فوم رول HP کارتریج

فوم رول HP کارتریج ، در این پست تصمیم داریم تا در ارتباط با یکی از مهمترین قطعات مورد استفاده کارتریج های لیزری اطلاعات مورد نیاز را به شما کاربران ارائه دهیم. از این رو شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با کارتریج های لیزری در ادامه همراه ما باشید.

 

فوم رول HP

فوم رول در کارتریج های اچ پی قطعه بسیار مهمی می باشد. همانطور که می دانید کارتریج های لیزری از اجزای متفاوتی ساخته شده اند که همگی با هم وظیفه ی چاپ اسناد را به کاربران ارائه می دهند. در ادامه در ارتباط با قوم رول توضیحات کاملتری را خدمت شما کاربران گرامی ارائه خواهیم کرد. فوم رول از سری قطعات مصرفی کارتریج های لیزری مشکی و رنگی می باشد. این قطعه همانند نام خود به شکل یک رول قرار گرفته است.

این قطعه عموما از جنس لاستیک به شکل ابری قرار گرفته است. لازم به ذکر است که فوم رول در کارتریج های لیزری لیزری رنگی و مشکی اچ پی جزء قطعات کم استهلاک می باشد.  باز با توجه به این موضوع بهتر است تا در مصرف کارتریج و شرایط نگهداری آن توجه ویژه ای داشته باشید.مهمترین وظیفه ی فوم رول ها در کارتریج های اچ پی تمیز نمودن تونر موجود بر سطح درام می باشد. فوم رول با انجام این کار باعث می شود تا اسناد با کیفیت و دقت بالاتری به چاپ برسند.‌با توجه به این موضوع کاربران اسناد خود را با کیفیت بالاتری به چاپ می رسانند.

 

فوم رول HP
فوم رول HP

 

 

اسفنجی لیزری رنگی

همانطور که گفته شد ، فوم رول ها بافت اسفنجی و لاستیکی دارند که این موضوع باعث شده تا این قطعه در مقایسه با سایر قطعات دیگر کارتریج های لیزری رنگی و مشکی متفاوت تر می باشد. ساختار این قطعات به گونه ایست که می تواند تمامی سطح کثیف ، تونر کارتریج را از روی این قطعه به خود جذب کرده و همچنین اسناد را با کیفیت بالا به چاپ می رسانند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تفاوت کارتریج‌ های بدورن درام و با درام بروی لینک مورد نظر کلیک کنید.

اصولا این قطعه را پس از هر چند بار شارژ تعویض می نمایند. همچنین در نظر داشته باشید که مستهلک شدن این قطعه در کارتریج های لیزری باعث می شود. تا اسناد چاپ شده ، ما دارای حاله های تونری می باشند. در صورت تعویض این قطعه اسناد شما با کیفیت بالا و شفاف به چاپ می رسند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی به شماره ی 02189392000 در ارتباط باشید.

 

اسفنجی لیزری رنگی
فوم رول HP

 

شارژ کارتریج و تعویض قطعات HP | فوم رول HP

پرینتر های لیزری دارای قطعات متفاوتی می باشند. همچنین این دستگاه قابلیت شارژ مجدد را به کاربران می دهد. شارژ مجدد کارتریج های لیزری رنگی و یا سیاه و سفید به ما کمک می‌کند تا در هزینه های خود صرفه جویی لازم را انجام دهیم. می‌توان گفت که شارژ کارتریج یکی از بهترین راه ، جهت استفاده ی مجدد از کارتریج های لیزری می باشد. پیشنهاد می شود در جهت شارژ کارتریج های لیزری اچ پی به نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP در ارتباط باشید.

 

شارژ کارتریج و تعویض قطعات HP
فوم رول HP

 

تعویض قطعات کارتریج HP ، ما در این بخش تصمیم کمی با قطعات به کار رفته در کارتریج های لیزری اچ پی بیشتر آشنا شویم. در ادامه همراه ما باشید تا در ارتباط با نحوه ی عملکرد این دستگاه بیشتر آشنا شوید. کارتریج های لیزری در دسته بندی های متنوع و متفاوتی ، طراحی و به بازار عرضه می شوند. کارتریج های لیزری از قطعاتی چون کاست ، درام ، بلید ، مگنت ، فوم رول ، تونر و … تشکیل شده اند. ما در پست های قبلی در ارتباط با قطعاتی چون درام ، کاست ، تونر و … توضیحات را خدمت شما اعلام کردیم. پیشنهاد می‌شود جهت شارژ کارتریج و تعویض قطعات آن ، به نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی در ارتباط باشید.

 

ضمانت نامه ی فروش کارتریج اچ پی

شعبات اچ پی با بررسی نیاز کاربران و ارائه ی خدمات به صورت شرکتی ، در نظر دارد تا کارتریج های لیزری اچ پی را با قیمت مناسب به صورت اورجینال به کاربران ارائه دهد. از این رو پیشنهاد می شود جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان بخش فروش اچ پی در نمایندگی رسمی فروش به شماره ی 02189392 در ارتباط باشید. کارشناسان ما در نمایندگی رسمی در نظر دارند تا با معرفی خدمات شرکتی ، خدمتگزار شما کاربران گرامی باشند.

 

خصوصیت فوم رول اچ پی

یکی از جالب ترین ویژگی فوم رول های اچ پی در کارتریج های لیزری ، حساسیت بالای آن می باشد. اگر بخشی از فوم رول  آسیب ببیند . این قطعه کار خود را به خوبی انجام نمی دهد. از این رو این قطعه نمی تواند درام‌ و سایر قطعات را به خوبی تمیز نماید.  یکی از مواردی که در صورت خرابی فوم رول با آن مواجه می شویم سیاهی کامل صفحات در اسناد می باشد. پس از مشاهده ی این ایراد شما می‌توانید در سریعترین زمان ممکن به نمایندگی رسمی مراجعه نموده و از خدمات شرکتی و قطعات مصرفی کارتریج های لیزری اچ پی بهرمند شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی در  نمایندگی ارسال قطعات پرینترهای HP به شماره ی 02189392000 در ارتباط باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

مرکز ماشین های اداری و رایانه HP
در این مرکز خدمات شرکتی متمایز را تجربه کنید
-نصب نرم افزار حذف چیپ برای دستگاه های غیرقابل شارژ
-استفاده از پک اصلی تونر HP برای هر مدل بصورت مجزا
-بهره گیری از قطعات شرکتی با پارت نامبر اصلی در نمایندگی HP
-راه اندازی مجدد کلیه درام کیت های معیوب با قطعات اورجینال اچ پی

Inquiry for hp Cartridge

چنانچه از مدل کارتریج یا پرینتر خود مطلع نیستید در فرم زیر می توانید با سرچ از مدل پرینتر به کارتریج و برعکس برسید

Ask for Price
Get the price directly from the sales expert

جهت اطلاع از قیمت بروز کارتریج های HP با کارشناسان ما در ارتباط باشی