کارتریج جوهری HP 22 اصلی

کارتریج جوهری HP 22 اصلی | در زمینه ی چاپ هیچ موضوعی به اندازه کیفیت اولویت و اهمیت ندارد. ما برای اینکه بتوانیم به خروجی مناسبی دست پیدا کنیم حتما باید از کارتریج های با کیفیت و با اصالت استفاده نماییم. همواره این موضوع در زمینه ی ماشین های اداری نیز اهمیت بسیار بالایی دارد. در نظر داشته باشید که پرینتر های اچ پی نیز جهت انجام روند چاپ ، نیاز به یک کارتریج با گرید A دارند.

در غیر این صورت ممکن است دچار ایرادات بسیاری در زمینه ی سخت افزاری بشوند. ما اینجاییم تا در ارتباط با کارتریج پک اورجینال HP 22 بررسی های لازم را انجام داده. و در نهایت از مزایا و معایب این کارتریج در زمینه ی ماشین های اداری خدمت شما کاربران گرامی بگوییم. اگر شما هم به دنبال خرید کارتریج های با اصالت اچ پی هستید می توانید در ادامه همراه ما باشید. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تفاوت فوتواسمارت ها و اسکن جت ها با ما همراه شوید.

 

کارتریج جوهری 22

کارتریج جوهرافشان سری 22 به عنوان یک کارتریج tri-color معرفی و به بازار عرضه شده است. 22 از نسل کارتریج های سه رنگ در کاست می باشد که توانایی به نقش کشیدن اسناد ، تصاویر و سایر امورات چاپی را با کیفیت و درج کوچکترین جزئیات به کاربران می دهد. به طور کلی کارتریج های جوهری همانند سری 22 توانایی بالایی در به نقش کشیدن رنگ ها دارند.

لذا همین موضوع باعث شده تا بیشتر از سایر دستگاه ها و قطعات مصرفی دیگر در زمینه ی چاپ به چشم بی آیند. در ادامه تصمیم داریم تا در ارتباط با مشخصات فنی این سری از کارتریج های جوهری اطلاعات لازم را خدمت شما کاربران گرامی ارائه نماییم. در قدم اول لازم است بدانید که این سری از کارتریج ها (HP 22 ) به عنوان کارتریج رنگی جوهری ، در کمپانی طراحی و تولید می شوند.

HP 22 کارتریج تک کاستی دارای سه رنگ آبی ، زرد و قرمز می باشد. توانایی چاپ این کارتریج با در نظر گرفتن استاندارد های لازم ، 165 برگ محاسبه شده است. البته لازم است بدانید که کاربران می توانند به نتیجه ای کمتر یا بیشتر در چاپ برسند. و این موضوع به خودی خود بسیار چالش بر انگیز می باشد.  تعداد دستگاه های سازگار با کارتریج 22 اچ پی بسیار زیاد می باشد.

می توان مدعی شد که بسیاری از دستگاه های پر فروش و با کیفیت این کمپانی از کارتریج HP 22 استفاده می نمایند. از سری دستگاه های سازگار با کارتریج جوهری 22 می توان به D1360 ، D1420 ، D2430 ، F4180 ، F2460 ، 3930 ، 3940 و بسیاری دیگر. از دستگاه های جوهری اشاره نمود. جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید کارتریج جوهرافشان پک اورجینال HP 22 با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP همراه شوید.

 

کارتریج جوهری 22

 

سری دسکجت های 3940 – 3910

پرینتر جوهرافشان اچ پی 3940 از سری پرینتر های جوهری پر فروش در دوران طراحی و عرضه ی خود به بازار بوده. که از کارتریج HP 22 جهت انجام چاپ استفاده می کرد. این دستگاه به عنوان یک پرینتر تک کاره در دسته چاپگر های جوهری رنگی به حساب می آید. سایز چاپ این دستگاه A4-A5-B5 می باشد و کاربران می توانند به راحتی تمامی اسناد مورد نظر. خود را با استفاده از 3940 به چاپ برسانند. این دستگاه جهت اتصال به سیستم از یک پورت USB 2.0 بهره می برد. از سری نکات مثبت این دستگاه می توانیم. به کیفیت و دقت چاپ بالا ، کارتریج 22 رنگی و قطعات قابل تعویض این دستگاه اشاره داشته باشیم. همچنین 3940 دارای نکاتی منفی همچون عدم پشتیبانی از قابلیت چاپ دورو ، شبکه ی Wi-Fi و صفحه ی ال سی دی می باشد.

پرینتر جوهری رنگی اچ پی 3910 نیز از نظر ساختار و عملکرد مشخصاتی بسیار نزدیک با سری 3940 دارد. این پرینتر جوهری رنگی تک کاره نیز از کارتریج مشکی 21 و کارتریج رنگی 22 جهت چاپ استفاده می نماید. از سری مشخصات این دستگاه می توان به نقش اساسی آن در چاپ اسناد با کیفیت و سرعت بالا اشاره نمود. در نظر داشته باشید که هر دو دستگاه های نامبرده به عنوان دستگاه های سازگار با قطعات مصرفی 22 می باشند. پیشنهاد می شود جهت خرید قطعات مصرفی پرینتر های اچ پی از کارتریج ها اورجینال استفاده نمایید. با ما در نمایندگی فروش کارتریج های جوهری  HP همراه شوید.

 

سری دسکجت های 3940 – 3910

Rate this post

مرکز ماشین های اداری و رایانه HP
در این مرکز خدمات شرکتی متمایز را تجربه کنید
-نصب نرم افزار حذف چیپ برای دستگاه های غیرقابل شارژ
-استفاده از پک اصلی تونر HP برای هر مدل بصورت مجزا
-بهره گیری از قطعات شرکتی با پارت نامبر اصلی در نمایندگی HP
-راه اندازی مجدد کلیه درام کیت های معیوب با قطعات اورجینال اچ پی

Inquiry for hp Cartridge

چنانچه از مدل کارتریج یا پرینتر خود مطلع نیستید در فرم زیر می توانید با سرچ از مدل پرینتر به کارتریج و برعکس برسید

Ask for Price
Get the price directly from the sales expert

جهت اطلاع از قیمت بروز کارتریج های HP با کارشناسان ما در ارتباط باشی