چیپ 117a لیزری رنگی اچ پی 150a

چیپ 117a لیزری رنگی اچ پی 150a | چیپست در کارتریج های اچ پی چه اهمیتی دارد؟. چیپست ها چه اطلاعاتی را به کاربران ارائه می دهند؟. آیا پس از شارژ HP 150a باید چیپست کارتریج این پرینتر تعویض گردد؟. در این چند روز اخیر سوالات بسیاری مبنی بر کارتریج های HP 117A ، نحوه ی شارژ و عملکرد آن از کارشناسان ما پرسیده می شود. در نظر داشته باشید که پرینتر هایی چون HP 150 لیزری رنگی ، پرینتر های نسل 178 و 179 از کارتریج های لیزری HP 117A استفاده می کنند. حال در همین راستا شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نحوه ی شارژ و خرید این سری از کارتریج های اچ پی با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش در ارتباط باشید.

 

چیپ 117a

چیپست های کارتریج ، تراشه های کوچکی هستند که کمپانی اچ پی در جهت ارسال و دریافت اطلاعات از آنها استفاده می نماید. در همین راستا چیپست ها با قرار گیری بروی قطعات مهمی چون کارتریج ، فضای مناسبی را برای بررسی و ارسال اطلاعات بروی سخت افزار رایانه یا پرینتر محیا می کنند. چه نوع اطلاعاتی توسط چیپست ها بررسی و به سیستم کاربران انتقال داده می شود؟ شاید موضوع نحوه ی دریافت و اطلاعات چیپ های کارتریج ، سوال بسیاری از کاربران اچ پی باشد.!

با این حال ممکن است چیپست ها اطلاعاتی چون سطح تونر باقی مانده درون کاست کارتریج ( محاسبه به صورت تقریبی ) ، تعداد چاپ کاربران ، اتصال کارتریج به دستگاه و خطاهایی چون آسیب درون قطعات مصرفی و … را به مصرف کنندگان اطلاع دهند. در نظر داشته باشید که کمپانی اچ پی با بکارگیری تکنولوژی بروز خود ، همواره به دنبال پیشرفت این قطعه درون کارتریج ها می باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا سایر وظایف و عملکرد های چیپ HP را خدمت شما کاربران گرامی معرفی نماییم.

 

 

 

چیپ 117a

 

نمایندگی کارتریج HP

تماما همه ی مصرف کنندگان و کاربران HP می دانند که این کمپانی حساسیت بالایی نسبت به قطعات مصرفی درون پرینتر ها دارد. از این رو هموارد در دستورالعمل کار محصولات خود به این موضوع اشاره نموده است. استفاده از قطعات مصرفی اورجینال ، با کیفیت و سازگار با ماشین های اداری HP 150a به شما کمک می کند تا اسناد خود را با کیفیتی بالا و بدون هیچگونه مشکلی چاپ نمایید. در بسیاری از مواقع کاربران پس از اتمام شارژ و تونر موجود درون کاست کارتریج هایی چون 117A  تصمیم به شارژ مجدد آن می گیرند. آیا این عمل استاندارد می باشد؟

در نظر داشته باشید که شارژ کارتریج هیچ موقع توسط کمپانی تایید نشده است. اما بسیاری از کاربران جهت صرفه جویی در هزینه های خود این راه را انتخاب می کنند. اما در نظر داشته باشید که کارتریج هایی چون سری HP 117A به دلیل شکل ساخت ساختار و چیپ های خود، قابلیت شارژ را کمی متفاوت تر از سایر کارتریج های اچ پی ارائه می دهد. از این رو پیشنهاد می شود تا در صورت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نحوه ی شارژ و تعویض چیپست های کارتریج HP 117A با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP همراه شوید.

 

 

 

نمایندگی کارتریج HP

 

نحوه ی تعویض کارتریج HP 117A

کارتریج های نسل 117A از سری کارتریج های خاص کمپانی اچ پی می باشند. این دسته از محصولات اچ پی با فناوری لیزری رنگی در چهار رنگ مشکی ، آبی ، زرد و قرمز طراحی و تولید شده اند. طبق گزارش کاربران در این بخش تصمیم گرفتیم تا نکای را در ارتباط با استفاده ی مجدد از این محصولات خدمت شما کاربران گرامی ارائه نماییم. شما کاربران گرامی می توانید از دو طریق کارتریج های اولیه ی خود را مجددا استفاده نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با فوم رول HP کارتریج با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی همراه شوید.

راه اول و آسان تر مربوط به شارژ می شود. شما می توانید کیت 117a را شارژ نموده و همچنین چیپست های آن را تعویض کنید. پس از این کارتریج به شما این امکان را می دهد تا مجددا چاپ خود را از سر بگیرید. مرحله ی دوم مربوط به نرم افزار نمودن دستگاه می باشد. افرادی که تمایلی جهت تعویض چیپ کارتریج ندارند می توانند با نرم افزار نمودن دستگاه خود از تعویض قطعاتی چون چیپ معاف شوند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در واحد فنی اچ پی همراه شوید.جهت آشنایی بیشتر با قطعات ADF اچ پی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

 

 

 

 

نحوه ی تعویض کارتریج HP 117A

Rate this post

مرکز ماشین های اداری و رایانه HP
در این مرکز خدمات شرکتی متمایز را تجربه کنید
-نصب نرم افزار حذف چیپ برای دستگاه های غیرقابل شارژ
-استفاده از پک اصلی تونر HP برای هر مدل بصورت مجزا
-بهره گیری از قطعات شرکتی با پارت نامبر اصلی در نمایندگی HP
-راه اندازی مجدد کلیه درام کیت های معیوب با قطعات اورجینال اچ پی

Inquiry for hp Cartridge

چنانچه از مدل کارتریج یا پرینتر خود مطلع نیستید در فرم زیر می توانید با سرچ از مدل پرینتر به کارتریج و برعکس برسید

Ask for Price
Get the price directly from the sales expert

جهت اطلاع از قیمت بروز کارتریج های HP با کارشناسان ما در ارتباط باشی