چیپ 176n لیزری رنگی اچ پی 130A

چیپ 176n لیزری رنگی اچ پی 130A | امروزه در بازار ماشین های اداری و قطعات مصرفی HP بحث شارژ نشدن کارتریج ها ، عدم موجودی چیپست کارتریج جدید ، نرم افزار و خیلی از این موضوعات داغ می باشد. با توجه به این موضوع ما در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با تراشه ی کارتریج ها ، انواع آن ، تفاوت های چیپ کارتریج و بررسی قطعات مصرفی HP 130A بررسی های لازمه را انجام و خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم. در چند ماه اخیر گزارشات بسیاری مبنی بر تعویض تراشه کارتریج ، عدم آشنایی چیپست با پرینتر ، شارژ نشدن کارتریج ها و موضوعات این چنینی داشتیم. متاسفانه بسیاری از خریداران گرامی پیش از خرید به موضوع قطعات مصرفی ، کارتریج ها ، نوع چاپ و نحوه ی شارژ مجدد آنها توجه ندارند. همین موضوع پس از خرید ممکن است موجب آزرده شدن این افراد شود.

 

چیپ 176n

به طور کلی تراشه کارتریج ها ، قطعاتی هستند که از طریق تماس مستقیم یا فرکانس های هوشمند ، با دستگاه ها ارتباط برقرار می کنند. این تراشه ها معمولاً روی یک برد مدار خیلی کوچک نصب شده و پس از آن بروی محفظه ای مخصوص درون کارتریج ها قرار می گیرند. به طور کلی تمامی چیپست ها حافظه ای برای ذخیره اطلاعات دارند. و به شما این امکان را می دهند. تا از وضعیت دستگاه ، سطح تونر و مقدار چاپ خود در بازه های زمانی متفاوت اطلاعاتی را بدست آورید. همچنین این تراشه ها در ابعاد و انواع متفاوتی طراحی و تولید شده اند.  در نظر داشته باشید که نحوه ی عملکرد و قرار گیری آنها درون دستگاه ها به صورت متفاوتی می باشد. از این رو پیشنهاد می شود تا به هیچ عنوان آن را جا به جا نکنید.

 

 

 

چیپ 176n

 

 

 

 

بسیاری از دستگاه ها و کارتریج ها پس از ورود ، با ایراداتی همچون عدم شارژ مجدد رو به رو می شوند. بخش عظیمی از این ایرادات را می توان در مشکلات رایج چیپ ها جستجو کرد. هر کارتریج پس از تولید، دارای مقدار مشخصی از حجم تونر و توانایی چاپ می باشد. در همین راستا ، برای بهبود کار و آگاهی کاربران از توان کارکرد دستگاه ها ، چیپست ها وظیفه ی انتقال اطلاعات را بر عهده می گیرند. هر چیپست به صورت تقریبی با ضریب خطای کم به شما سطح تونر و ایرادات احتمالی کارتریج را اطلاع می دهد. جهت آشنایی بیشتر در ارتباط با تفاوت کارتریج‌ های بدون درام و با درام اچ پی وارد صفحه ی مورد نظر شده و با ما همراه باشید.

 

نمایندگی کارتریج HP

در نظر داشته باشید که کارتریج و پرینتر HP 176 از سری ماشین های اداری رنگی می باشند. از این رو این دستگاه با توجه به کارتریج HP 130A توانایی چاپ لیزری رنگی را به شما کاربران گرامی می دهند. از طرفی دیگر HP 130A از سری کارتریج های فاقد درام بوده و درام درون این دستگاه ها به صورت یونیت و مجزا قرار گرفته است. بسیاری از کاربران در ارتباط با نحوه ی استفاده و نحوه ی شارژ کارتریج های HP سوالاتی را مطرح می نمایند.

در نظر داشته باشید که این  کیت از کارتریج های لیزری رنگی پرینتر 176 به راحتی به شما کاربران گرامی قابلیت چاپ و شارژ مجددا را بدون هیچ ایراد و یا مشکلی ارائه خواهد داد. از طرفی دیگر در نظر داشته باشید که چیپست سری HP176N و یا همان کارتریج 130A بدون هیچ محدودیت و مشکلی در مراکز ، تعمیرگاه و نمایندگی های رسمی اچ پی موجود می باشد. از این رو شما کاربران گرامی می توانید جهت تهیه ی این سری از قطعات ماشین های اداری با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP همراه شوید.

 

 

 

 

نمایندگی کارتریج HP

 

شارژ کارتریج HP 130A | چیپ 176n

لازم به ذکر است که چاپگر 176N با استفاده از کیت کارتریج HP 130A این قابلیت را به شما کاربران گرامی می دهد. تا بتوانید در سریعترین زمان این کیت از لیزری رنگی های اچ پی را دون هیچ دغدغه و مشکلی شارژ نموده و از قابلیت های آن مجددا استفاده نمایید. البته در نظر داشته باشید که اگر به عنوان یک کاربر متخصص در زمینه ی چاپ بروشور ، کاتالوگ ، تصویر و … فعالیت می کنید پیشنهاد می شود که به هیچ عنوان کارتریج های خود را شارژ نکنید. زیرا ممکن است با مشکلات و افت کیفیت رو به رو شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر شما کاربران گرامی می توانید با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی همراه شوید. همچنین جهت آشنایی بیشتر با ارور کارتریج در پرینتر های HP می توانید وارد صفحه ی مورد نظر شوید.

 

 

شارژ کارتریج HP 130A | چیپ 176n

Rate this post

مرکز ماشین های اداری و رایانه HP
در این مرکز خدمات شرکتی متمایز را تجربه کنید
-نصب نرم افزار حذف چیپ برای دستگاه های غیرقابل شارژ
-استفاده از پک اصلی تونر HP برای هر مدل بصورت مجزا
-بهره گیری از قطعات شرکتی با پارت نامبر اصلی در نمایندگی HP
-راه اندازی مجدد کلیه درام کیت های معیوب با قطعات اورجینال اچ پی

Inquiry for hp Cartridge

چنانچه از مدل کارتریج یا پرینتر خود مطلع نیستید در فرم زیر می توانید با سرچ از مدل پرینتر به کارتریج و برعکس برسید

Ask for Price
Get the price directly from the sales expert

جهت اطلاع از قیمت بروز کارتریج های HP با کارشناسان ما در ارتباط باشی