درام مشکی HP 19A | نمایندگی رسمی فروش اچ پی

درام مشکی HP 19A | نمایندگی رسمی فروش اچ پی . در این پست تصمیم داریم تا در ارتباط با قطعه ایی مهم در زمینه ی ماشین های اداری و رایانه ایی بررسی های لازم را انجام دهیم و همچنین با درام کیت ها و نقش اصلی آنها در نحوه ی کار پرینتر ها آشنا شویم . از این رو پیشنهاد می شود جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش کارتریج اچ پی همراه شوید و از مشاوره ی آنها در زمینه ی چاپ استفاده کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ادامه با ما همراه شوید.

 

درام مشکی HP 19A

درام قطعه ایی مهم در تمامی پرینتر های اچ پی به حساب می آید . این قطعه وظایف مهمی را در چاپ اسناد به دوش می کشد. ما در این پست تصمیم داریم تا با معرفی این قطعه ، آشنایی بیشتری بین کاربران ایجاد کرده و توضیحات لازم را در ارتباط با این قطعه ی مصرفی خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم. همچنین در نظر داشته باشید که شما می توانید جهت تهیه ی درام مشکی HP 19A با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش در ارتباط باشید.

 

درام مشکی HP 19A
درام مشکی HP 19A

 

درام نقش مهمی را در چاپ اسناد ذبرای شما ایفا می کند. اگر در زمینه ی چاپ اسناد فعالیت داشته باشیدبه راحتی نقش اصلی درام را در دستگاه های لیزری اچ پی می دانید. درام کارتریج ها به شکل استوانه هایی هستیند که درون چاپگر های اچ پی قرار دارند. اصلی ترین کار این محصولات ، انتقال تصویر پس از سوی پرینتر به روی کاغذ است. می توان مدعی شد که فرایند اصلی چاپ از طریق درام در پرینتر های لیزری صورت می‌گیرد. درام های نو و آکبند  در حالت اولیه خود دارای سطحی صاف، براق در رنگ های آبی ، سبز ، ابی فیروزه ای و … می باشند.  توجه داشته باشید به هیچ عنوان نباید به سطح این درام ها ضربه وارد شود.

 

درام کیت های اچ پی

بر خلاف درام های معمولی درام کیعت ها ساختار متفاوت تری دارند. عموم درام ها استوانه های سبز رنگی هستند که از آنها درون خود کارتریج استفاده می شود. همچنین کاربران موظف هستند تا پس از هر 2 یا 3 بار شارژ این قطعه را تعویض نمایند. کیفیت کار درام های اچ پی کاملا مورد قبول چاپ و کاربران می باشد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشستر در ارتباط با شارژ کارتریج های با دارم ، با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP تماس حاصل فرمایید.

 

درام کیت های اچ پی
درام مشکی HP 19A

 

نقش درام کیت ها در پرینتر ها کمی متفاوت تر می باشد. اولین نشانه ی تفاوت در این محصول مجزا بودن درام از کارتریج می باشد. درام 19A در درام کیت ها فضای مجزایی را درون پرینتر در اختیار دارند. درام ها مجزا نسبت به درام ها دیگر تقویت شده و کیفیت بالاتری را به کاربران ارائه می دهند. همچنین این دارم ها نسبت به درام های دیگر توان کارایی بالاتری دارند و تعویض آنها دیر تر صورت می گیرد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تونر اصلی اچ پی با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی تماس حاصل  فرمایید.

 

مشخصات فنی درام 19Aاچ پی | درام مشکی HP 19A

جایگاه درام برای چاپ درون پرینتر های اچ پی بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد. زیرا که این قطعه در انجام امورات چاپ وظایف مهمی دارد.  اصلی ترین کار درام در پرینتر ها ،  چاپ تصاویر حامل ذرات تونر است. همچنین این قطعه این تصاویر یا اسناد را با بالاترین سرعت بر روی کاغذ منتقل می‌کند. اگر درام  دستگاه شما آسیب دیده باشد یا به نوعی کثیف و ضریه دیده باشد،  کیفیت چاپ پرینتر به شدت  کاهش پیدا می کند.

 

مشخصات فنی درام 19Aاچ پی
درام مشکی HP 19A

 

تهیه درام اورجینال مطابق با نوع دستگاه در ایران کمی سخت و دشوار می باشد. همچنین بهتر است بدانید که درام های فیک و طرح هیچ کارایی درون پرینتر های لیزری نخواهند داشت . از این رو تنها پیشنهاد می شود برای تعویض این قطعات از محصولات جایگزین اورجینال استفاده کنید. منظور از درام اورجینال  HP 19A چیست و چگونه می توان آن را تهیه کرد؟ درام اورجینال HP 19A دقیقا همان قطعه ایست که درون پرینتر لیزری شما به صورت اولیه قرار گرفته است. شما می توانید برای خرید درام های اورجینال HP 19A به نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی در مرکز تهران مراجعه نمایید.

 

 

پرینتر های سازگار با HP 19A

همانطور که می دانید HP 19A درام مشکی پرینتر های محبوب HP LASERJET Pro M102a, M102w, M130a, M130fn, M130fw, M130nw می باشد. پرینتر های نام برده تماما از سری پرینتر های لیزری مشکی اچ پی می باشند که هرکدام بنا به شکل و نوع کاربری خود ، خدمات زیادی را به کاربران ارائه می دهند. شما نیز می تواند در جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با پرنتر های لیزری مشکی اچ پی و نحوه ی خرید آنها با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP در ارتباط باشید. کارشناسان ما در واحد فنی مفتخراند تا تمامی مشاوره های لازم را پیش از خرید پرینتر های اچ پی به کاربران ارائه دهند.

 

نمایندگی فروش کارتریج HP

نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش کارتریج های اچ پی مفتخراست تا شنا کاربران گرامی را با نمایندگان رسمی خود در سراسر ایران آشنا کند. از این رو شما می توانید در جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با خرید و شارژ کارتریج های اچ پی و همچنین خرید و تعویض درام کیت ها با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی در ارتباط باشید. کارشناسان ما در نمایندگی رسمی مفتخراند تا در این راه همیار شما کاربران گرامی باشند

همچنین لازم به ذکر است که نمایندگی مرکزی اچ پی در ایران تمامی کارتریج های لیزری HP را با گارانتی معتبر و خدمات متمایز شرکتی ارائه می نماید. از این رو شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما به در نمایندگی مرکزی 02189392000 در ارتباط باشید. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با گارانتی چاپگر های اچ پی برووی لینک کلیک نمایید.

نمایندگی فروش کارتریج HP
درام مشکی HP 19A
4.5/5 - (2 امتیاز)

مرکز ماشین های اداری و رایانه HP
در این مرکز خدمات شرکتی متمایز را تجربه کنید
-نصب نرم افزار حذف چیپ برای دستگاه های غیرقابل شارژ
-استفاده از پک اصلی تونر HP برای هر مدل بصورت مجزا
-بهره گیری از قطعات شرکتی با پارت نامبر اصلی در نمایندگی HP
-راه اندازی مجدد کلیه درام کیت های معیوب با قطعات اورجینال اچ پی

Inquiry for hp Cartridge

چنانچه از مدل کارتریج یا پرینتر خود مطلع نیستید در فرم زیر می توانید با سرچ از مدل پرینتر به کارتریج و برعکس برسید

Ask for Price
Get the price directly from the sales expert

جهت اطلاع از قیمت بروز کارتریج های HP با کارشناسان ما در ارتباط باشی