کارتریج اورجینال فوتو اسمارت 564

کارتریج اورجینال فوتو اسمارت 564 | درخواست مکرر مصرف کنندگان پرینترهای جوهر افشان ، در ارتباط با معرفی و بررسی کارتریج های اورجینال فوتو اسمارت ، در این بخش تصمیم گرفتیم تا یکی از پرکاربردترین کارتریج های فتو اسمارت را خدمت شما کاربران گرامی معرفی نماییم.  در نظر داشته باشید که پرینتر های فتو اسمارت به دلیل دقت و رزولوشن بالای چاپ خود ، نیاز به کارتریج های اورجینال و سازگار با پرینتر های خود دارند. همچنین شما می توانید در جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با دستگاه های سازگار. با کارتریج 564 در ادامه با ما همراه شده و از توضیحات ما استفاده لازم. را در زمینه چاپ جوهری ببرید.

 

کارتریج اورجینال

پیش از اینکه به سراغ هر موضوع دیگری برویم لازم دانستیم. تا در ارتباط با کارتریج های اورجینال ، به خصوص کارتریج های فوتو اسمارت توضیحات لازم را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم. در نظر داشته باشید که پرینتر های جوهری رنگی ، فوتو اسمارت به دلیل توانایی های بالای خود در چاپ تصاویر گرافیکی ، عکس ، نقشه های گرافیکی و سایر این موضوعات ، نیاز به مواد مصرفی گرید A دارند. از این رو شارژ و استفاده از کارتریج های طرح برای این سری از پرینتر های حساس اچ پی توصیه نمی شود. کارتریج های غیر اورجینال ، توانایی چاپ و تفکیک رنگ را همانند کارتریج های اورجینال به کاربران ارائه نمی دهند و همین موضوع باعث نارضایتی کاربران خواهد شد. در ادامه با ما همراه باشید.

 

کارتریج اورجینال

 

 

اما در ارتباط با کارتریج اورجینال سری 564 باید اضافه کنیم که این نوع از کارتریج ها به طور استاندارد توانایی ، چاپ 120 تا 130 برگ را به کاربران ارائه می دهند. ترکیب رنگ و کیفیت کارتریج های این سری از کیت اچ‌پی بسیار بالا و قابل توجه قرار گرفته است. به طوری که حتی جزئی ترین جزئیات در اسناد شما نمایان می شوند. کارتریج 564 جوهری اچ‌پی به 4 چیپ در جهت. شناسایی و پردازش مجهز شده است. از سری پرینتر های سازگار با این کارتریج می توان به 7510 ، 5520 ، 3520 ،  3070 ، 5380 و …  اشاره نمود. جهت کسب اطلاعات بیشتر و فروش هد پرینتر های HP در نمایندگی اچ پی با ما همراه باشید.

 

Photosmart

در بخش قبلی اطلاعاتی را در ارتباط با چاپگر های سازگار با کیت 564 خدمت شما کاربران گرامی ارائه دادیم. در این بخش تصمیم داریم تا به صورت تخصصی تر نگاهی به پرینتر های فوتو اسمارت داشته باشیم. پرینترهای فوتو اسمارت عموما در دسته چاپگرهای جوهر افشان قرار می گیرند. توانایی بالای تفکیک رنگ و چاپ این پرینترها باعث شده. تا کاربران از این دستگاه ها در صنعت چاپ عکس ، چاپ تصاویر گرافیکی در ابعاد و سایز های متفاوت داشته باشند. به طور کلی این دستگاه ها در مقیاس تک و سه کاره طراحی و از سوی کمپانی اچ پی به بازار عرضه می شوند. جهت مشاهده ی دسته ی محبوب پرینتر های جوهرافشان ، وارد لینک قرار داده شده شوید.

 

Photosmart

 

یکی از حساسیت بالای این دستگاه ها ، مربوط به کارتریج ها می باشد. کارتریج های طرح ، باعث ایجاد ایرادات زیادی در ساختار چاپ این دستگاه ها می شود. اما اگر شما بخواهید در هزینه های خود صرفه جویی کنید ، می توانید. کارتریج های اورجینال این دستگاه ها را به صورت اصولی و استاندارد با مواد مصرفی اورجینال شارژ نمایید. در این صورت شاهد صرفه جویی بیشتری در هزینه های خود خواهید بود. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی همراه شوید.

Rate this post

مرکز ماشین های اداری و رایانه HP
در این مرکز خدمات شرکتی متمایز را تجربه کنید
-نصب نرم افزار حذف چیپ برای دستگاه های غیرقابل شارژ
-استفاده از پک اصلی تونر HP برای هر مدل بصورت مجزا
-بهره گیری از قطعات شرکتی با پارت نامبر اصلی در نمایندگی HP
-راه اندازی مجدد کلیه درام کیت های معیوب با قطعات اورجینال اچ پی

Inquiry for hp Cartridge

چنانچه از مدل کارتریج یا پرینتر خود مطلع نیستید در فرم زیر می توانید با سرچ از مدل پرینتر به کارتریج و برعکس برسید

Ask for Price
Get the price directly from the sales expert

جهت اطلاع از قیمت بروز کارتریج های HP با کارشناسان ما در ارتباط باشی