کارتریج جوهری مشکی HP21

کارتریج جوهری مشکی HP21 در این پست تصمیم داریم تا در ارتباط با کارتریج جوهری پر طرفدار سری HP سری 21 اطلاعات را توسط تیم کارشناسی جمع آوری کرده و سپس با نظرات تخصصی خدمت شما کاربران محترم ارائه دهیم.در نظر داشته باشید که همچنان از پرینتر های جوهر افشان در زمینه های متفاوت چاپ استفاده می شود. و شما می توانید در جهت چاپ اسناد و تصاویر خود از این دستگاه ها استفاده نمایید. در نظر داشته باشید که شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در نمایندگی رسمی همراه شوید.

 

کارتریج جوهری

با پیشرفت تکنولوژی و ارائه فناوری های جدید توسط شرکت های مطرحی چون اچ پی ، دستگاه های جدید و به روزی طراحی و تولید شده اند. از این رو شما می توانید دستگاه های چاپگر بسیاری را در زمینه های کاری خود تهیه نمایید. اما اچ پی در ارتباط با ساخت ماشینهای اداری همچون پرینتر های جوهر افشان تاکید زیادی دارد. زیرا که این دستگاه ها با گذشت سالیان زیادی که از معرفیشان گذشته همواره دارای کیفیت بالایی می باشند.

 

کارتریج جوهری
کارتریج جوهری

 

همانطور که می دانید یکی از اصلی ترین مشخصه ی هر کاربر نسبت به خرید چاپگر ، کیفیت خروجی اسناد می باشد. و همانطور که می دانید در ارتباط با پرینتر های جوهر افشان در زمینه ی چاپ اسناد گرافیکی و چاپ عکس عملکرد و ترکیب رنگ بسیار بالایی را نشان می‌دهند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با خرید و ضمانت پرینتر و کارتریج جوهری با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش کارتریج HP در ارتباط باشید. برای مشاهده ی محصولات و پرینتر کارکرده HP 415W بروی لینک مورد نظر کلیک نمایید.

 

کارتریج جوهری رنگی HP 22

کارتریج جوهری اچ‌پی سری 21 مشکی و 22 رنگی تماما از نظر ظاهری مشابه به سایر کارتریج های جوهر افشان اچ پی می باشند. در ارتباط با کیفیت این کارتریج ها باید اضافه کنیم که سری محبوب 21 و 22 کیفیت بسیار بالایی را در چاپ به کاربران ارائه می دهند.و در زمینه ی چاپ عکس و اسناد با کیفیت بالا شهرت دارند. کارتریج جوهرافشان اچ پی دارای می باشد که بر روی کارتریج متصل است. همچنین شما می توانید در جهت تعمیر کارتریج جوهرافشان با ما در مرکز تعمیرات کارتریج های اچ پی  همراه شوید.

 

کارتریج جوهری رنگی HP 22
کارتریج جوهری

 

در ارتباط با این کارت ها باید بدانید که جوهر افشان ها نسبت به لیزرجت ها حساسیت بیشتری دارند و در زمان استفاده باید از این قطعات مصرفی نگهداری های ویژه ای را انجام داد. در ادامه با ما همراه شوید تا در ارتباط با نحوه خرید کارتریج های جوهر افشان اچ پی توضیحات کاملی را به شما کاربران گرامی ارائه دهیم. اگر شما هم از علاقه مندان به کمپانی میباشید می توانید با دنبال کردن ما در شبکه های اجتماعی از آخرین اخبار مربوط به کمپانی با خبر شوید.

 

مشخصات فنی کارتریج HP 21

کارتریج 21 جوهری به صورت تخصصی به عنوان کارتریج مشکی طراحی و تولید می شود. این کارتریج با پرینتر های جوهر افشان اچ پی 3920 ، 3930 ، 2330 و … سازگار می باشد. یکی از مهمترین مشخصات این کارتریج در زمینه ی تولید اسناد مشکی ، مربوط به کیفیت می شود. کارتریج جوهرافشان اچ پی سری 21 توسط نمایندگی رسمی hp در ایران به صورت اورجینال به کاربران ارائه می شود. همچنین نمایندگی در قبال کارتریج‌ های متفرقه که دیگر مراکز نا معتبر به فروش می رسانند  مسئولیتی ندارد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ی 02189392 در ارتباط باشید. همچنین در نظر داشته باشید که حداکثر توان چاپ این کارتریج بین 190 تا 210 برگه ی A4 می باشد.

 

مشخصات فنی کارتریج HP 21
کارتریج جوهری

و اما در ارتباط با کارتریج جوهری رنگی 22 اچ پی  در این بخش اطلاعات کافی را خدمت شما کاربران گرامی ارائه خواهیم کرد. با ما همراه باشید. این کارتریج نیز همانند کارتریج 21  با پرینتر های جوهر افشان اچ پی 3920 ، 3930 ، 2330 و … سازگار بوده و توانایی بالایی در چاپ دارد. یکی از مهمترین مشخصات این کارتریج  سه رنگ اصلی آبی ، زرد و قرمز می باشد که همه در یک مخزن جای گرفته شده اند. در نظر داشته باشید که حداکثر توان چاپ این کارتریج بین 165 تا 195 برگه ی A4 می باشد. اگر نیازمند چاپی حرفه ایی به دور از هیچ ایرادی می باشید . حتما از کارتریج اورجینال اچ پی سری 21 و 22 استفاده نمایید.

 

نحوه ی خرید جوهرافشان HP 21

متاسفانه با بروی کار آمدن بسیاری از مراکز غیر مجاز ، تعداد کارتریج های نامرغوب جوهر افشان اچ پی بسیار بالا رفته است. بسیاری از افراد تنها برای صرفه جویی در هزینه های خود تصمیم به خرید کارتریج های جوهری طراح میگیرند. و از کارتریج های نامرغوب در دستگاه های خود استفاده می کنند. این موضوع باعث ایجاد دو اختلال در زمینه‌ی چاپ پرینتر های جوهر افشان می‌شود. که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد. اختلال اولی که این کارتریج ها در دستگاه ها به وجود می آورند کیفیتی است. در نظر داشته باشید که پرینتر های جوهر افشان همواره به کیفیت بالای خود در چاپ شهرت دارند. خرید کارتریج غیر اورجینال در وهله ی اول کیفیت اسناد شما را پایین می آورد.

و اما در ارتباط با اختلال بعدی که در دستگاه شما پیش می آید بهتر است بدانید که کارتریج های غیر فابریک عملکرد استانداردی ندارند. از این رو این عملکرد یا نوع دستگاه متفاوت بود و دستگاه آشنایی با آن ندارد. استفاده از این کارتریج ها در کوتاه ترین مدت باعث می شود که دستگاه های جوهری آسیب ببینند.در این بخش تصمیم گرفتیم تا خطرات استفاده از کارتریج های غیر فابریک را برای شما شرح دهیم. همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نحوه ی خرید و جایگزینی کارتریج های اورجینال جوهری اچ پی با کارشناس های ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش در ارتباط باشید. کارشناسان ما مفتخراند تا در این راه همیار شما کاربران گرامی باشند.

 

نحوه ی خرید جوهرافشان HP 21
کارتریج جوهری

 

4.5/5 - (2 امتیاز)

مرکز ماشین های اداری و رایانه HP
در این مرکز خدمات شرکتی متمایز را تجربه کنید
-نصب نرم افزار حذف چیپ برای دستگاه های غیرقابل شارژ
-استفاده از پک اصلی تونر HP برای هر مدل بصورت مجزا
-بهره گیری از قطعات شرکتی با پارت نامبر اصلی در نمایندگی HP
-راه اندازی مجدد کلیه درام کیت های معیوب با قطعات اورجینال اچ پی

Inquiry for hp Cartridge

چنانچه از مدل کارتریج یا پرینتر خود مطلع نیستید در فرم زیر می توانید با سرچ از مدل پرینتر به کارتریج و برعکس برسید

Ask for Price
Get the price directly from the sales expert

جهت اطلاع از قیمت بروز کارتریج های HP با کارشناسان ما در ارتباط باشی