کارتریج جوهر HP 122 | نمایندگی فروش کارتریج جوهرافشان اچ پی

کارتریج جوهر HP 122 | نمایندگی فروش کارتریج جوهرافشان اچ پی . در این پست سعی داریم تا شما کاربران عزیز را با سری کارتریج 122 جوهری ، مشکی و رنگی آشنا کنیم. در نظر داشته باشید که کارتریج جوهری اچ پی سری 122 از سری کارتریج های مقرون به صرفه و محبوب کمپانی اچ پی به حساب می آیند.شما نیز می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نحوه ی فروش و خدمات پس از کارتریج اچ پی با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی تماس حاصل فرمایید.

 

 کارتریج جوهر HP 122

همانطور که می دانید اهمیت کارتریج های در دستگاه های لیزری و جوهر افشان اچ پی بسیار زیاد می باشد. اما دلیل اهمیت بالای کارتریج ها چیست ؟ هماطنور که می دانید نقش کارتریج ها در پرینتر های اچ پی ،چاپ متن ، عکس و وظایف این چنینی می باشد. در غیر این صورت دستگاه بدون کارتریج قابلیت انجام هیچ کدوم از این کار ها را ندارد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی تماس حاصل فرمایید.نمایندگان ما در مرکز مجاز فروش کارتریج اچ پی مفتخراند تا یاری رسان شما کاربران عزیز باشند.

کارتریج های جوهر نسبت به کارتریج های لیزری تفاوت های زیادی دارد .اما در نهایت هدف این قطعات مصرفی در خروجی کار با یکدیگر مرتبط می باشد. شاید برای بسیاری از کاربران سوالات مبنی بر تفاوت های کارتریج جوهری و لیزری داشته باشند. در ادامه با ما همراه شوید که علاوه بر تفاوت ، بیشتر به معرفی کارتریج جوهرافشان اچ پی 122 بپردازیم.

 

 کارتریج جوهر HP 122
کارتریج جوهر HP 122

 

مشخصات کارتریج HP 122 جوهرافشان

همانطور که می دانید کارتریج های جوهری اچ پی 122به دو دسته تقسیم می شوند. دسته اول این کارتریج ها مربوط به رنگ مشکی می باشد. اکثر در این دسته توانایی چاپ رنگ مشکی بیشتر از سایر رنگ های دیگر می باشد. دلیل آن هم مربوط به کاربردی بودن این رنگ در کارتریج ها تکنولوژی چاپ جوهری می باشد.برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه شوید.

 

کارتریج جوهری اچ پی 122 رنگ مشکی T کارتریج جوهرافشان اچ پی سری 122 از سه رنگ زرد ، آبی و قرمز تشکیل شده است. این سری از کارتریج ها برعکس سایر کارتریج های لیزری ، هر سه رنگ در یک کارتریج قرار دارد. شما می توانید با تهیه ی این دستگاه از یک کیت دو کارتریجه بهرمند شوید. تونایی چاپ این کارتریج ها در رنگ مشکی تقریبا 120 برگ A4 می باشد. همچنین این کارتریج توانایی چاپ 100  برگ A4 به صورت رنگی را خدمت کاربران می دهد.

مشخصات کارتریج HP 122 جوهرافشان
کارتریج جوهر HP 122

معرفی کارتریج HP ink 122 |  کارتریج جوهر HP 122

 

کارتریج های جوهرافشان بر عکس کارتریج های لیزری کمی حساس و نیازمند مراقبت زیادی می باشند. توصیه می شود که اگر شما از سری کاربرانی هستید که از دستگاه های جوهرافشان مکرر استفاده نمی کنید. در انتخاب خود دقت کنید و پرینتر های لیزری را در سبد خرید خود قرار دهید. زیرا که پرینتر های جوهری پس از مدتی بی تحرکی ، در قسمت کارتریج به ایراد بر می خورند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ به شماره ی 89392 تماس حاصل فرمایید.

 

معرفی کارتریج HP ink 122
کارتریج جوهر HP 122

 

کارتریج جوهرافشان اچ پی سری 122 از سری کارتریج های پر طرفدار و با کیفیت کمپانی اچ پی می باشد . که توانایی چاپ اسناد ، عکس ، تصاویری گرافیکی و … را با بالاترین وضوح خروجی تصویری دارد. در نظر داشته باشید که کارتریج های اچ پی توسط مراکز متفرقه در گرید های متفاوتی به بازار عرضه می شوند. از همین رو لازم دانستیم تا به این نکته اشاره کنیم. در نظر داشته باشید که برای یک خرید مطمئن کارتریج HP و بدون دغدغه باید به نمایندگی های کارتریج اچ پی مراجعه فرمایید.

 

پرینتر های سازگار با کارتریج HP 122

یکی از مهم‌ترین مسائلی که هر کاربر هنگام خرید پرینترهای جوهر افشان با آن روبرو می باشد. کارتریج مورد استفاده پرینتر است. در نظر داشته باشید که کارتریج 122 از سری کارتریج های مهم کمپانی اچ پی بوده و با پرینتر های محبوب و پرکاربرد زیادی سازگار می باشد. از همین رو در ادامه مطلب همراه ما باشید تا بتوانیم با معرفی پرینتر های مورد استفاده اطلاعات بیشتری را در زمینه محصولات اداری و رایانه اچ پی کسب نماییم.

 

کارتریج جوهرافشان رنگی اچ پی 122 می باشد. که با پرینتر های محبوب چون hp Deskjet 1000 ، hp 1050 ، hp 3050a ، hp 1050a ، hp 2000 ،  hp 3050 ، hp 2050  می باشد. البته اگر بخواهیم به طور کلی تعداد پرینتر های سازگار با کارتریج HP 122 TRI-COLOR INK را بررسی کنیم به نتایج بیشتری در این زمینه میرسیم. شما نیز می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نحوه چاپ ، کیفیت و سایر اطلاعات این چنینی در ارتباط با کارتریج جوهرافشان اچ پی با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش کارتریج جوهری تماس حاصل فرمایید.

 

پرینتر های سازگار با کارتریج HP 122
کارتریج جوهر HP 122

 

شارژ کارتریج های جوهر افشان HP 122

شارژ کارتریج های جوهر افشان به طور کلی با کارتریج های لیزری متفاوت می باشد. از این نظر کارتریج های جوهر افشان به مراتب مراحل سخت تری را جهت شارژ مجدد طی می‌کنند. اگرچه که شارژ کارتریج های جوهر افشان به درستی پیش نرود می تواند آسیب کامل به کارتریج و پرینتر جوهر افشان وارد شود. همچنین در نظر داشته باشید که کارت‌های جوهرافشان بنا به کیفیت بالاتر خود در چاپ تصاویر و عکس های گرافیکی نسبت به سایر کارتریج ها متمایز می باشند. همچنین بدانید که شارژ کارتریج می تواند کیفیت این دستگاهها را تو مقداری پایین بیاورد.

اما به هر حال شارژ کارتریج های جوهر افشان HP امری ممکن می باشد. که شما می توانید برای صرفه جویی در هزینه های خود و استفاده مجدد از این رو ش کمک گرفته و دوباره از کارتریج های قدیمی خود استفاده نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی hp جهت فروش و خدمات پس از فروش کارتریج های لیزری و جوهر افشان در ارتباط باشید. کارشناسان ما در این بخش در تلاش اند تا بتوانند در سریعترین زمان ممکن پاسخگوی شما کاربران عزیز باشند.

 

شارژ کارتریج های جوهر افشان HP 122
کارتریج جوهر HP 122
Rate this post

مرکز ماشین های اداری و رایانه HP
در این مرکز خدمات شرکتی متمایز را تجربه کنید
-نصب نرم افزار حذف چیپ برای دستگاه های غیرقابل شارژ
-استفاده از پک اصلی تونر HP برای هر مدل بصورت مجزا
-بهره گیری از قطعات شرکتی با پارت نامبر اصلی در نمایندگی HP
-راه اندازی مجدد کلیه درام کیت های معیوب با قطعات اورجینال اچ پی

Inquiry for hp Cartridge

چنانچه از مدل کارتریج یا پرینتر خود مطلع نیستید در فرم زیر می توانید با سرچ از مدل پرینتر به کارتریج و برعکس برسید

Ask for Price
Get the price directly from the sales expert

جهت اطلاع از قیمت بروز کارتریج های HP با کارشناسان ما در ارتباط باشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *