مگنت HP لیزری مشکی

مگنت HP  لیزری مشکی . ما در این بخش تصمیم داریم تا با بررسی یمکی از مهمترین قطعات در امور چاپ ، و کارتریج ها بررسی های لازم را انجام داده و همچنین توضیحاتی در ارتباط با نحوه ی کارکرد و نقش اصلی قطعه ی مگنت در کارتریج های اچ پی خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم. از این رو پیشنهاد می شود تا در ادامه با ما همراه بوده و از مشاوره ی کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی بهرمند شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ی 02189392000 در ارتباط باشید.

 

مگنت HP

در این بخش تصمیم داریم تا قطعه ایی اصلی در کارتریج های لیزری رنگی و مشکی اچ پی به نام مگنت را خدمت شما کاربران و مصرف کنندگان گرامی معرفی نماییم. این قطعه نقش اساسی را در چاپ برای پرینتر ها و کارتریج های لیزری ایفا می کنند که ما در ادامه با نحوه ی عملکرد این دستگاه ها آشنا خواهیم شد. مگنت ، به زبان لاتین به معنی آهن ربا می باشد. این واژه کاملا پاسخگوی تمامی سوالات نسبت به انجام کار توسطی این قطعه می باشد. مگنت ها خاصلیت آهنربایی بالایی دارند و عموما به شکل استوانه های بلند و مخروطی شکل درون کارتریج ها می باشند.

 

مگنت HP
مگنت HP

 

اصلی ترین کار مگنت ها درون کارتریج های اچ پی مروبوط به جذب نمودن تونر ، و همچنین انتقال پودر تونر مورد مصرف به دام کارتریج های اچ پی می باشند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با درام های اچ پی و نقش آنها در کارتریج می توانید به پست های قبلی ما مراجعه نموده و آشنایی کاملی را از نحوه ی عملکرد این قطعات مهم بدست آورید. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تفاوت کارتریج‌ های بدورن درام و با درام بروی لینک قرار گرفته وارد شوید.  اگر مگنت در کارتریج های اچ پی مشکی به درستی وظایف خود را انجام ندهد ، نتایجآن به شدت در چاپ اسناد دیده می شود. به طور مثال اگر مگنت کارتریج مستهلک شود و دیگر توانایی چاپ نداشته باشد . شما اسنادتان را به صورت کمرنگ با ایجاد خطوط اضافه در چاپ می بینید.

 

اچ پی قطعات کارتریج

قطعات کارتریج های اچ پی در زمینه ی چاپ گستردگی بسیاری دارد. می توان گفت که کارتریج ها یکی از اصلی ترین قطعات در جهت چاپ و خروجی اسناد به شمار می آیند. از این رو اهمیت آنها و تک تک قطعات بکار رفته درون آنها بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نحوه ی کارآیی و عملکرد این دستگاه با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی در ارتباط باشید.

 

اچ پی قطعات کارتریج
اچ پی قطعات کارتریج

 

کارتریج های لیزری مشکی اچ پی از قطعاتی چون ، درام ، مگنت ، تونر ، بلید ، اتصالات ، فوم رول و … تشکیل شده اند. هر یک از این قطعات در صورت انجام کار به صورت نامنظم باعث ایجاد کاستی در نتایج چاپ می شود. از این رو پیشنهاد می شود در جهت حفظ کیفیت چاپ خود حتما از کارتریجهای اوریجتال و مرتبط با دستگاه خود استفاده نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ادامه با ما همراه شوید.

 

تعویض مگنت اچ پی | مگنت HP

اصلی ترین عامل آسیب رسان به مگنت کارتریجهای لیزری ، وجود رطوبت ، ضربه و نحوه ی عملکرد بد تونر در کارتریج های می باشد .چنانچه که با هر ایرادی در چاپ مواجه شدید ، پیشنهاد می شود که به یکی از نمایندگی های مجاز اچ پی مراجعه نموده و کارتریج خود را در دست تعمیر قرار دهید. غلطک های .کارتریج های لیزری در اطراف خود پوشش های پلاستیکی مانند دارند تا با کمک آن بتوانند چرخش کامل درون کارتریج را انجام دهند . در نظر داشته باشید که هر نقص کوچک و بزرگ درون مگنت کارتریجهای لیزری میکش باعث می شود تا Magnet خاصیت آهنربایی خود را به صورت کامل از دست داده و عملیات چاپ را به صورت ناقص انجام دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

 

تعویض مگنت اچ پی | مگنت HP
تعویض مگنت اچ پی | مگنت HP

 

طبق توضیحات وارد شده تا به الان متوجه ی حساسیت مگنت ها درون کارتریج های لیزری شده اید. پیشنهاد می شود تا برای تعمیر و تعویض مگنت کارتریج های اچ پی به نمایندگی مرکزی مراجعه نمایید. کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی مفتخراند تا در این زمینه همراه و همیار شما کاربران گرامی باشند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ی 02189392000 در ارتباط باشید. همچنین شما می توانید در ارتباط با  تفاوت کاربری کارتریج های لیزری و جوهرافشان  با کارشناسان ما در بخش فروش همراه شوید.

 

شارژ کارتریج لیزری

شارژ کارتریج های لیزری اچ پی یکی از به صرفه ترین و البته بهترین راه برای استفاده مجدد از کارتریج می باشد. بسیاری از کاربران برای ادامه ی چاپ اسناد خود کارتریج های ارزان قیمت و طرح را انتخاب نموده. و از آنها در انجام امورات چاپی خواد استفاده می نمایند. در نظر داشته باشید که یکی از اصلی ترین مسائل مخرب در پرینتر های اچ پی مربوط به استفاده از کارتریجهای طرح و غیر فابریک می باشد.

شما می توانید در جهت صرفه جویی در هزینه های خود ، کارتریج های لیزری مشکیتان را برای شارژ به نمایندگی مرکزی ارسال نمایید. با مراجعه ی شما به نمایندگی مرکزی ، کارتریج های لیزری مشکی و رنگی HP در دست تعمیر و شارژ مجدد قرار می گیرند. همچنین کارگاه شارژ کارتریج های اچ پی در نظر دارد تا برای حفظ کیفیت کارتریج به صورت اولیه از تونر های اورجینال سری کارتریج اچ پی استفاده نمایند. از این رو شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در واحد فروش و امور فنی کارتریج اچ پی در ارتباط باشید.

 

شارژ کارتریج لیزری
شارژ کارتریج لیزری

 

 

Rate this post

مرکز ماشین های اداری و رایانه HP
در این مرکز خدمات شرکتی متمایز را تجربه کنید
-نصب نرم افزار حذف چیپ برای دستگاه های غیرقابل شارژ
-استفاده از پک اصلی تونر HP برای هر مدل بصورت مجزا
-بهره گیری از قطعات شرکتی با پارت نامبر اصلی در نمایندگی HP
-راه اندازی مجدد کلیه درام کیت های معیوب با قطعات اورجینال اچ پی

Inquiry for hp Cartridge

چنانچه از مدل کارتریج یا پرینتر خود مطلع نیستید در فرم زیر می توانید با سرچ از مدل پرینتر به کارتریج و برعکس برسید

Ask for Price
Get the price directly from the sales expert

جهت اطلاع از قیمت بروز کارتریج های HP با کارشناسان ما در ارتباط باشی