * توجه: بازنشانی کارخانه ای چاپگر HP شما، تعداد صفحات، زبان یا اندازه سینی آن را بازنشانی نمی کند.
  • قرار نگرفتن صحیح هد بروی محفظه  ی خود.! در نظر داشته باشید که یکی از اصلی ترین دلیل ارور و خرابی در هد ها ، جا به جایی غیر استاندارد و یا ضربه زدن به دستگاه می باشد. پس از انجام این موارد ممکن است هد دستگاه شما به درستی در جای خود قرار نگیرد و همین موضوع سبب خرابی این قطعه ی مهم درون دستگاه ها شود.
  • شارژ غیر اصولی و یا خرید کارتریج های غیر استاندارد. موضوع مهم دیگری  که باید به آن اشاره نمود مبحث قطعات مصرفی غیر اورجینال می باشد. بسیاری از کاربران برای صرفه جویی در هزینه های خود از قطعات مصرفی ارزان قیمت استفاده می کنند که همین امر سبب خرابی ،گرفتگی نازل های هد و در نهایت خراب شدن این قطعه ی ارزشمند می شود.
  • در نظر داشته باشید که گیر کردن کاغذ در داخل چاپگر های جوهرافشان اچ یی می تواند یکی از گزینه های عدم شناسایی هد باشد. لذا در هنگام مواجه شدن با چنین ایرادی ، چاپگر خود را خاموش کرده. کابل های ارتباطی آن را جدا کنید سپس با باز کردن درب دستگاه ، بررسی خود را آغاز نمایی. در خیلی از مواقع گیر کردن کاغذ درون دستگاه باعث عدم شناسایی و اخطار هد می شود.

 

نگهداری و تعمیر در نمایندگی

 

خرید کارتریج و هد اورجینال

خرید کارتریج و هد اورجینال یکی از اصلی ترین موضوعات در مبحث ماشین های اداری و خانگی جوهری می باشد که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشیم. در نظر داشته باشید که شما کاربران گرامی می توانید با خرید محصولات با کیفیت علاوه بر ثبات و بالا بردن چاپ خود ، تاثیر بسزایی در سلامت و عملکرد دستگاه نیز داشته باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با فروش هد پرینتر های HP در نمایندگی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

 

 

خرید کارتریج و هد اورجینال

 

 

نازل ها را با چشم غیر مسلح نمیتوان دید. باقی ماندن جوهر در نازل های دستگاههای HP علاوه بر تاثیر برروی کیفیت پرینت ، سبب خرابی هد در دراز مدت خواهد شد. کارتریج هایی که با خرابی هد مواجه میشوند پس از ارسال به نمایندگی توسط دستگاه تمتم اتوماتیک و بدون دخالت دست وکیوم و ساکشن میکنند تا در صورت امکان احیاء شوند. اما در بسیاری از موارد متاسفانه هد قابلیت استفاده مجدد را از دست خواهد داد.

Rate this post

مرکز ماشین های اداری و رایانه HP
در این مرکز خدمات شرکتی متمایز را تجربه کنید
-نصب نرم افزار حذف چیپ برای دستگاه های غیرقابل شارژ
-استفاده از پک اصلی تونر HP برای هر مدل بصورت مجزا
-بهره گیری از قطعات شرکتی با پارت نامبر اصلی در نمایندگی HP
-راه اندازی مجدد کلیه درام کیت های معیوب با قطعات اورجینال اچ پی

Inquiry for hp Cartridge

چنانچه از مدل کارتریج یا پرینتر خود مطلع نیستید در فرم زیر می توانید با سرچ از مدل پرینتر به کارتریج و برعکس برسید

Ask for Price
Get the price directly from the sales expert

جهت اطلاع از قیمت بروز کارتریج های HP با کارشناسان ما در ارتباط باشی

یک پاسخ