شارژ کارتریج hp 254 nw لیزری رنگی

شارژ کارتریج hp 254 nw لیزری رنگی | کارتریج ها یکی از اصلی ترین  حیاتی ترین ، قطعه در پرینتر های اچ پی به حساب می آیند. این جمله ایست که ما در تعریف کارتریج ها با آن زیاد برخورد داشتیم و می توان گفت زیاد آن را می شنویم. دلیل این موضوع چیست.؟ یکی از اصلی ترین دلایل مبنی بر اهمیت بالای کارتریج ها ، بحث و منظور مصرفی بودن آنها می باشد. کارتیر به عنوان یک قطعه ی مصرفی به ما کمک می کند. تا در سریعترین زمان تونر را تبدیل به دستور ارسال شده توسط کاربر کرده و از خروجی آن لذت ببریم.

موضوع دیگری که با آن همراه هستیم بحث اهمیت این قطعه می باشد. مطمئنا هیچ کدام از پرینتر های لیزری رنگی / سیاه سفید اچ پی بدون تونر و قطعات مصرفی توان چاپ را ندارند. هر کارتریج بنا به شکل سازه و کاست خود توانایی چاپ تعداد مشخصی از اسناد را دارد. به همین منظور لازم به ذکر است که کارتریج HP 254NW  توانایی استاندارد چاپ 1400 برگ را به کاربران خود ارائه می دهد. این کیت لیزری همچون سایر کیت های دیگر دارای چهار رنگ مشکی ، آبی ، زرد و قرمز می باشد. شما کاربران گرامی می توانید. بنا به نوع احتیاج خود این سری از کارتریج ها را به صورت تک و یا کیت از نمایندگی رسمی اچ پی تهیه کنید.

 

شارژ کارتریج 254 nw

شارژ کارتریج اچ پی 203A ، اولین موضوعی که تصمیم داریم به آن اشاره کنیم بحث کیت و شماره فنی HP 254 می باشد. پرینتر لیزری پر طرفدار و رنگی اچ پی HP 254 از کیت 203A درون دستگاه خود استفاده می کند. این کیت پر طرفدار به دلیل قدت بالای چاپ خود ، توانایی های بیشماری را در چاپ به کاربران ارائه می دهد. با در نظر گرفتن این موضوع شما می توانید خیلی آسان و بدون دردسر تمامی تصویر ها مورد نظر خود را با کیفیتی مطلوب و سرعتی مناسب به چاپ برسانید. کمپانی در ساخت این پرینتر لیزری رنگی HP 254 تصمیم گرفت. تا به عنوان یک دستگاه اداری ، درون آن از کیت لیزری رنگی HP 203A استفاده نماید. کیت 203 از سری کارتریج های با درام در دسته بندی کارتریج ها به حساب می آید.

 

شارژ کارتریج 254 nw

 

در همین راستا شما کاربران گرامی می توانید پس از انجام هرگونه اقدامات مبنی بر شارژ این دستگاه ، قطعات مصرفی آن را هم همانند درام ، مگنت ، فوم و … برای رسیدن به چاپی بهتر تعویض نمایید. هر یک از کارتریج های کیت HP 203A دارای قطعاتی چون مگنت ، درام ، مخزن ضایعات ، فوم ، بلید ، دکتر بلید و … می باشند. این قطعات در کنار یکدیگر چاپ کاربران را بدون ذره ای ایراد و نا هماهنگی ترسیم و به خروج می رسانند. جهت آشنایی بیشتر در ارتباط با مشکلات رایج پرینتر های HP با ما همراه شوید.

 

 

تصویر مرتبط با شارژ کارتریج hp 254 nw لیزری رنگی - hp 203a tonericon
شارژ کارتریج 254 nw

 

کارتریج 203A

کارتریج 203A ، همانطور که می دانید این محصول به عنوان یک قطعه ی مصرفی درون پرینتر های اچ پی به حساب می آید. توانایی های بالای این دستگاه در چاپ باعث شده تا کاربران بتوانند استفاده های زیادی در زمینه های متفاوت از این کارتریج و قابلیت های آن داشته باشند. این کارتریج با پرینتر های لیزری M254dw ، M254nw ، MFP M280nw ، MFP M281fdn ، MFP M281fdw سازگار می باشد. کیفیت فول 1200 DPI درون این دستگاه ها و این کارتریج باعث شده تا این قطعه بتواند اسناد را با کیفیت مناسبی در کاغذ های استاندارد ، کاغذ های گلاسه ( لیزری ) و … به چاپ برساند.

در نظر داشته باشید که اگر به عنوان یک کاربر موضوع چاپ و ترکیب بندی رنگ ها برایتان خیلی اهمیت دارد. حتما پس از اتمام این کارتریج ها مجددا نسبت به خرید آنها اقدامات لازم را انجام دهید. اما اگر از سری کاربرانی هستید که از کارتریج 203 و پرینتر های نامبرده برای چاپ اسناد ، فاکتور ، تصویر هایی نظیر لوگو و .. استفاده می کنید می توانید با شارژ مجدد این کیت از کارتریج های اچ پی در هزینه های مصرفی خود تا حد قابل توجه ایی صرفه جویی داشته باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با هولوگرام کارتریج های اچ پی با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی در ارتباط باشید. در نظر داشته باشید که شما می توانید جهت خرید کارتریج به صورت تلفنی یا حضوری در نمایندگی رسمی حضور پیدا کنید.

 

 

 

کارتریج 203A

Rate this post

مرکز ماشین های اداری و رایانه HP
در این مرکز خدمات شرکتی متمایز را تجربه کنید
-نصب نرم افزار حذف چیپ برای دستگاه های غیرقابل شارژ
-استفاده از پک اصلی تونر HP برای هر مدل بصورت مجزا
-بهره گیری از قطعات شرکتی با پارت نامبر اصلی در نمایندگی HP
-راه اندازی مجدد کلیه درام کیت های معیوب با قطعات اورجینال اچ پی

Inquiry for hp Cartridge

چنانچه از مدل کارتریج یا پرینتر خود مطلع نیستید در فرم زیر می توانید با سرچ از مدل پرینتر به کارتریج و برعکس برسید

Ask for Price
Get the price directly from the sales expert

جهت اطلاع از قیمت بروز کارتریج های HP با کارشناسان ما در ارتباط باشی