کارتریج جوهرافشان HP 952XL | نمایندگی فروش کارتریج جوهری اچ پی

کارتریج جوهرافشان HP 952XL | نمایندگی فروش کارتریج جوهری اچ پی ، امروز و در این پست تصمیم گرفتیم تا در رابطه با یکسری دیگر از کارتریج های جوهر افشان اچ پی پرطرفدار نقد و بررسی های لازم را انجام دهیم. در قسمت پیش ما از سری کارتریج های جوهر افشان hp 680 پستی تهیه کردی و جهت بررسی آن را منتشر نموده ایم. به واسطه پست طبق نظر کاربران متوجه شدیم که کارتریج های جوهر افشان اچ پی همچنان جزء کارتریج های پر طرفدار و پر استفاده در بازار می باشند. از همین رو تصمیم گرفتیم تا امروز از سری جدید کارتریج های جوهر افشان اچ پی بحث و گفتگو کنیم.

 

 

کارتریج جوهرافشان HP 952XL

کارتونی که امروز قصد معرفی آن را به شما دوستداران عزیزی این برند داریم سری ۹۵۲ جوهر افشان می باشد. این کیت کارتریج جوهر افشان از چهار رنگ مشکی، آبی ، زرد و قرمز تشکیل شده است. در نظر داشته باشید که شما میتوانید برای خرید این کارتریج ها سری ۹۵۲ را به صورت تکی و کلی خریداری نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش ارتباط برقرار کنید.

 

کارتریج جوهرافشان HP 952XL
کارتریج جوهرافشان HP 952XL

 

همانطور که میدانید. پرینتر های زیادی در حوزه چاپ و ماشین های اداری توسط اچ پی ساخت و به بازار عرضه شده است. اما با این وجود همچنان بسیاری از افراد به دنبال پرینترهای جوهر افشان می باشند. بسیاری از افراد بر این باورند که این سری. از فیلترها در امور روزانه بیشتر از سایر پرینتر های اچ پی به کمک شان می آید. پرینترهای جوهر افشان طی این سال‌ های طولانی. در چاپ اسناد به خصوص چاپ تصاویر عملکرد راضی کننده. و حرفه ای را از خود به نمایش گذاشتند.

 

از همین رو بسیاری از افراد این سری. از پرینترهای اچ پی را دارای quality و کیفیت بیشتری نسبت به سایر پرینتر ها می بینند. همین موضوع باعث شده است تا این افراد تنها از این سری از پرینتر ها استفاده نمایند. طبیعی است که پس از مدتی که شما عملیات چاپ اسناد را با کارتریج جوهر افشان اچ پی انجام می دهید. کارتریج شما تمام شود. توجه داشته باشید. که کارتریج های جوهری به عنوان یک قطعه مصرفی در پرینتر های جوهر افشان به حساب می آیند. از این رو شما میتوانید با خرید مجدد کارتریج HP 952xl به صورت مجدد از پرینتر جوهر افشان خود استفاده نمایید.

 

بررسی کارتریج جوهری HP 952xl

کارتریج محبوب hp inkjet 952 از سری کارتریج های پرطرفدار اچ پی می باشد. یکی از دلایل محبوبیت این سری از کارتریج ها پرینترهای جوهر افشان مورد استفاده آنها نیز می باشد. اگر بخواهیم پرینتر های مرتبط با کارتریج hp ۹۵۲ رنگی را نام ببریم. باید به سری جوهر افشان 8740 ، 8730 ، 8720 ، 8710 ، 8216 ، 7720 و 7740 اشاره کنیم. همانطور که مستحضر هستید. میتوانید مشاهده کنید که این سری از کارتریج های بسیاری از پرینتر های جوهرافشان HP این برند مرتبط می شود. اگر بخواهیم از این طرح را به صورت جداگانه معرفی کنیم وقت زیادی لازم است تا تحقیقات و بررسی ما در رابطه با آنها کامل شود. اما با این حال شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با پرینتر های نامبرده جوهرافشان اچ پی با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما در واحد فروش پاسخگوی تمامی سوالات شما کاربران عزیز می باشند.

بررسی کارتریج جوهری HP 952xl
کارتریج جوهرافشان HP 952XL

 

همانطور که در پیش گرفته‌ایم یکی از اولویت‌های مهم کاربران در رابطه با خرید کارتریج های hp نحوه ارسال و اصالت کارتریج جوهر افشان می باشد. چگونه می توانیم کارتریج های اورجینال جوهر افشان را از سایر کارتریج های متفرقه جدا سازیم. یکی از ساده ترین راه برای خرید کارتریج اورجینال hp ، خرید است نمایندگی های مجاز می باشد. نمایندگی علاوه بر فروش کارتریج جوهر افشان اچ پی سری 952 به شما عزیزان، وظیفه گارانتی و خدمات پس از فروش را دارد. شما می توانید برای مشاهده ی سایر کارتریج های جوهری مخزن دار HP ، وارد لینک مورد نظر بشوید.

 

 

چرا باید کارتریج جوهری 952 را از نمایندگی رسمی اچ پی تهیه نمود؟

. فروش کارتریج شرکتی به صورت معتبر

. پشتیبانی لحظه ای بین کاربران و تکنسین ها

. خدمات پس از فروش مجاز توسط نمایندگی اچ پی

. گارانتی معتبر کارتریج توسط نمایندگی رسمی کارتریج hp

شما میتوانید با خرید کارتریج hp 952 از تمامی خدمات مربوطه بهره مند شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید.

 

چرا باید کارتریج جوهری 952 را از نمایندگی رسمی اچ پی تهیه نمود؟
کارتریج جوهرافشان HP 952XL

 

 

اولویت خرید کارتریج جوهرافشان HP 952

دیگر اولویت کاربران و خریداران کارتریج جوهر افشان اچ پی ،سرعت و سایر مشخصات مربوط به کارتریج جوهر افشان ۹۵۲ اچ پی می باشد. همانطور که در ابتدای صفحه ذکر نمودیم. کارتریج hp ۹۵۲ کارتریج های جوهر افشان رنگی می باشد. همچنین اضافه نموده ایم که این کارتریج ها از چهار رنگ تشکیل شده‌اند.  در نظر داشته باشید که توانایی چاپ کارتریج جوهرافشان مشکی سری ۹۵۲ در پرینترهای جوهر افشان حدوداً بین ۱۰۰۰ تا ۱۲۰۰ برگ A4 می باشد. البته لازم به ذکر است که مقدار تعیین شده توسط کمپانی به صورت پیش فرض بر روی کاتالوگ این کارتریج ها قرار گرفته است. این به این معنی است که امکان دارد شما از این مقدار بیشتر یا کمتر توانایی چاپ داشته باشید. زیرا که این تعداد چاپ کاملا بستگی به شخص مصرف کننده دارد.

 

اولویت خرید کارتریج جوهرافشان HP 952
کارتریج جوهرافشان HP 952XL

 

در رابطه با توانایی چاپ کارتریج های رنگی این سری. از جوهرافشان ها نیز باید بگویم که ۹۵۲ در سه. رنگ دیگر خود توانایی چاپ ۷۰۰ تا ۸۰۰ برگ A4 را دارد.شما می‌توانید از این سری از کارتریج های hp برای چاپ اسناد ، چاپ تصاویر ، چاپ تصاویر گرافیکی و … استفاده نمایید.شرایط شارژ مجدد این کارتریج های جوهرافشان از سری مسائلیست. که کاربران به صورت مکرر از کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی راهنمایی می گیرند. در نظر داشته باشید که شارژ مجدد این کارتریج ها طبق شرایط خاصی امکان پذیر می باشد. پیشنهاد می شود برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی همراه شوید.

 

Rate this post

مرکز ماشین های اداری و رایانه HP
در این مرکز خدمات شرکتی متمایز را تجربه کنید
-نصب نرم افزار حذف چیپ برای دستگاه های غیرقابل شارژ
-استفاده از پک اصلی تونر HP برای هر مدل بصورت مجزا
-بهره گیری از قطعات شرکتی با پارت نامبر اصلی در نمایندگی HP
-راه اندازی مجدد کلیه درام کیت های معیوب با قطعات اورجینال اچ پی

Inquiry for hp Cartridge

چنانچه از مدل کارتریج یا پرینتر خود مطلع نیستید در فرم زیر می توانید با سرچ از مدل پرینتر به کارتریج و برعکس برسید

Ask for Price
Get the price directly from the sales expert

جهت اطلاع از قیمت بروز کارتریج های HP با کارشناسان ما در ارتباط باشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *