کارتریج جوهرافشان hp 65 | نمایندگی رسمی فروش کارتریج hp

کارتریج جوهرافشان hp 65 | نمایندگی رسمی فروش کارتریج hp . امروز قصد داریم تا در ارتباط با یکی از پرمصرف ترین کارتریج های hp کمی بحث و گفتگو کنیم. در نظر داشته باشید که کارتریج نامبرده از سری کارتریج های tri-color hp کمپانی اچ پی بوده. شما نیز می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش کارتریج جوهرافشان تماس حاصل فرمایید.

 

 

کارتریج جوهرافشان hp 65

در نظر داشته باشید که کارتریج های نامبرده برند اچ پی تنها برای پرینترهای جوهرافشان آن هم مدل‌های مخصوصی سازگار به کار می باشند. بهتر است بدانید که کارتریج های برند اچ پی نوع ها و کیفیت های مختلفی طراحی تولید می شوند . شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با کارتریج های hp با کارشناسان  ما در نمایندگی رسمی تماس حاصل فرمایید.

همانطور که میدانید کارتریج جوهر افشان اچ پی سری ۶۵ در دو نوع تکنولوژی چاپ فعالیت دارد. منظور از این حرف در ارتباط با نوع تکنولوژی چاپ این شرکت که کارتریج سری ۶۵ قادر به چاپ اسناد مشکی و رنگی می باشد. شما نیز می‌توانید از آن در پرینترهای جوهر افشان خود استفاده نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه شوید. در نظر داشته باشید که اصالت کارتریج ها برای پرینتر های جوهرافشان امری بسیار مهم و کاربردی می باشد. شما می توانید برای تهیه ی کارتریج شرکتی اچ پی با کارشناسان بخش فروش نمایندگی رسمی اچ پی در ارتباط باشید.

 

کارتریج جوهرافشان hp 65
کارتریج جوهرافشان hp 65

 

مشخصات کارتریج جوهری اچ پی 65 رنگی

پرینتر های سازگار با سری کارتریج جوهرافشان مشکی ، رنگی اچ پی . یکی از مسائلی که کارتریج های اچ پی را در زمینه ی خرید و سوابق آن جز ، مواد مصرفی با کیفیت و پرفروش قرار می دهند. پرینتر های سازگار با کارتریج های می باشند. در نظر داشته باشید که پرینتر های جوهرافشان در مقایسه با پرینتر های لیزری از ویژگی های کتفاوتی بر خوردار هستند . کارتریج های پر طرفدار اچ‎ پی برای کسب اطلاعات بیشتر با مادر ارتباط باشید.

 

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تفاوت عمده ی این دو محصول پر طرفدار و پر فروش کمپانی اچپی با کارشناسان ما همراه شوید. و اما پرینتر های سازگار باید اضافه کنیم که از سری پرینتر های اچ پی که از کارتریج جوهرافشان سری 65 اچ پی استفاده می کنند می توان به HP DeskJet 2220 All-in-One, HP DeskJet 2255 All-in-One, HP DeskJet 3720 All-in-One, HP DeskJet 3755 All-in-One  اشاره کرد.

 

مشخصات کارتریج جوهری اچ پی 65 رنگی
کارتریج جوهرافشان hp 65

 

همانطور که می دانید کارتریج های مشکی و رنگی اچ پی در نوع و تعداد چاپ با یکدیگر متفاوت می باشند. عموما کارتریج های مشکی در جهت کارکرد بیشتر نسبت به رنگی ها ، از توانایی چاپ بالاتری برخوردار می باشند. در ارتباط با کارتریج جوهری مشکی اچ پی سری 65 باید بگویم این کارتریج جوهری توانایی چاپ تا 130 برگ A4 را به کاربران خود می دهد. در ارتباط با کارتریج جوهرافشان رنگی این سری از پرینتر های جوهری باید اضافه نمود که جوهر 65 رنگی توانایی چاپ تا 100 برگ A4 را دارد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نحوه ی شارژ و خرید کارتریج اچ پی جوهرای با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی تماس حاصل فرمایید.کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی مفتخراند تا در این راه یاری رسان شما عزیزان باشند.

 

کارتریج اورجینال HP ink 65

تا 2 برابر بیشتر با جوهر HP اصل در مقایسه با جوهر HP غیر اصلی چاپ کنید. در ارتباط با این متن باید بگویم که ، این شعار به صورت رسمی از سوی کمپانی اچ پی به عنوان یک تذکر برای ایجاد چاپ با کیفیت و مناسب در پرینتر های جوهرافشان می باشد. در نظر داشته باشید که یکی از مهم‌ترین قابلیت پرینترهای جوهر افشان نسبت به پرینترهای لیزری کمپانی اچ پی نوع و کیفیت خروجی اسناد در جوهر افشان ها می باشد.

 

کارتریج اورجینال HP ink 65
کارتریج جوهرافشان hp 65

 

از همین رو بسیاری از کاربران که در زمینه ی چاپ اسناد گرافیکی ، عکس ها و … فعالیت می کنند از طرفداران پر و پاقرص پرینترهای جوهرافشان اچ پی می باشند. و ما کارتریج در پرینتر های جوهر افشان اچ پی وظیفه بسیار مهمی را بر عهده دارد. از این رو پیشنهاد می شود. تا برای کسب کیفیت بالاتر چاپ است کارتریج های اورجینال اچ پی استفاده نمایید. شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناس های ما در نمایندگی رسمی تماس حاصل فرمایید. ارور کارتریج در پرینتر های HP شما می توانید برای تعمیر پرینتر خود با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

 

نمایندگی فروش وخدمات پس از فروش کارتریج HP

اما یکی از نکاتی که بسیاری از کاربران در ارتباط با این موضوع با کارشناس های ما همراه می شوند. موضوع اصلی شارژ کارتریج های جوهر افشان و نحوه انجام آن ها می باشد. در نظر داشته باشید که شارژ کارتریج های جوهر افشان همچون کارتریج های لیزری امکان پذیر بوده و همچنین یکی است راه های مناسب برای کاهش هزینه های چاپی ما به حساب می آید. شما می توانید برای صرفه جویی در هزینه های خود و استفاده مجدد از کارتریج های جوهر افشان آنها را به صورت مجدد شارژ نمایید. تنها کافیست برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با استفاده مجدد جوهر با کارشناس های ما در بخش فروش و خدمات پس از فروش کارتریج اچ پی تماس حاصل فرمایید.

 

نمایندگی فروش وخدمات پس از فروش کارتریج HP 
کارتریج جوهرافشان hp 65
Rate this post

مرکز ماشین های اداری و رایانه HP
در این مرکز خدمات شرکتی متمایز را تجربه کنید
-نصب نرم افزار حذف چیپ برای دستگاه های غیرقابل شارژ
-استفاده از پک اصلی تونر HP برای هر مدل بصورت مجزا
-بهره گیری از قطعات شرکتی با پارت نامبر اصلی در نمایندگی HP
-راه اندازی مجدد کلیه درام کیت های معیوب با قطعات اورجینال اچ پی

Inquiry for hp Cartridge

چنانچه از مدل کارتریج یا پرینتر خود مطلع نیستید در فرم زیر می توانید با سرچ از مدل پرینتر به کارتریج و برعکس برسید

Ask for Price
Get the price directly from the sales expert

جهت اطلاع از قیمت بروز کارتریج های HP با کارشناسان ما در ارتباط باشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *