هد اورجینال پلاتر های hp T610

هد اورجینال پلاتر های hp T610 | در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با اهمیت استفاده از هد های اورجینال و قطعات مصرفی مناسب و سازگار با پلاتر های T610 بررسی های لازم را انجام دهیم . لازم به ذکر است که هد پلاتر hp T610 سری 72 می باشد. پلاتر اچ پی 610 در دسته چاپگر های فرمت بزرگ اچ پی قرار گرفته است. از این رو قطعات مصرفی این سری از پلاتر های اچ پی ، در 6 رنگ طراحی و به بازار عرضه شده است. در نظر داشته باشید که یکی از مهمترین قطعات در این سری از پلاتر ها هد ها می باشند. T610 به ازای هر دو رنگ از یک هد 72 در پلاتر استفاده می نماید. در ادامه با ما همراه باشید. و همچنین شما می توانید جهت تعویض هد پلاتر اچ پی با ما همراه باشید.

 

هد اورجینال پلاتر

پیش از توضیح در ارتباط با هد  کارتریج پلاتر T610 ، لازم است بدانید که تمامی چاپگر جوهرافشان موجود در بازار ، دارای یک ویژگی مشترک با همدیگر می باشند..! این ویژگی مربوط به قطعه ی هد چاپ می شود. چاپگرهای جوهر افشان با فرمت کوچک و بزرگ همگی دارای هد های هستند که جوهر را روی انواع مختلف رسانه ها انتقال می دهند.

هدهای چاپ پلاتر های هوشمند و جدید اچ پی حاوی منافذ هایی هستند که توسط جوهر تغذیه می شوند. این نازل های توانایی این را دارند تا جوهر را به بیرون و به سطح رسانه های منتقل کنند. در نظر داشته باشید که هدهای چاپ هوشمند برای افزایش کیفیت و کاهش هزینه چاپ، طراحی و بروی دستگاه های اچ پی استفاده می شود. هدهای چاپ جوهر افشان جوهر را روی کاغذ یا سایر رسانه ها به صورت کنترل شده اسپری می کنند تا تصویر مورد نظر با جزئیات کامل ایجاد شود.

 

هد اورجینال پلاتر

 

نمایندگی کارتریج های اچ پی

حال که صحبت از قطعات مصرفی پلاتر های اچ پی می باشد لازم است. تا نکاتی را در ارتباط با این قطعات و نحوه ی استفاده از آنها بدانید. در مرحله ی اول بهتر است تا به کیفیت و کوالیتی قطعات مصرفی پلاتر های اچ پی اشاره داشته باشیم. پلاتر هایی چون HP t610 به عنوان چاپگر های حرفه ای و سازمانی در زمینه ی ماشین های اداری به حساب می آیند. پلاتر T610 جهت انجام امورات مربوط به چاپ نیاز به شش کارتریج دارد.

این کیت کارتریج  در رنگ های خاکستری ، مشکی ، مشکی فوتو ، زرد ، آبی و قرمز دارد. کیت سازگار با این سری از پلاتر های اچ پی HP 72 می باشد. در نظر داشته باشید که کیت 72 علاوه بر سازگاری با پلاتر HP T610 با پلاتر های HP Designjet T610 T620 T770 T790 T1100 T1120 T1200 T1300 T2300 نیز سازگار می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید کیت اورجینال کارتریج و هد پلاتر های اچ پی با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی همراه شوید.

 

نمایندگی کارتریج های اچ پی

 

تشخیص کارتریج و هد اورجینال پلاتر

یکی از اصلی ترین نشانه های تشخیص اصالت کارتریج و هد پلاتر های اچ پی جعبه ی آنها می باشد. متاسفانه محصولات بسیاری با جعبه های مشابه به نو در بازار موجود می باشند. اما کیفیت قطعات مصرفی آنها متناسب و سازگار با عملکرد پپلاتر ها نمی باشد. از این رو تصمیم داریم تا چندین نشانه را در ارتباط با نحوه ی تشخیص هد و کارتریج اورجینال را به شما آموزش دهیم. در قدم اول شما می توانید پیش از خرید کارتریج هولوگرام و بارکد  QR را بروی آن اسکن نموده و از اصالت کارتریج خود مطمئن شوید. در نظر داشته باشید که تاریخ تولید و انقضای چاپ شده بوری جعبه ی هد HP 72 و سایر هد های دیگر پلاتر های اچ پی می تواند کمک زیادی در زمینه ی خرید یک محصول با اصالت به ما داشته باشد.

لازم به ذکر است که شما می توانید برای تهیه ی محصولات شرکتی و اورجینال کمپانی اچ پی در دسته قطعات مصرفی ماشین های اداری به خصوص چاپگر ها فرمت بزرگ ، با کارشناسان و مشاوران مراکز مجاز و نمایندگی HP در سراسر ایران در ارتباط باشید. همچنین پس از دریافت محصولات اورجینال نیز می توانید از خدمات شرکتی اچ پی برای کالا و پلاتر هایی همچون T610 بهرهمند شوید. با ما در نمایندگی فروش هد پلاتر های HP همراه باشید.

تصویر مرتبط با هد اورجینال پلاتر های hp T610 - HP magenta cyan

Rate this post

مرکز ماشین های اداری و رایانه HP
در این مرکز خدمات شرکتی متمایز را تجربه کنید
-نصب نرم افزار حذف چیپ برای دستگاه های غیرقابل شارژ
-استفاده از پک اصلی تونر HP برای هر مدل بصورت مجزا
-بهره گیری از قطعات شرکتی با پارت نامبر اصلی در نمایندگی HP
-راه اندازی مجدد کلیه درام کیت های معیوب با قطعات اورجینال اچ پی

Inquiry for hp Cartridge

چنانچه از مدل کارتریج یا پرینتر خود مطلع نیستید در فرم زیر می توانید با سرچ از مدل پرینتر به کارتریج و برعکس برسید

Ask for Price
Get the price directly from the sales expert

جهت اطلاع از قیمت بروز کارتریج های HP با کارشناسان ما در ارتباط باشی