کارتریج لیزری HP 38A | نمایندگی فروش تونر اچ پی

کارتریج لیزری HP 38A | نمایندگی فروش تونر اچ پی . در این پست از ارتباط با یکی از پرمصرف ترین کارتریج های لیزری مشکی برند محبوب اچ پی توضیحات لازم را خدمت شما کاربران عزیز ارائه دهیم پس با ما همراه باشید. تا بتوانیم با کارشناسی درست این کارتریج را به شما کاربران معرفی کرده و در ضمن قابلیت های آن را برای شما شرح دهیم. همچنین در نظر داشته باشید که شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نحوه فروش و شارژ کارتریج های اچ پی با کارشناس های مربوطه در نمایندگی رسمی hp تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما مفتخر است تا در این راه یاری رسان شما کاربران گرامی باشند.

 

کارتریج لیزری HP 38A

کارتریج سری اچ پی 38 در دسته کارتریج های پر توان و با کیفیت اچ پی  در حوزه چاپ لیزری قرار گرفتند. تنها دلیل این موضوع هم مربوط به توانایی بالای آنها در امر چاپ اسناد به صورت مشکی می باشد. همچنین در نظر داشته باشید که کارتریج لیزری 38A از نظر دسته بندی در دسته کارتریج های اداری قرار می‌گیرند. در نظر داشته باشید که می توانید برای مشاهده ی سایر کارتریج های لیزری مشکی همانند تونر HP 64A بروی لینک مورد نظر کلیک کنید.

دلیل قرار گرفتن این کارت ها در بخش اداری کمپانی اچ پی این است که 38A توانایی چاپ در تعداد بسیار بالایی را دارد. در ادامه در ارتباط با نحوه چاپ و تعداد توان این کارتریج توضیحات کامل تری ارائه خواهیم کرد. همچنین بهتر است بدانید که شما می‌توانید با کارشناسان نمایندگی رسمی اچ پی در حوزه فروش و خدمات پس از فروش کارتریج لیزری و جوهرافشان همراه شوید.

 

کارتریج لیزری HP 38A
کارتریج لیزری HP 38A

 

کیفیت چاپ کارتریج لیزری اچ پی 38A

در ارتباط با دو دستگی پیش آمده باید بگوییم که در همه موقعیت ها کیفیت پرینتر نتیجه و نقش آفرین اسناد نمی باشند. به طور مثال فرض را بر این می‌گیریم که پرینتر از حداکثر رزولوشن چاپ خود در اسناد به درستی استفاده می کند. اما همچنان خروجی سند های ما کیفیت کافی را ندارند. در این بخش مطمئناً کارتریج ایراد داشته و باید این مشکل رفع شود. در بسیاری از مواقع دیده شده که درام های کارتریج آسیب دیده و به همین علت اسناد به صورت واضح چاپ نمی شود. البته تاثیر کارتریج های متفرقه نیز مقرب تر از خرابی قطعات می باشد.

 

 

کیفیت چاپ کارتریج لیزری اچ پی 38A
کارتریج لیزری HP 38A

 

در دسته دوم نیز می‌توانیم بگوییم که کارتریج ها به صورت اورجینال تهیه شده و از کیفیت کافی برخوردار می باشند. اما باز با این حال خروجی اسناد وضوح کامل را ندارند. در این بخش ما از روند کاری کارتریج خود به صورت کامل اطلاع و آگاهی داریم. پس به این نتیجه می رسیم که سیستم پرینتر ما لیزری مشکی اچ پی ما در کیفیت خروج اسناد دچار اختلال شده. و نیازمند سرویس می باشد. در نظر داشته باشید که شما می توانید برای سرویس پرینتر های سازگار با کارتریج لیزری مشکی اچ پی hp 38a با کارشناس های ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش همراه شوید. کارشناس های ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخگوی شما در نمایندگی‌ رسمی خواهند بود.

 

توان چاپ کارتریج های لیزری مشکی HP 38A

توان کار کرد و به اصطلاح توانایی چاپ کارتریج های لیزری مشکی hp به عنوان مهمترین شاخصه های خرید هر مصرف کننده به حساب می آید. در نظر داشته باشید که hp طراحی کارتریج 38A خود را به گونه‌ای شکل داده تا دستگاههای اداری بتوانند بدون دغدغه . در سریع‌ترین زمان اسناد خود را چاپ نمایند. بهتر است بدانید که قدرت چاپ 38 چیزی حدود به 12.000 برگ به صورت دوره ای می باشد.

مطمئن برای افرادی که در زمینه های چاپ فعالیت دارند. اهمیت تعداد توان مشخص شده ی این کارتریج را می دانند. همچنین بهتر است بدانید که مقدار مشخص شده به صورت پیش فرض از سوی کمپانی در بروشور تبلیغاتی این محصول قرار گرفته است. البته در نظر داشته باشید که تعداد چاپ اسناد توسط کارتریج های hp امری است که کاملاً بستگی به مصرف‌کنندگان دارد. در بیشتر مواقع گزارشها حاکی از آن بود که برخی کاربران تعداد بیشتر و برخی کاربران تعداد کمتری از حد مشخص‌شده کمپانی را در امر پرینت سند انجام داده اند .

 

توان چاپ کارتریج های لیزری مشکی HP 38A
کارتریج HP 38A

 

خرید کارتریج  HP 38A | کارتریج لیزری HP 38A

در دنیای خرید و فروش کارتریج های hp متاسفانه تعداد شرکت هایی که به صورت متفرقه این کالا را تولید می‌کنند روز به روز در حال افزایش می باشد. از این رو بسیاری از افراد هنگام خرید کارتریج های hp متاسفانه به دلیل نبودن آگاهی نسبت به این محصولات خرید خود را به صورت اشتباهی انجام می دهند. داشته باشید کاتریج های فیک و طرح کارتریج های اصلی یکی از عواملی هستند . که  به دستگاه های شما آسیب های جدی وارد می نماید.

 

خرید کارتریج  HP 38A | کارتریج لیزری HP 38A
کارتریج لیزری 38A

 

چگونه می توانیم کارتریج شرکتی HP 38A را تهیه کنیم؟ شما می توانید در کوتاهترین زمان از طریق تماس با نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش کارتریج hp در سریع ترین زمان ممکن کارتریج اچ پی سری 38 لیزری مشکی را درب محل خود ( تهران )  دریافت نمایید. همچنین لازم به ذکر است که نمایندگی رسمی فروش کارتریج شرکتی hp همواره در تلاش است تا بتواند رضایت کاربران خود را به دست بیاورد. . شما نیز می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نحوه خرید و سفارش این کالا با کارشناس های ما به شماره 89392-021 تماس حاصل فرمایید.

 

شارژ کارتریج لیزری اچ پی سری 38A

همانطور که آگاه هستید بسیاری از افراد برای صرفه‌جویی در هزینه‌های خود راه‌های اشتباه همچون خرید کارتریج طرح ، فیک ، تعمیری ، شارژی و … را به خرید کارتریج شرکت ای ترجیح می دهند. این موضوع علاوه بر غیر مجاز و متفرقه بودن یکی از عوامل آسیب رسانی به چاپگر های لیزری اچ پی به حساب می آیند. پیش از اینکه راه های بهتری را جهت صرفه جویی در هزینه های شما معرفی کنیم در نظر داشته باشید که شما می توانید برای رفع ارور کارتریج در پرینتر های HP بروی لینک کلیک کرده . تا به صورت کامل آموزش های لازم در ارتباط با رفع آن را دریافت کنید.

 

شارژ کارتریج لیزری اچ پی سری 38A
لیزری HP 38A

 

برای صرفه جویی در هزینه ها هوشمندانه ترین راه شارژ مجدد کارتریج های اورجینال دستگاه خودتان می باشد. در نظر داشته باشید که عملیات شارژ نیز نیازمند آگاهی کامل در زمینه ماشینهای اداری و رایانه می باشد. در نظر داشته باشید که شما می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن کارتریج لیزری مشکی اچ پی HP 38A خود را با تونر اورجینال و مختص به سری کارتریج خود شارژ نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما همراه شوید.

Rate this post

مرکز ماشین های اداری و رایانه HP
در این مرکز خدمات شرکتی متمایز را تجربه کنید
-نصب نرم افزار حذف چیپ برای دستگاه های غیرقابل شارژ
-استفاده از پک اصلی تونر HP برای هر مدل بصورت مجزا
-بهره گیری از قطعات شرکتی با پارت نامبر اصلی در نمایندگی HP
-راه اندازی مجدد کلیه درام کیت های معیوب با قطعات اورجینال اچ پی

Inquiry for hp Cartridge

چنانچه از مدل کارتریج یا پرینتر خود مطلع نیستید در فرم زیر می توانید با سرچ از مدل پرینتر به کارتریج و برعکس برسید

Ask for Price
Get the price directly from the sales expert

جهت اطلاع از قیمت بروز کارتریج های HP با کارشناسان ما در ارتباط باشی

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *