کارتریج لیزری HP 89A | نمایندگی رسمی فروش کارتریج لیزری اچ پی

کارتریج لیزری HP 89A | نمایندگی رسمی فروش کارتریج لیزری اچ پی . امروز تصمیم داریم تا در ارتباط با کارتریج hp ۸۹ لیزری اطلاعات کافی را خدمت شما دوستداران و مصرف‌کنندگان این برند ارائه دهیم. در ادامه با ما همراه باشید تا بتوانید با کمک هم نقشی مثبت در ارائه خدمات فروش و پس از فروش کارتریج لیزری داشته باشیم. همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در بخش فروش و خدمات پس از فروش اچ پی در تماس باشید. کارشناسان ما مفتخر است تا در این راه یاری رسان شما عزیزان در حوزه ماشینهای اداری و رایانه ای باشند.

 

 

کارتریج لیزری HP 89A

همانطور که در طی روزهای گذشته در ارتباط با تونر های لیزری توضیحات کافی را خدمت شما کاربران داده ایم. تو بدین جای کار می دانیم که کارتریج های لیزری به عنوان اصلی ترین قطعه در ماشینهای اداری و رایانه ای به خصوص پرینترهای لیزری و جوهرافشان کاربرد دارد. از همین رو اهمیت این قطعه برای کاربران و دستگاه ها بسیار با اهمیت می باشد.

 

کارتریج لیزری HP 89A
کارتریج لیزری HP 89A

 

تونر لیزری مشکی اچ پی 89A از سری تونرهای با کیفیت و مهم کمپانی اچ پی می باشد که تا به حال به آن اشاره ای نداشتیم. از همین منظور تصمیم گرفتیم تا بتوانیم پستی در رابطه با این تونر  به صورت شرکتی و اورجینال تهیه نماییم. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ادامه همراه باشید. همچنین مشاوران ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش پودر hp مستقر اند تا بتوانند شما را در این راه یاری برساند.

 

مشخصات فنی کارتریج HP 89A

کارتریج لیزری مشکی اچ پی 89A در دسته تونر های پر قدرت و پر توان کمپانی اچ پی محسوب می‌شود. زیرا که این دستگاه قابلیت چاپ تا 5000 برگه اچار را به کاربران خود ارائه می دهد. افرادی که در زمینه ی چاپ و مصرف ماشین های اداری همانند چاپگر های لیزری و جوهرافشان فعالیت می نمایند و به صورت مکرر از پرینتر لیزری یا جوهرافشان اچ پی استفاده میکنند. به خوبی اهمیت این تونر  با این حجم از توانایی چاپ بالا را می دانند.

در نظر داشته باشید که توانایی چاپ یک کارتریج عموماً به سایز و قطعات مورد مصرف این دستگاه مرتبط می باشد. زیرا که سایز هر پودر با کارتریج های دیگر در دسته تونرهای لیزری متفاوت می باشد. عموماً این حجم را بسته به نوع توان کار کرد هر چاپگر محاسبه می نماید. با این حال متوجه می‌شویم چاپگرهای خانگی از تونر های کوچکتری نسبت به چاپگر های اداری و ارگانی استفاده می نمایند.

 

مشخصات فنی کارتریج HP 89A
کارتریج لیزری HP 89A

 

حال در این بین کارتریج های مانند 89A توسط کمپانی اچ پی برای دستگاه های که قابلیت چاپ با استفاده از تکنولوژی لیزر را دارند. طراحی و به بازار عرضه می شوند. عموماً این کارتریج ها مناسب دستگاه هایی هستند. که از آنها می‌توان هم به عنوان خانگی و هم به عنوان اداری استفاده کرد. در ادامه با ما همراه شوید تا در رابطه با دو مسئله مهم راجع به مدل های سازگار HP 89A و و اصالت کارتریج لیزری بررسی های لازم را انجام دهیم.

 

اصالت کارتریج های لیزری HP

اصالت کارتریج HP و کیفیت مطلوب در کارتریج های لیزری  مطلبی است که افراد به آن توجه بسیاری می کنند. در این بخش تصمیم گرفته ایم تا در ارتباط با کیفیت کارتریج لیزری مشکی اچ پی 89A با هم تحلیل های لازم را انجام دهیم. همچنان بهتر است بدانید که نحوه ی تشخیص کارتریج اوریجینال یکی از پر طرفدار ترین سوالات بین مصرف کنندگان می باشد . که در ارتباط با آن نیز توضیحات لازم را خدمت شما ارائه می کنیم. در نظر داشته باشید که شما می توانید برای کسب اطلاعت بیشتر در ارتباط با پرینتر های استوک اچ پی وارد لینک مورد نظر شوید.

کارتریج های لیزری مشکی اچ پی از آن دسته کالاهایی می‌باشند که طرح های متفاوتی در زمینه چاپ نسبت به اصل آن ها تولید شده است. تشخیص این تونر ها برای بسیاری از افراد کار دشواری به حساب می آید. البته در نظر داشته باشید که یکی از ساده ترین راه تشخیص کارتریج های غیر اورجینال قیمت فروش بسیار پایین آنها در بازار می باشد. پیشنهاد می‌شود که به هیچ وجه از این کارتریج ها  در چاپ اسناد خود استفاده نکنید. یکی از مهمترین دلیل ها برای عدم استفاده از کارتریج های طرح می تواند کیفیت نامطلوب خروجی اسناد شما در وهله اول و در وهله دوم عوارض نامطلوب برای پرینتر لیزری شما باشد. در نظر داشته باشید که در بسیاری از مواقع هنگام استفاده از کارتریج های طرح قطعاتی نظیر فیوزینگ ، پردازنده کیفی و… ایجاد کننده آسیب های جزء ایی و کلی پرینتر لیزری می باشند.

 

اصالت کارتریج های لیزری HP
کارتریج لیزری HP 89A

 

شارژ کارتریج لیزری مشکی HP 89A

همانطور که می دانید برای رسیدن به ثبات در کیفیت اسناد خود باید به صورت مداوم کارتریج خود را پس از تمام شدن بازیافت و سپس نسخه جدید آن را دریافت نمایید. اما از طرفی دیگر هزینه های خرید کارتریج به قدری بالاست که ممکن است بسیاری از افراد این کار را مقرون به صرفه ندارند و به فکر راهی جایگزین برای خرید مجدد کارتریج باشند. نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش hp این مژده را به شما می دهد که بتوانید کارتریج های خود را با تونر اورجینال خود کارتریج به صورت اصولی و مجدد شارژ نمایید. حال این عملیات چگونه انجام می شود؟

در این بخش به طور مثال به کارتریج لیزری مشکی 89A اشاره می نماییم. شما پس از اتمام شارژ این کارتریج نیاز به یک کارتریج جدید جهت از سرگرفتن عملیات چاپ خود می باشد. در این مسیر از دو راه می توانید این کار را تهیه نمایید. یک خرید مجدد کارتریج لیزر مشکی hp 89a و یا شارژ آن. خوب مسلماً شارژ می تواند گزینه ای مقرون به صرفه و اقتصادی تر برای کاربران به حساب آید. شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با کارتریج لیزر مشکی  اچ پی 89A با کارشناسان ما نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش hp تماس حاصل فرمایید. کارشناس های ما مفتخر است تا در حوزه ماشینهای اداری و رایانه ای بخصوص کارتریج های چاپگر لیزری اچ پی همراه و یاری رسان شما باشند.

 

شارژ کارتریج لیزری مشکی HP 89A
کارتریج لیزری HP 89A
4.5/5 - (2 امتیاز)

مرکز ماشین های اداری و رایانه HP
در این مرکز خدمات شرکتی متمایز را تجربه کنید
-نصب نرم افزار حذف چیپ برای دستگاه های غیرقابل شارژ
-استفاده از پک اصلی تونر HP برای هر مدل بصورت مجزا
-بهره گیری از قطعات شرکتی با پارت نامبر اصلی در نمایندگی HP
-راه اندازی مجدد کلیه درام کیت های معیوب با قطعات اورجینال اچ پی

Inquiry for hp Cartridge

چنانچه از مدل کارتریج یا پرینتر خود مطلع نیستید در فرم زیر می توانید با سرچ از مدل پرینتر به کارتریج و برعکس برسید

Ask for Price
Get the price directly from the sales expert

جهت اطلاع از قیمت بروز کارتریج های HP با کارشناسان ما در ارتباط باشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *