چیپ کارتریج های لیزری رنگی و مشکی اچ پی

چیپ کارتریج های لیزری رنگی و مشکی اچ پی | تراشه های به نام چیپ درون تمامی کارتریج ها وجود دارند. این تراشه ها وظیفه ی انتقال اطلاعات را داشته و رابطی بین دستگاه های شما برای ارائه وضعیت کارتریج بوده و هستند. این تراشه ها با استفاده از فرکانس ها متفاوت اعم از شمارش ، رادیویی و … توانایی انتقال اطلاعات را به کاربران خود می دهند . به طور کلی چیپست ها دارای حافظه ای برای ذخیره سازی اطلاعات هستند.  گاهی اوقات با یک پردازنده برای ارائه پاسخ های صحیح به کاربران منتقل می شوند.پیشنهاد می شود. تا در راستای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ یپ در ارتباط باشید.

 

 

چیپ کارتریج های لیزری

چیپ کارتریج یک قطعه ی سیلیکونی با ابعاد بسیار ریز و جزئی می باشد. این تراشه ها با حساسیت بسیار بالایی تولید و درون قطعات مصرفی چاپگر های اچ پی جای گذاری می شوند.  به طور کلی چیپست ها وظایف بسیاری در کارتریج های داشته و هر یک از این وظایف شرح حال مهمی برای هر کاربر ایفا می کند. درواقع، می توان گفت.: که یکی از اصلی ترین وظایف چیپ کارتریج های جوهرافشان و لیزری، وظیفه شمارش تعداد برگ های چاپ شده توسط کارتریج بوده. و بسیاری از کاربران با احتساب این شمارش می توانند اطلاعات مثبتی را در چاپ، از کار خود استخراج نمایند.

همچنین در نظر داشته باشید. که اگر زمان تعویض کارتریج فرا رسیده باشد ، این چیپ ها هستند. که این موضوع را به ما یادآوری می کنند. در انتها شما می توانید در راستای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تعویض چیپ کارتریج های اچ پی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

 

چیپ کارتریج های لیزری

 

 

 

نحوه کار چیپ کارتریج های لیزری

تراشه‌های کارتریج یا قطعات مصرفی پرینتر های لیزری ، دستگاه‌هایی هستند. که  مستقیما با رایانه شما ارتباط برقرار می‌کنند. ( در بسیاری از مواقع این قطعات با پردازنده ی پرینتر ها ارتباط گرفته و اطلاعات را از طریق پنل پرینتر به ما ارائه می دهند.). تا در صورت رسیدن تونر کارتریج‌های شما به سطوح معین، یا بروز هرگونه مشکل دیگر هشدارهایی را به کاربران ارائه کنند. به لطف این تراشه هوشمند، رایانه شما می‌تواند. پیام‌های هشداری را به شما نشان دهد که سطح تونر چاپگر شما کم است یا هر خطایی رخ داده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نمایندگی کارتریج های اچ پی با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی در ارتباط باشید.

  • چیپ ها دارای حافظه برای اطلاعات خاصی اعم از شمارش. بررسی سطح تونر ، تعداد برگه های زده شده و … هستند.
  •  گاهی اوقات با یک پردازنده برای ارائه پاسخ های صحیح. تراشه های کارتریج معمولاً روی یک برد مدار کوچک نصب می شوند.
  • در نظر داشته باشید که چیپست ها دارای حساسیت بسیار بالایی می باشند. و عوامل بسیاری موجب به خرابی این قطعات می شوند.

 

نحوه کار چیپ کارتریج های لیزری

 

 

انواع چیپ کارتریج

به طور کلی چیپست ها به عنوان یک ، قطعه ی الکترونیکی دارای انواع مختلفی درون بازار می باشند. این تنوع در بازار کار باعث شده. تا اچ پی همواره از سری چیپست های خود در کارتریج های لیزری رنگی و سیاه و سفید استفاده نماید. عموما چیپست های لیزری رنگی با چیپست های مشکی تفاوت های بسیاری دارند. به طور مثال هر رنگ از این کارتریج ها دارای همانگونه که از نام این کارتریج مشخص است. در کارتریج های لیزری از نوع رنگی قابل استفاده است. این چیپ از رنگ های مشکی، قرمز، آبی و زرد تشکیل شده است. و هر کارتریج پارت مورد نظر خود را دارند. در نظر داشته باشید. که در همین راستا چیپ های لیزری مشکی نیز همچون چیپ های لیزری رنگی دارای پارت نامبر مختص به خود می باشند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی در ارتباط باشید.

 

 

انواع چیپ کارتریج

 

 

نمایندگی رسمی فروش چیپ اچ پی

در نظر داشته باشید. که شما می توانید با ارتباط با بخش فروشگاهی نمایندگی رسمی اچ پی ، از تمامی خدمات مربوط بروی تراشه های اچ پی مطلع شوید. در نظر داشته باشید که چیپست کارتریج های اچ پی دارای حساسیت بسیار بالایی می باشد. از این رو جا به جایی ، ضربه ، حرارت و … می تواند تاثیر مخربی بروی این قطعات داشته باشد. در نظر داشته باشید. که یکی از مهمترین نکات در هنگام خرید چیپ های اچ پی توجه به مدل مربوطه و قابلیت های کارتریج می باشد. در همین راستا پیشنهاد می شود. تا پیش از خرید چیپ های اچ پی ، نسبت به مدل و قابلیت های آن اطلاعات لازم را دریافت نموده. و سپس اقدامات لازم را در راستای خرید انجام دهید.

 

در نظر داشته باشید تعویض چیپ به هیچ عنوان برای کاتریج های سری جدید که قیمت تراشه آنها بسیار بالاست توصیه نمیشود. همچنین برای دستگاههایی که چیپست آنها در بازار موجود نیست. برای این دو دوسته از کارتریجها توصیه کارشناسان واحد فنی نصب نرم افزار حذف چیپ است. با این روش یکبار برای همیشه دستگاه خود را بی نیاز از تعویض چیپ خواهید کرد. این عمل بابت کاهش هزینه های نگهداری و مواد مصرفی دستگاه خواهد شد. برای این منظور میتوانید به صفحه درباره نمایندگی مرکزی کارتریج HP سر بزنید و فهرست مزایا و معایب همچنین قیمت و تعرفه تعویض و حذف چیپ را مقایسه کنید و مقرون به صرفه ترین راه را برای دستگاه خود انتخاب کنید.

Rate this post

مرکز ماشین های اداری و رایانه HP
در این مرکز خدمات شرکتی متمایز را تجربه کنید
-نصب نرم افزار حذف چیپ برای دستگاه های غیرقابل شارژ
-استفاده از پک اصلی تونر HP برای هر مدل بصورت مجزا
-بهره گیری از قطعات شرکتی با پارت نامبر اصلی در نمایندگی HP
-راه اندازی مجدد کلیه درام کیت های معیوب با قطعات اورجینال اچ پی

Inquiry for hp Cartridge

چنانچه از مدل کارتریج یا پرینتر خود مطلع نیستید در فرم زیر می توانید با سرچ از مدل پرینتر به کارتریج و برعکس برسید

Ask for Price
Get the price directly from the sales expert

جهت اطلاع از قیمت بروز کارتریج های HP با کارشناسان ما در ارتباط باشی

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *