کارتریج لیزری HP 410 | کیت لیزری رنگی اچ پی

کارتریج لیزری HP 410 | کیت لیزری رنگی اچ پی . در این بخش تصمیم داریم تا پس از مدتها . در ارتباط با تونر یکی از مدلهای برتر پرینترهای اچ پی بغا تکنولوژی چاپ به صورت لیزری رنگی . توضیحاتی را خدمت شما مصرف کنندگان و کاربران این کمپانی ارائه کنیم. پیشنهاد می شود که تا انتهای این پست با ما همراه باشید تا بتوانید. آشنایی صحیح و کاملی را با تونر سری 410 لیزری رنگی اچ پی کسب نمایید. همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با  کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی تماس حاصل فرمایید. نمایندگان ما موظف اند تا در این راه با صبر و با دانش صحیح شما عزیزان را در حوزه ی ماشین های اداری و رایانه ایی همراه نمایند.

 

 

کارتریج لیزری HP 410

همانطور که می دانید. این سری از تونر های اچ پی دارای چهار رنگ مجزا مختص به پرینتر های اچ پی می باشند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با این سری محصولات اچ پی  تمامی محصولات لیزری مشکی و رنگی را در وب سایت رسمی اچ پی مشاهده فرمایید. همچنین می توانید برای اطلاع از جزئیات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی کارتریج اچ پی همراه شوید.

 

کارتریج لیزری HP 410
کارتریج لیزری HP 410

 

توجه داشته باشید که تونر برای پرینتر های اچ پی ، جز مهمترین قطعات مصرفی دستگاهی می باشند. به طوری که شما بدون استفاده از این تونر رنگی ها نمی توانید ، عملیات چاپ خود را از سر بگیرید. در نظر داشته باشید. که قطعات مصرفی چون کارتریج های اچ پی در بازار به گونه های متفاوتی به فروش می رسند. همچنین دریافتیم که بسیاری از این سری فروش کارتریج در مراکز غیر معتبر بوده و تونر های لیزری اچ پی به صورت طرح به مشتریان عرضه شده است.

به همین منظور تصمیم گرفتیم تا با فراهم سازی یک مرجع مطمئن ، تجربه ی خرید با اصالت و معتبری را به کاربران اچ پی هدیه کنیم. شما میتوانید از این پس برای خرید محصولات اچ پی با نمایندگان ما در نمایندگی رسمی اچ پی تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی در تلاش اند تا در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخگوی تمامی درخواست های شما عزیزان باشند.

 

مشخصات فنی کارتریج لیزری اچ پی HP 410A | کارتریج لیزری HP 410

در این بخش تمامی تلاشمان بر این هست تا بتوانیم شما کاربران عزیز را با تونر لیزری رنگی اچ پی 410 اچ پی آشنا کنیم. بهتر است بدانید که این سری از کارتریح های لیزری اچ پی در گروه تونر رنگی سازگار با سری پرینتر های لیزری رنگی اچ پی HP Colour LaserJet Pro M377dw, M452dn, M452dw, M452nw, M477fdn, M477fdw, M477fnw  می باشد. همانطور که مشاهده می کنید پرینتر های نامبرده ی اچ پی جز پرینتر های لیزری رنگی برتر هستند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشنسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی تماس حاصل فرمایید.

 

مشخصات فنی کارتریج لیزری اچ پی HP 410A | کارتریج لیزری HP 410
کارتریج لیزری HP 410

 

 

کارتریج لیزری مشکی اچ پی 410

در نظر داشته باشید که تمامی این کارتریج ها کد فنی مختص به خود را دارند. در ادامه با این کد ها بیشتر آشنا می شوید. کارتریج لیزری مشکی اچ پی HP 410جز مهمترین رنگ و سری تونر لیزری اچ پی می باشد. یکی از دلایلی که این موضوع را ثابت میکند توانایی بالای چاپ تونر لیزری مشکی اچ پی 410می باشد.به صورت رسمی اچ پی در ارتباطات با تعداد چاپ این دستگاه عدد 6500 برگ اچار را پیشنهاد داده است. البته لازم به ذکر است که تعداد نامبرده شده ارتباط مستقیمی با نحوه ی چاپ شما کاربران دارد. در بسیاری از موارد دیده شده که کاربران تعداد بیشتر و کمتری از تعداد گفته شده چاپ کرده اند . در نظر داشته باشید که کد فنی تونر لیزری مشکی اچ پی سری 410، توسط اچ پی CF410A انتخاب شده است.

 

کارتریج لیزری مشکی اچ پی 410
کارتریج لیزری HP 410

 

کارتریج لیزری رنگی HP 410A

در پاراگراف قبلی در ارتباط با تونر تونر مشکی 410توضیحات فنی و لازمه را خدمت شما ارائه کردیم. در این بخش لازم دونستیم تا در ارتباط با تونر لیزریرنگی این سری از تونر های اچ پی توضیحات لازم را بدهیم. تونر لیزری رنگی اچ پی 410A شامل سه رنگ آبی – زرد و قرمز می شوند. این سه رنگ به همراه رنگ مشکی تشکیل دهنده ی کیت لیزری رنگی 410اچ پی هستند.  در این قسمت سعی داریم تا در ارتباط با قسمت های مختلف اعم از مشخصات  فنی و کارکرد این دستگاه ها توضیحات لازم را برای شما ارسال نماییم. تونر لیزری آبی کیت 410با کد فنی اچ پی CF411A به بازار عرضه شده است. این دستگاه قابلیت چاپ تا 2500 برگ اچار را دارد.

 

کارتریج لیزری رنگی HP 410A
تونر لیزری HP 410

 

کارتریج لیزری زرد کیت 410دارای کد فنی سوم اچ پی به شماره ی  CF412A به بازار عرضه شده است. این دستگاه  هم همانند سری آبی خود قابلیت چاپ تا 2500 برگ اچار را دارند. تونر لیزری قرمز به عنوان آخرین رنگ کیت 410توسط کمپانی اچ پی معرفی کرده . تونر لیزری اچ پی قرمز دارای کد فنی چهارم اچ پی به شماره ی  CF413A به بازار عرضه شده است. این دستگاه  هم همانند سری های قبلیخود خود قابلیت چاپ تا 2500 برگ  را دارد.

 

شارژ کارتریج لیزری سری 410 اچ پی

یکی از مهم‌ترین مسائلی که برای کاربران قابل اهمیت است. نحوه ی استفاده ی مجدد از کیت لیزری رنگی اچ پی 410 می باشد. یکی از عاقلانه ترین راه ها برای استفاده ی مجدد و شارژ مجدد تونر های لیزری HP  می باشد. در نظر داشته باشید که بخش عمده ایی از خرابی دستگاه ها مربوط به استفاده از تونر های نا مرغوب می شود. در نظر داشته باشید که شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی با شماره تماس 89392 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما در نمایندگی در تلاش اند تا بتوانند تمامی امورات کاربران را در حوزه ی ماشین های اداری و رایانه ای بر طرف نمایند. با ما همراه باشید.

 

شارژ کارتریج لیزری سری 410 اچ پی
تونر لیزری HP 410
Rate this post

مرکز ماشین های اداری و رایانه HP
در این مرکز خدمات شرکتی متمایز را تجربه کنید
-نصب نرم افزار حذف چیپ برای دستگاه های غیرقابل شارژ
-استفاده از پک اصلی تونر HP برای هر مدل بصورت مجزا
-بهره گیری از قطعات شرکتی با پارت نامبر اصلی در نمایندگی HP
-راه اندازی مجدد کلیه درام کیت های معیوب با قطعات اورجینال اچ پی

Inquiry for hp Cartridge

چنانچه از مدل کارتریج یا پرینتر خود مطلع نیستید در فرم زیر می توانید با سرچ از مدل پرینتر به کارتریج و برعکس برسید

Ask for Price
Get the price directly from the sales expert

جهت اطلاع از قیمت بروز کارتریج های HP با کارشناسان ما در ارتباط باشی

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *