هد دیزاین جت hp z6100

هد دیزاین جت hp z6100 | در بخش های قبلی توضیحات کافی در ارتباط با ویژگی ، نوع عملکرد و توانایی چاپ پلاتر های سری HP 6100 را خدمت شما کاربران گرامی معرفی نموده ایم . در این بخش تصمیم داریم. تا به صورت کامل در ارتباط با قطعات مصرفی شرکتی و اورجینال این سری از پلاتر های اچ پی بررسی های لازم را انجام داده. و سپس پس از بررسی نکات، این دسته از قطعات را در نمایندگی های مرکزی برای شما کاربران گرامی موجود نماییم با ما در ادامه همراه شوید.

وقت آن رسیده تا با خرید و معرفی قطعات مصرفی چاپگر هایی چون HP Z6100 به نما و جزئیات چاپ خود رنگ و لعاب بیشتری بدهیم. همین موضوع نیز باعث می شود تا با خرید هد سری HP 91 بتوانیم روی چاپمان بدون هیچگونه مشکل حساب کنیم. هدهای چاپ اصلی HP با جوهرهای پیگمنت HP Vivera و چاپگر آزمایش شده اند. پس از تست و آزمایش های گرفته شده توسط کمپانی این هد و جوهر به بازار به عنوان قطعات مصرفی عرضه شده اند. هوشمندی هد پلاتر های HP 91 به طور مداوم کیفیت چاپ را بهینه می کند. از طرفی دیگر عمر هد چاپ به حداکثر می رساند.

هد دیزاین جت

همانطور که گفته شد دیزاین جت اچ پی Z6100 از سری هد های HP 91 بهره می برد. این سری از هد های اچ پی در سه گروه طراحی و در نهایت برای شش رنگ کارتریج کار خود را آغاز می کنند. به طور کلی این هد ها توانایی رسیدگی به شش رنگ مشکی ، خاکستری ، مشکی مات ، آبی ، زرد ، قرمز را به کاربران می دهند. در نظر داشته باشید که کیفیت و اصالت کارتریج در سری هد های 91 امری بسیار مهم و قابل توجه می باشد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. هر یک از هد های اچ پی دارای کد شناسایی یا همان شماره ی فنی می باشند که رنگ ها را از یکدیگر تفکیک می نماید. از این رو شما می توانید با شناسایی شماره فنی هد مورد نظر خود را خریداری نمایید.

 

هد دیزاین جت

 

در بخش بعدی ما شاهد انواع و اقسام این سری از هد ها در بازار می باشیم. که تفاوت عمده ای با یکدیگر در بازار دارند. پس از بررسی این سری از قطعات مصرفی متوجه تفاوت عمده ی آنها با سری شرکتی شدیم. بسیاری از این هد ها تولید متفرقه بوده و هیچگونه ضمانت و اصالتی در بازار ندارند. از این رو هد ها مهمی چون 91 با قیمت و عملکرد متفاوتی به بازار عرضه می شوند که نمی توان بروی نوع کار و روند چاپ آنها حساب کرد. جهت کسب اطلاعات ببشتر در ارتباط با قطعات اصلی پلاتر های اچ پی با ما در نمایندگی رسمی همراه باشید.

نمایندگی کارتریج های اچ پی | هد دیزاین جت

همانطور که در بحث هد و قطعات مصرفی ما شاهد گوناگونی قطعات در بازار می باشیم . این موضوع در دسته ی کارتریج ها نیز به هیمن صورت می باشد . گرید بندی متفاوت کارتریج ها در بازار به گونه ایست. که کاربران هنگام خرید قطعات مصرفی پلاتر هایی چون 6100 با مشکل رو به رو می شوند. از طرفی دیگر نحوه ی تشخیص قطعات مصرفی نیز ، کار آسان به نظر نمی آید. چگونه می توانیم هد و کارتریج HP 91 اورجینال را شناسایی کنیم.؟ در قدم اول بهترین و مطمئن ترین راه جهت تهیه قطعات مصرفی مراجعه به مرکز مجاز و نمایندگی رسمی این برند می باشد. حتما در هنگام خرید به مواردی همچون مهر اصالت کالا ، هولوگرام سه بعدی ، کد QR و تاریخ انقضای محصول دقت ویژه ای داشته باشید.

 

نمایندگی کارتریج های اچ پی | هد دیزاین جت

 

سرویس و شارژ هد و کارتریج Z6100

تاثیر قطعات مصرفی اورجینال در دسته ماشین های اداری و سازمانی بسیار قابل توجه و موثر می باشد. از این رو بسیاری از کاربران در جهت خرید محصولات خود ، تصمیم به قطعات مصرفی اورجینال می گیرند. اما اگر تصمیم به خرید هد و یا کارتریج سری HP 91 نداشته باشیم .! از چه طریقی می توانیم مجدد پلاتر خود را آماده به کار کنیم؟. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با روش هد پلاتر های HP در نمایندگی با ما همراه باشید. پ

 

سرویس و شارژ هد و کارتریج Z6100

در نظر داشته باشید. که شما می توانید با شارژ کارتریج و اضافه نمودن مخزن به دستگاه های خود ، تا خود قابل توجه ای در هزینه ها صرفه جویی داشته باشید. اما با توجه به این موضوع که کارتریج ها به صورت اصولی و استاندارد شارژ شوند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با شارژ و هزینه های مربوط به تانک جوهر پلاتر HP 6100 با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP همراه شوید.

Rate this post

مرکز ماشین های اداری و رایانه HP
در این مرکز خدمات شرکتی متمایز را تجربه کنید
-نصب نرم افزار حذف چیپ برای دستگاه های غیرقابل شارژ
-استفاده از پک اصلی تونر HP برای هر مدل بصورت مجزا
-بهره گیری از قطعات شرکتی با پارت نامبر اصلی در نمایندگی HP
-راه اندازی مجدد کلیه درام کیت های معیوب با قطعات اورجینال اچ پی

Inquiry for hp Cartridge

چنانچه از مدل کارتریج یا پرینتر خود مطلع نیستید در فرم زیر می توانید با سرچ از مدل پرینتر به کارتریج و برعکس برسید

Ask for Price
Get the price directly from the sales expert

جهت اطلاع از قیمت بروز کارتریج های HP با کارشناسان ما در ارتباط باشی