فروش هد پرینتر های HP در نمایندگی

فروش هد پرینتر های HP در نمایندگی | در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با نحوه ی کار ، پردازش ، نوع چاپ و هر آن چیزی که مربوط به هد ها می باشد ، اطلاعات مورد نظر را کسب کرده و در اختیار شما کاربران گرامی قرار دهیم . از این رو پیشنهاد می شود تا در جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا بررسی قطعات مهم چاپگر های جوهرافشان با کارشناسان ما در نمایندگی اچ پی همراه باشید. چنانچه قصد تهیه ی هد پرینتر های جوهرافشان را داشتید می توانید با بخش امور مشتریان در ارتباط باشید. همچنین شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با پردازش جوهر بروی هد وارد لینک قرار گرفته شده شوید.

 

فروش هد پرینتر

 

همانطور که می دانید و ما نیز به آن اشاره کردیم ، هد ها به عنوان یکی از اصلی ترین قطعات در پرینتر های جوهری اچ پی بکار می روند. در نظر داشته باشید که هد ، تنها در INKJET کاربرد داشته و هیچگونه ، فعالیتی در سری LaserJet ندارد. هد پرینتر اساسا در مرکز و نقطه ی حساس پرینتر های اچ پی قرار می گیرد. وظیفه ی اصلی هد در پرینتر های جوهر افشان انتقال جوهر بروی رسانه و یا کاغذ مورد نظر شما می باشد. به طور کلی می توان هد را به عنوان یک قطعه ی واسطه  مابین جوهر های کارتریج و کاغذ در نظر گرفت .

 

فروش هد پرینتر

 

کار اصلی هد در پرینتر های جوهرافشان اچ پی چیست ؟ هنگامی که شما نیاز به چاپ اسناد خود به صورت رنگی و یا سیاه و سفید دارید . در قدم اول نیاز به پردازش صحیح و ترکیب درست رنگ ها دارید . از این رو عواملی چون کیفیت بالای چاپ ، ترکیب رنگ ، چاپ تمیز و … مراحلی است که کاربران به آن احتیاج زیادی دارند . هد ها نیز در تلاش اند تا تمامی این مراحل را برای کاربران عملی نمایند. با استفاده از هد ههای شرکتی و اورجینال اچ پی شما می توانید ، کیفیت چاپ خود را ثابت نگه دارید.

 

Printers head

بسیاری از کاربران در ارتباط با نحوه ی تمیز کردن هد های پرینتر های جوهرافشان سوالاتی را مطرح نمود اند. ما نیز تصمیم داریم تا در ارتباط با این موضوع اطلاعات بیشتری را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم . با ما همراه شوید. هد ها به دلیل ایجاد اتصال بین جوهر و کاغذ ، در بعضی از اوقات ممکن است دچار کثیفی بیش از هد شوند. این کثیفی باعث می شود تا این قطعات به خوبی نتوانند کار خود را انجام دهند.

از این رو شما ، به دو طریق می توانید نسبت به تمیزی این قطعات اقدام نمایید. در مرحله ی اول تنها لازم از از بخش تنظیمات دستگاه ، وارد منوی Clean printer head شوید. پس از یک مدت کوتاه دستگاه با انجام اقدامات اولیه به صورت اتوماتیک هد های خود را شست و شو می دهد و شما می تواندی عملیات چاپ خود را از سر بگیرید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تعویض هد پلاتر اچ پی سری HP 800- 700 با ما در نمایندگی اچ پی همراه شوید.

 

Manual cleaning of heads | فروش هد پرینتر

 

در گزارشات اخیر سوالاتی مبنی بر تمیز نمودن دستی هد ها از سوی مصرف کنندگان جوهرافشان ها بدست ما رسیده ات. از این رو تصمیم داریم تا در ارتباط با این موضوع یز به صورت مختصر توضیحاتی را ارائه نماییم . در مرحله ی اول شما باید چاپگر خود را خاموش نمایید. بخش دوم به چاپگر اجازه دهید تا پردازش خود را کامل کرده و کارتریج ها به جای اولیه خود بر گردد. در مرحله ی دوم درب پرینتر خود را باز نمایید. پس از باز کردن در پوش بالای با احتیاط ، کارتریج ها و هد را از درون دستگاه بیرون آورید . لازم به ذکر است که حتما کابل برق را در این مرحله از پست دستگاه خارج نمایید.

 

Manual cleaning of heads | فروش هد پرینتر

 

در مرحله ی بعدی تنها کافیست تا شما با دستمال بدون پرز و آب بدون املاح ( همانند آب معدنی و … ) با نم دار نمودن پارچه هد ها را با احتیاط تمیز نمایید. به هیچ عنوان سطح صفحه ی نازلها را پاک نکنید زیرا این موضوع به عملکرد هد آسیب وارد می کند. پس از تمیز مردن هد اجازه دهید تا این قطعه به طور کلی خشک شود. پس از خشک شدن کامل آن را به درستی درون دستگاه قرار دهید و چاپگر را روشن کنید. به طور کلی این راه ، ممکن است ریسک های بسیاری برای کاربران به همراه داشته باشد. از این رو پیشنهاد می شود تا در جهت تمیز نمودن هد خود با نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP همراه شوید.

Rate this post

مرکز ماشین های اداری و رایانه HP
در این مرکز خدمات شرکتی متمایز را تجربه کنید
-نصب نرم افزار حذف چیپ برای دستگاه های غیرقابل شارژ
-استفاده از پک اصلی تونر HP برای هر مدل بصورت مجزا
-بهره گیری از قطعات شرکتی با پارت نامبر اصلی در نمایندگی HP
-راه اندازی مجدد کلیه درام کیت های معیوب با قطعات اورجینال اچ پی

Inquiry for hp Cartridge

چنانچه از مدل کارتریج یا پرینتر خود مطلع نیستید در فرم زیر می توانید با سرچ از مدل پرینتر به کارتریج و برعکس برسید

Ask for Price
Get the price directly from the sales expert

جهت اطلاع از قیمت بروز کارتریج های HP با کارشناسان ما در ارتباط باشی