کارتریج تونر HP 304A | نمایندگی فروش کارتریج لیزری رنگی اچ پی

کارتریج تونر HP 304A | نمایندگی فروش کارتریج لیزری رنگی اچ پی . در این پست تصمیم گرفتیم که پس از مدت ها ، یکی از سری محبوب های کیت لیزری رنگی اچ پی را خدمت شما کارشناسان و کاربران گرامی معرفی نماییم. در نظر داشته باشید که نمایندگی رسمی فروش کارتریج لیزری رنگی اچ پی در نظر دارد تا بتواند در سریع ترین زمان ممکن تمامی خدمات فروش و پس از فروش کارتریج لیزری را خدمت شما کاربران عزیز ارائه دهد. با ما همراه باشید.

 

کارتریج تونر HP 304A

لطفاً تا به امروز از اهمیت کارتریج های hp در این دستگاه ها مطلع شده اید. بهتر است بدانید که کارتریج های اچ پی بنا به شرایط و ساختار خاصی که دارند در طرح ها و اسم ها و البته کدهای فنی متفاوتی ساخته می شوند. با ما در ادامه همراه باشید تا بتوانیم با بررسی های لازم اطلاعاتی مفید در ارتباط با کیت لیزری رنگی HP 304A بدست بیاوریم. شما می توانید برای مشاهده ی تمامی کیت کامل اچ پی لیزری رنگی بروی لینک مورد نظر کلیک نمایید.

کارتریج های لیزری رنگی در سری های متفاوتی طراحی و ساخته می شوند. از جمله سری ها می توان به کیفیت پرمصرف و پرطرفدار 126 ، 130 ، 410 و … اشاره کرد ‌. اما کیت کارتریج نامبرده امروز که سری پرطرفدار و با کیفیت 304A می باشد. قابلیت های زیادی را به دستگاه های اچ پی اضافه می کند. و همچنین کارتریج مورد استفاده پرینتر های قوی در صنعت چاپ ماشین های رایانه‌ای و اداری می باشند.

 

کارتریج تونر HP 304A
کارتریج تونر HP 304A

 

مشخصات کارتریج رنگی 304 اچ پی

 

مطمئنم که قابلیت‌های این کارتریج و توان کار آن از سری مهمترین مسائلی می باشد. که اهمیت بسیار زیادی برای کاربران و مصرف کنندگان این برند دارد. از همین رو تصمیم گرفتیم تا این کارتریج را به صورت کاملا مختصر بررسی کنیم و نحوه انجام کارایی آن را به شما کاربران گرامی توضیح دهید. با ما در ادامه همراه باشید. همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید و شارژ کارتریج های اورجینال اچ پی در زمینه چاپ رنگی و مشکی با کارشناس های ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش همراه شوید.

 

مشخصات کارتریج رنگی 304 اچ پی
کارتریج تونر HP 304A

 

لیزری رنگی اچ پی 304 توانایی چاپ به صورت ترکیبی و تکی را به کاربران خود ارائه می کند. توانایی چاپ آن در رنگ مشکی و سایر رنگ ها چیزی حدود به 3500 برگه A4 می باشد. از این رو به این نتیجه می‌رسیم که این کیته کارتریج دارای قابلیت های زیادی در زمینه چاپ اسناد اداری و ارگانی می باشد. همچنین کیفیت رنگ‌ها همواره از سری مسائلی بود که برای کاربران بسیار اهمیت دارد. کیفیت پخش و وضوح رنگ در کارتریج های لیزری رنگی 304 اچ پی با کیفیت بسیار بالایی با ضمانت نامه معتبر خدمت کاربران ارائه می شود.

 

کارتریج 304A رنگ مشکی CC530A

اصالت کارتریج یکی از مهمترین مسائل فنی می باشد. که حتما هنگام خرید آن باید توجه ویژه به شکل ساخت تونر داشته باشیم. و ما در ارتباط با کارتریج لیزری مشکی کیت 304 ای باید توضیحاتی لازم را اضافه نماییم.  کارتریج لیزری سری 304 با کد فنی cc530a توسط کمپانی hp ساخته و به بازار عرضه می شود. شما میتوانید با استفاده از این کد فنی کارتریج دستگاه های خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن از نمایندگی رسمی اچ پی در ایران سفارش دهید. همچنین لازم به ذکر است که اچ پی کارتریج مشکی این کیت را تقویت نموده که قادر به چاپ حجم بیشتری باشد. در ادامه با ما همراه باشید.

 

کارتریج 304A رنگ مشکی CC530A
کارتریج تونر HP 304A

 

تبلیغات حرفه ای با تاثیر بالا ،  تونر رنگ مشکی کیت پر قدرت 304A . تفاوتی قابل توجه اچ پی هنگام ساخت تونر  ColorSphere بهبود یافته که همراه با قابلیت های چاپگر های اصلی طراحی شده است. رنگ پر جنب و جوش 304A  می تواند طرح های گرافیک شما را برجسته کند. همچنین این کارتریج می تواند تصاویر عکس را کاملا طبیعی جلوه دهد. تونر HP ColorSphere همراه با چاپگر طراحی شده است و سیستم را قادر می سازد تا کیفیت تصویر فوق العاده ای را برای هر عنصر صفحه، اعم از متن، گرافیک یا عکس، تولید کند.  تونر اچ پی اورجینال این امکان را فراهم می کند که کیفیت در تصویر دقیق و در اسناد حرفه ای و شایسته نشان دادن کسب و کار شما باشد .

 

کارتریج 304A رنگ آبی CC531A

کارتریج دیگری که در لیست ما قرار میگیرد چیزی جز سری رنگ آبی 304 نمی باشد. از لحاظ کیفیت و چاپ اسناد یکی از برترین کارتریج های hp به حساب می‌آید. در ضمن شما می توانید بدون هیچ با اطمینان خاطر تمامی طرح های گرافیکی، عکاسی و یا حتی تصویر های خود را با استفاده از اینکه کارتریج به چاپ برسانید.‌ تونر لیزری ابی 304 نیز توانایی چاپ از 2800 تا 3000 برگه A4 را به کاربران خود می دهد.

 

"<yoastmark

 

چاپ آسان و مقرون به صرفه کارتریج‌های تونر اچ‌پی اورجینال , شرکتی طراحی شده تا با هوشمندی خود، چاپی آسان را به کاربران ارائه دهد. دریافت هشدار زمانی که منابع کم است. همچنین شما میتوانید در صورت اتمام کارتریج رنگ آبی کیت 304 لیزری. در کوتاه‌ترین زمان ممکن کارتریج  را در به محل منزل یا محل کار خود دریافت نمایید. کارشناس های ما در نمایندگی رسمی hp مفتخراند تا در ارتباط با خدمات پس از فروش کارتریج های اچ پی راهنمای خوبی برای شما باشند.

 

کارتریج 304A رنگ زرد CC532A | کارتریج تونر HP 304A

رنگ زرد در کارتریج های لیزری hp در مقام سوم قرار گرفته و در کارتریج 304 ما جزو مهم ترین رنگها فعالیت می نماید. همچنین کارتریج همانند سری ابی و قرمز خود توانایی چاپ تا 3000 برگه A4 را به کاربران خود می دهد. شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما در ارتباط باشید. سرعت چاپ بالا بدون کاهش کیفیت چاپ – تونر .نتایج ثابت در طول عمر کارتریج با استفاده از تونر اورجینال و شرکتی. کارتریج های تونرسری 304A شرکتی HP  بارها و بارها با نتایج قابل پیش بینی آزمایش شده اند. شما می توانید بدون هیچ دغدغه هایی استفاده نمایید.

 

کارتریج 304A رنگ قرمز CC533A

 

آخرین کارتریج رنگی ما مربوط به قرمز در کیت 304  می‌شود. شما می‌توانید بدون هیچ نگرانی از طریق نمایندگی رسمی hp کارتریج های  شرکتی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دریافت کرده و از آنها استفاده نمایید. توجه داشته باشید که اهمیت استفاده از کارتریج های اورجینال ‌و شرکتی های لیزری رنگی hp بسیار بالا می باشد. زیرا که استفاده از کارتهای غیر اورجینال در این دستگاه ها عوارض خوبی را در بر ندارد و پس از مدتی  قطعات پرینتر های لیزری رنگی اچ پی آسیب می بیند. در نظر داشته باشید که شما می توانید کارتریج های لیزری رنگی شرکتی را از نمایندگی کارتریج های لیزری اچ پی تهیه نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ی 02189392 تماس حاصل فرمایید.

 

کارتریج 304A رنگ قرمز CC533A
کارتریج تونر HP 304A
Rate this post

مرکز ماشین های اداری و رایانه HP
در این مرکز خدمات شرکتی متمایز را تجربه کنید
-نصب نرم افزار حذف چیپ برای دستگاه های غیرقابل شارژ
-استفاده از پک اصلی تونر HP برای هر مدل بصورت مجزا
-بهره گیری از قطعات شرکتی با پارت نامبر اصلی در نمایندگی HP
-راه اندازی مجدد کلیه درام کیت های معیوب با قطعات اورجینال اچ پی

Inquiry for hp Cartridge

چنانچه از مدل کارتریج یا پرینتر خود مطلع نیستید در فرم زیر می توانید با سرچ از مدل پرینتر به کارتریج و برعکس برسید

Ask for Price
Get the price directly from the sales expert

جهت اطلاع از قیمت بروز کارتریج های HP با کارشناسان ما در ارتباط باشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *