کارتریج اچ پی 17A | کارتریج لیزری بدون درام HP

کارتریج اچ پی 17A | کارتریج لیزری بدون درام HP ، با ما در این پست همراه شوید. تا با کارتریج لیزری مشکی اچ پی سری 17A که بدون درام توسط کمپانی اچ پی طراحی شده را بررسی و مشخصات آن را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم. همچنین در نظر داشته باشید که ما در این پست تصمیم داریم در ارتباط با مزایا و معایب این سری از کارتریج های اچ پی بررسی های لازم را انجام داده و تفاوت کیفیتی آنها را با کارتریج های دارای درام مقایسه نماییم. از این رو پیشنهاد می‌شود تا در ادامه همراه تیم تخصصی اچ پی بمانید و از خدمات شرکتی پرینتر و کارتریج های لیزری اچ پی بهره مند شوید.

 

کارتریج اچ پی 17A

ما در این بخش تصمی داریم تا با بررسی کلی کارتریج لیزری مشکی اچ پی 17 ، اطلاعات مفیدی از این قطعه ی مصرفی پر فروش و با اهمیت در حوزه ی چاپ دست آورده و آشنایی بیشتری نسبت به پرینتر های سازگار با این دستگاه حاصل کنیم. در حال حاظر کارتریج لیزری مشکی اچ پی سری HP 17A از محصولات جدید اچ پی به حساب می آید. اما کیفیت و نوع کار این کارتریج باعث شده تا خیلی سریع بین مصرف کنندگان جا بی افتد.

کارتریج لیزری HP 17A سازگار با پرینتر های لیزری اچ پی  HP LaserJet Pro M102a, M102w, M130a M130fn, M130fw, M130nw می باشد. طبق توصیه ی نماندگی رسمی کارتریج 17 توانایی چاپ بین 1500 تا 2000 برگ A4 را به کاربران ارائه می دهد. شما می توانید در جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش به شماره ی 02189392000 در ارتباط باشید. شما می توانید جهت کسب اطلاعات یبشتر در ارتباط با قیمت کارتریج ها به صفحه ی استعلام کارتریج های اچ پی وارد شوید.

 

کارتریج اچ پی 17A
کارتریج اچ پی 17A

 

 فناوری JetIntelligence اچ پی

مطمئنا شما با نحوه ی کار و مشخصات پرینتر های اچ پی تا حدودی آشنا هستید و از این دستگاه ها در فضا های متفاوتی استفاده کرده اید. بهتر است بدانید که اچ‌پی همواره به دنبال ارائه خدمات خود در بالاترین کیفیت و البته اقتصادی ترین وضعیت می باشد. در ارتباط با نوع طراحی پرینترهای جدید اچ پی ، این کمپانی با معرفی فناوری Jet intelligence باعث شده تا میزان صرف انرژی در دستگاه ها تا مقدار بسیار قابل توجهی کاهش داده شود.

نحوه کار های فناوری چگونه است؟ هنگامی که پرینتر های لیزری مشغول ذوب کردن تونر بر روی سطح کاغذ می باشند . انرژی زیادی را باید صرف کنند تا پودر بروی کاغذ خشک شود. اما اچ پی با استفاده از نصف میزان انرژی پیشین دستگاه خود با قابلیت  intelligence ، عملیات چاپ را همچون گذشته با بالاترین کیفیت انجام داده و از سرعت بالاتری در چاپ بهره می برد‌.

لازم به ذکر است که کارتریج لیزری مشکی بدون درام اچ پی HP 17A نیز از سری کارتریج های است که با پرینتر های سازگار با فناوری intelligence کار می کند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناس های ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش کارتریج hp در مرکز تهران در ارتباط باشید. کارشناس های ما در تلاشند تا با ارائه خدماتی متمایز همراه شما در این مسیر باشند.

 

 فناوری JetIntelligence اچ پی
کارتریج اچ پی 17A

 

مشخصات فنی کارتریج مشکی HP 17

کارشناسان ما در نمایندگی رسمی ، در بخش اولیه ، توضیحات کاملی را نسبت مشخصات فنی کارتریج 17 ارائه کردند. اما در ان بخش مجدد در ارتباط با قابلیت های این کارتریج بررسی های لازم را انجام خواهیم داد. اولین نکته در ارتباط با کارتریج های لیزری HP 17A مشخصات ظاهری آنها می باشد. کارتریج لیزری 17 نسبت به سایر کارتریج ها از ابعاد کوچکتری بهرمند می باشد. یکی از اصلی ترین دلایل نسبت به این موضوع ، عدم وجود درام های استوانه ایی در کارتریج می باشد. کارکرد این کارتریج ها مقدار قابل توجه ایی نمی باشد! اما نسبت به پرینتر های سازگار با این دستگاه می توان دریافت که اچ پی HP 17A مناسب برای مصرف خانگی و اداری در حجم پایین می باشد. ظرفیت چاپ اسناد توسط این کارتریج بین 1500 تا 2000 برگه A4 اندازه گیری شده است.

مشخصات فنی کارتریج مشکی HP 17
کارتریج اچ پی 17A

 

اچ پی برای حفظ طبیعت ، و البته حمایت از این صنعت طرحی را به صورت پیشنهادی ارائه داده است. با مشاهده ی بند های این طرح متوجه خواهید شد که شما می تواندید  با بازیافت و یا ارائه ی این کارتریج به نمایندگی رسمی ، کارتریج نو دیگری را جایگزین کرده و از خدمات پس از فروش شرکتی بهرمند شوید. شما می توانید جهت کسی اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی تماس حاصل نموده و از خدمات شرکتی اچ پی در ایران بهرمند شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ی 02189392 تماس حاصل فرمایید.

 

شارژ HP 17A

شارژ کارتریج های اچ پی از سری مهمترین قابلیت ها در جهت استفاده ی مجدد ، به حساب می آید.استفاده ی مجدد و شارژ کارتریج های لیزری از هر جهت بهتر از خرید کارتریج های فیک ، ریفر و تعمیری می باشد.شما می توانید با مراجعه به نمایندگی اچ پی مرکزی ، تمامی کارتریج های خود را با تونر مختص به کارتریج لیزری خود شارژ نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی همراه باشید.نمایندگی رسمی مفتخر است. تا تمامی خدمات خود را به صورت شرکتی با ضمانت نامه ی معتبر به کاربران و مصرف کنندگان اچ پی ارائه نماید.

 

"<yoastmark

 

نمایندگی فروش کارتریج اچ پی

نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی در نظر دارد. تا با ارائه ی خدمات خود به صورت شرکتی .نماینده ایی مجاز از طرف کمپانی اچ پی برای مصرف کنندگان این برند در ایران باشد. همچنین نمایندگی رسمی اچ پی در ایران در نظر دارد. تا برای ایجاد فضایی مناسب برای کاربران ، تمامی محصولات اچ پی را به صورت اورجینال شرکتی ارائه کرده و خدمات بیشماری در این زمینه ارائه نماید. همچنین در نظر داشته باشید که نمایندگی اچ پی تمامی کارتریج های HP را به صورت شرکتی با گارانتی معتبر خدمت کاربران ارائه می نماید. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش به شماره ی 02189392000 در ارتباط باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تفاوت کاربری کارتریج های لیزری و جوهرافشان بروی لینک مورد نظر کلیک کنید

 

نمایندگی فروش کارتریج اچ پی
کارتریج اچ پی 17A
4.5/5 - (2 امتیاز)

مرکز ماشین های اداری و رایانه HP
در این مرکز خدمات شرکتی متمایز را تجربه کنید
-نصب نرم افزار حذف چیپ برای دستگاه های غیرقابل شارژ
-استفاده از پک اصلی تونر HP برای هر مدل بصورت مجزا
-بهره گیری از قطعات شرکتی با پارت نامبر اصلی در نمایندگی HP
-راه اندازی مجدد کلیه درام کیت های معیوب با قطعات اورجینال اچ پی

Inquiry for hp Cartridge

چنانچه از مدل کارتریج یا پرینتر خود مطلع نیستید در فرم زیر می توانید با سرچ از مدل پرینتر به کارتریج و برعکس برسید

Ask for Price
Get the price directly from the sales expert

جهت اطلاع از قیمت بروز کارتریج های HP با کارشناسان ما در ارتباط باشی