نمایندگی اصلی کارتریج های اچ پی در ایران

نمایندگی اصلی کارتریج های اچ پی در ایران | مبحث کارتریج و پیچیدگی آن در زمینه ی فروش ، موضوعی جذاب و همواره پر نکته می باشد. لذا در همین راستا تیم رسمی نمایندگی اچ پی در ایران تصمیم دارند تا این موضوع را به صورت کلی بررسی و خدمت شما کاربران گرامی توضیح دهند. در نظر داشته باشید که کارتریج ها در بازار دارای گرید بندی کیفی متفاوتی می باشند. همین موضوع باعث می شود تا کاربران هنگام خرید این کارتریج های با چالش های متفاوتی مواجه شوند. به طور کلی طبق دستورالعملهای کمپانی HP ، کاربران می بایست. پس از اتمام کارتریج های اولیه ی خود ، مجددا کارتریج های سازگار با دستگاه را به صورت شرکتی و اورجینال تهیه کنند. همچنین سرویس های اشتراکی همچون HP Instant نیز در ارتباط با این موضوع فعالیت دارد.

سرویس های اشتراکی اچ پی با کسب دسترسی های لازم از شما ، و دسترسی کامل به چیپ دستگاه ، این امکان را به کاربران می دهد. تا پیش از اتمام تونر و یا جوهر کارتریج های خود ، بسته های جدید را از شرکت و کمپانی دریافت نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با ثبت اشتراک HP با کارشناسان ما در ارتباط باشید. همچنین ما در این بخش همراه شما هستیم. تا در ارتباط با کیفیت و عملکرد کارتریج های جوهری و لیزری نیز بررسی های خود را انجام داده. و سپس مراجل خرید این قطعات مصرفی را خدمت شما کاربران گرامی توضیح دهیم.

 

نمایندگی اصلی کارتریج

همانطور که گفته شد ، امروزه خرید کارتریج های سازگار با پرینتر های HP همراه با چالش های زیادی می باشد. در بازار کارتریج ها به چند دسته ی فیک ، طرح ، شارژی و … تقسیم می شوند. البته در نظر داشته باشید که تشخیص این کارتریج ها از یکدیگر کمی سخت و دشوار می باشد..! اما به هر حال راه هایی برای تشخیص این کارتریج ها وجود دارد. در قدم اول لازم اگر کاربران تصمیم دارند. تا برای استفاده ی مجدد از چاپگر های خود استفاده کننده ، می بایست جهت خرید کارتریج با مارکت و نمایندگی های مجاز در ارتباط باشند.

همچنین در این راستا سعی داشته باشید که کارتریج های اورجینال دستگاه خود را با گارانتی معتبر از سوی نمایندگی دربافت کنید. مرحله ی بعدی ثبت سفارش و مقایسه ی کارتریج در سایت اچ پی می باشد. این سایت به شما این امکان را می دهد تا با جست و جوی سریال نامبر محصول از اصالت آن مطمئن شوید. همواره کد QR قرار گرفته شده بروی جعبه ی کارتریج نیز اصالت دستگاه را مورد تایید قرار می دهد. در مرحله ی آخر کیفیت ساخت و کیفیت چاپ کارتریج می باشد. در این مرحله ی مهم شما می توانید. کیفیت محصول خود را ، طبق استاندارد های اولیه ی چاپ مقایسه نموده و سپس از آن استفاده نمایید. جهت کسب اطلاعات در ارتباط با کارتریج ها و پرینتر های مقرون به صرفه HP همراه ما باشید.

 

نمایندگی اصلی کارتریج

 

HP-cartridge

در نظر داشته باشید که همواره از پرینتر های اچ پی در سراسر دنیا استفاده می شود. بسیاری از کاربران بنا به نوع کار و سلیقه ی خود از چاپگر های لیزری و بسیاری دیگر از چاپگر های جوهری استفاده می کنند. موضوع مهمی که در این بخش سر راه ما قرار می گیرد. کد و شماره فنی هر یک از این کارتریج ها می باشد. در نظر داشته باشید که تمامی کارتریج های تولید شده توسط اچ پی دارای سریال نامبر و کد فنی خاصی می باشند.

به طور مثال شما در پرینتر های لیزری مشکی 1102 و 1132 از کارتریج 85A استفاده می کنید. اما در پرینتر هایی چون 28 و یا 15 دیگر نمی توانید از آن کد کارتریج استفاده نمایید و دستگاه ارور تعویض کارتریج را به شما می دهد. پس لازم است تا پیش از خرید دستگاه های چاپگر نسبت به مدل و قطعات مصرفی آنها ( کارتریج جوهری – هد – کارتریج لیزری، درام و … ) بررسی های لازم خود را انجام دهید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با هولوگرام کارتریج های اچ پی وارد صفحه ی مورد نظر بشوید.

 

HP-cartridge

 

شارژ کارتریج | نمایندگی اصلی کارتریج

به طور کلی شارژ کارتریج نه توسط نمایندگی ها و نه توسط شرکت مبدا مورد تایید قرار نمی گیرد. اما همه ی ما می دانیم که شارژ کارتریج ، عملی رایج و البته محبوب در بین کاربران و مصرف کنندگان ماشین های اداری اچ پی می باشد. در نظر داشته باشید که اگر تونر استفاده شده در شارژ کارتریج ها سازگار با Dpi دستگاه های شما نباشند. شما در چاپ با مشکلات زیادی رو به رو خواهید شد. از طرفی دیگر ، اگر قطعات کارتریج به درستی باز و بسته نشوند و در جای خود قرار نگیرند احتمال آسیب رسیدن به قطعات مهم داخلی را باید در نظر گرفت. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

شارژ کارتریج | نمایندگی اصلی کارتریج

Rate this post

مرکز ماشین های اداری و رایانه HP
در این مرکز خدمات شرکتی متمایز را تجربه کنید
-نصب نرم افزار حذف چیپ برای دستگاه های غیرقابل شارژ
-استفاده از پک اصلی تونر HP برای هر مدل بصورت مجزا
-بهره گیری از قطعات شرکتی با پارت نامبر اصلی در نمایندگی HP
-راه اندازی مجدد کلیه درام کیت های معیوب با قطعات اورجینال اچ پی

Inquiry for hp Cartridge

چنانچه از مدل کارتریج یا پرینتر خود مطلع نیستید در فرم زیر می توانید با سرچ از مدل پرینتر به کارتریج و برعکس برسید

Ask for Price
Get the price directly from the sales expert

جهت اطلاع از قیمت بروز کارتریج های HP با کارشناسان ما در ارتباط باشی