شارژ hp 177 fw لیزری رنگی

شارژ hp 177 fw لیزری رنگی | در این بخش تصمیم داریم تا به صورت تخصصی در ارتباط با شارژ کارتریج های اچ پی بررسی های لازم را انجام دهیم. در این بخش شاهد رویارویی با کیت لیزری رنگی HP 177 می باشیم. این سری از پرینتر های اچ پی با استفاده از کارتریج های 130 در چهار رنگ طراحی و به بازار عرضه شده است. در نظر داشته باشید که شما کاربران گرامی می توانید. در جهت خرید و یا شارژ این کیت از کارتریج های لیزری رنگی مرتبط با پرینتر های HP Laserjet Pro Mfp M176 – Mfp M177 با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش در ارتباط باشید.

 

شارژ hp 177 fw

لازم به ذکر است که یکی از اصلی ترین قطعات در پرینتر های اچ پی کارتریج ها به حساب می آیند. پلتفرم و شکل سازه ی کارتریج به گونه ای می باشد که قادر است .اسناد را تا حجم و تعداد مشخص و استانداردی به چاپ برساند. در نظر داشته باشید که عدم وجود کارتریج در پرینتر های لیزری مشکی و لیزری رنگی باعث می شود. تا دستگاه به هیچ عنوان توانایی کار مجدد را نداشته باشد. و همین موضوع می تواند به عنوان بحثی اساسی و مهم در ارتباط با کارتریج ها به حساب آید. کارتریج پرینتر لیزری HP 177 نیز همانند سایر کارتریج های دیگر دارای خصوصیات و ویژگی های مختص به خود می باشد. که در ادامه به آن اشاره خواهیم داشت.

در نظر داشته باشید که کارتریج های سری HP 130 از سری کارتریج های بدون درام در دستگاه ها می باشند. این بدین معنی است که هر دستگاهی که می خواهد از این سری از قطعات استفاده کند می بایست دارای یک یونیت درام داخلی باشد. ترکیب یونیت ها و در نهایت کارتریج های بدون درام درون دستگاه های لیزری رنگی همچون 177 ، موجب خروجی اسناد با سریعترین و بالاترین کیفیت می شود. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با کارتریج HP laserjet color 130A با کارشناسان ما در ادامه همراه شوید. جهت آشنایی بیشتر در ارتباط با مشکلات رایج پرینتر های HP با ما همراه شوید.

 

شارژ hp 177 fw

 

کارتریج 130A

با توجه به تمامی موارد در ارتباط با کارتریج  های لیزری رنگی ، در این بخش تصمیم گرفتیم. تا نکاتی مبنی بر نوع کار و مشخصات فنی این دستگاه را با کمک کارشناسان بررسی نماییم. در قدم اول لازم است بدانید که این سری از کارتریج های اچ پی دارای چهار رنگ مشکی ، آبی ، زرد و قرمز می باشند. همین موضوع باعث شده تا پرینتر 177 و کارتریج 130 در کمپانی اچ پی زیر مجموعه ی کارتریج و پرینتر های لیزری رنگی به حساب بی آیند.

در نظر داشته باشید که اصلی ترین ماده ی قرار گرفته شده درون کارتریج ها تونر می باشد. تونر کارتریج HP 130 با احتساب استاندارد 5 درصد  توانایی چاپ 1500 برگ A4 را به کاربران می دهند. همچنین در نظر داشته باشید که شما کاربران گرامی می توانید. پس از اتمام شارژ کارتریج سری HP 130A این سری از دستگاه ها را مجددا با توجه به تونر و قطعات شارژ نمایید.

تمامی دستگاه های اچ پی چه در حوزه ی لیزری و چه در حوزه ی جوهرافشان از قطعات مصرفی چون تونر و جوهر استفاده می کنند. در نظر داشته باشید که هنگام شارژ حتما باید از تونر مرتبط و سازگار با سری 177 استفاده شود. تمامی این کارتریج ها دارای حجم و Dpi مشخصی می باشند و همین موضوع باعث شده. تا کاربران هنگام استفاده از این قطعات بتوانند به راحتی و با کیفیت بالا اسناد خود را به چاپ برسانند.

 

کارتریج 130A

 

نکاتی در ارتباط با شارژ

شارژ کارتریج به عنوان یک راه مقرون به صرفه و اقتصادی در دسته ماشین های اداری به حساب می آید. کاربران و مصرف کنندگان پرینتر و کارتریج های اچ پی این قابلیت را دارند. تا پس از یک بازه ی کاری مشخص کارتریج های خود را شارژ نمایند. همین موضوع باعث شده تا کاربران بتوانند ، هزینه ی مناسب و معقولی را خرج کارتریج های خود کنند. موضوع دیگری که در ارتباط با کارتریج ها می تواند مهم باشد بحث نوع شارژ و نوع تونر می باشد. در نظر داشته باشید که هنگم شارژ کارتریج حتما باید از تونر مخصوص با نوع کارتریج ( لیزری رنگی و حجم DPI ) استفاده گردد. در غیر این صورت ممکن است کارتیر آسیب بسیاری ببیند. همچنین شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با چرا بک تونر در کارتریج تولید می شود وارد لینک قرار گرفته شده شوید.

 

 

 

نکاتی در ارتباط با شارژ
شارژ 177 fw
Rate this post

مرکز ماشین های اداری و رایانه HP
در این مرکز خدمات شرکتی متمایز را تجربه کنید
-نصب نرم افزار حذف چیپ برای دستگاه های غیرقابل شارژ
-استفاده از پک اصلی تونر HP برای هر مدل بصورت مجزا
-بهره گیری از قطعات شرکتی با پارت نامبر اصلی در نمایندگی HP
-راه اندازی مجدد کلیه درام کیت های معیوب با قطعات اورجینال اچ پی

Inquiry for hp Cartridge

چنانچه از مدل کارتریج یا پرینتر خود مطلع نیستید در فرم زیر می توانید با سرچ از مدل پرینتر به کارتریج و برعکس برسید

Ask for Price
Get the price directly from the sales expert

جهت اطلاع از قیمت بروز کارتریج های HP با کارشناسان ما در ارتباط باشی