کارتریج مشکی اچ پی HP 56A | CF256A

کارتریج مشکی اچ پی HP 56A | CF256A ،  امروز قصد داریم تا با همکاری هم در رابطه با کارتریج لیزری مشکی 56 ، از سری کارتریج های ، با کیفیت بالا و سرعت مناسب بررسی هایی را انجام دهیم. همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی ارتباط برقرار کنید.

 

کارتریج مشکی

همانطور که می دانید کارتریج های مشکی ، جز اصلی ترین ، رنگها در کیت های رنگی به حساب می آیند. به طور کل کارتریج های مشکی در انجام فرایند چاپ ، کار اصلی را انجام می دهند. شما می توانید برای تهیه کارتریج لیزری مشکی اچ پی ، با کارشناسان ما در بخش فروش ارتباط برقرار کنید.

 

کارتریج مشکی
کارتریج مشکی

 

کارتریج لیزری مشکی HP 56A ، از سری کارتریج های پر طرفدار اچ پی می باشد.  که با توانایی بالای خود در چاپ توانسته . جز 10 کارتریج  پر فروش ترین کارتریج های اچ پی را از آن خود کند.  کیفیت ، سرعت و توان چاپ از عواملی می باشد که کاربران به آن اهمیت بسیار زیادی می دهند.

 

دستگاه سازگار با  این مدل : MFP 436DN

پرینتر لیزری مشکی اچ پی MFP 436DN ، از سری پرینتر های اچ پی می باشد که از کارتریج 56A استفاده می کند. پرینتر 436 از سری پرینتر های سه کاره ی A3 اچ پی می باشد که در بازار ، جزء چاپگر های لیزری مشکی پر فروش ها به حساب می آید. پرینتر لیزری مشکی اچ پی MFP 436DN از سری پرینتر های لیزری سازمانی – اداری می باشند.

 

دستگاه سازگار با  این مدل : MFP 436DN
کارتریج مشکی

 

همچنین در ادمه ی توضیحات این پرینتر باید اضافه کنیم که ، در پسوند پرینتر 436 ، DN اضافه شده است. DN در چاپگر های لیزری مشکی اچ پی به معنی : D توانایی چاپ به صورت دورو (دابلکس) می باشد و معنی N ، توانایی اتصال پرینتر به سیستم نت ورک می باشد. برای کسب اطلاعات بیتر در رابطه با نصب پرینتر های اچ پی ، با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

 

مناسب برای مدل HP MFP 436DNE

در رابطه با مشخصات فنی پریتار لیزری مشکی اچ پی 436DNE باید بگویم که این دستگاه از سری پرینتر های سازمانی اچ پی می باشد که توان کارکرد ماهیانه ی آن به طور پیش فرض 50000 برگ A4 را دارد. یکی از موضوعاتی که در ابتدای ، این پست به آن پرداختیم نوع کیفیت ، این پرینتر لیزری مشکی می باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر در رابطه با کیفیت پرینتر لیزری مشکی HP 436 آشنا شویم.

 

مناسب برای مدل HP MFP 436DNE
کارتریج مشکی

 

کیفیت پرینتر های لیزری مشکی یکی از اصلی ترین ، خصوصیات این چاپگر ها می باشد که باید به آن توجه نمود. همانطور که میدانید ، 436  از سری پرینتر های لیزری مشکی سه کاره می باشد. کیفیت پرینت این دستگاه 1200*1200 dpi می باشد. کیفیت 1200*1200 برای پرینتر لیزری مشکی اچ پی ، بسیار مطلوب و کاربر پسند می باشد. کیفیت کپی پرینتر لیزری اچ پی HP 436DN نیز  600*600 DPI در نظر گرفته شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی تماس حاصل فرمایید.

 

کد فنی CF256A | کارتریج مشکی

در این قسمت کمی از مشخصات فنی پرینتر های مرتبط با کارتریج 56A فاصله میگیریم. سعی می کنیم ادامه ی پست را به مشخصات فنی کارتریج  HP 56A | CF256A بپردازیم. این سری از کارتریج های اچ پی به کد فنی CF256A ساخته و شناخته می شوند.

 

کد فنی CF256A | کارتریج مشکی
کارتریج مشکی

 

کد فنی کارتریج ها به ما کمک می کند که راحت تر ، به مدل کارتریج و پرینتر های مرتبط با آن برسیم. CF256A نیز کدی می باشد که از طرف کمپانی اچ پی برای کارتریج 56 ساخته شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با چیپ کارتریج HP 56A ، با کارشناسان ما در تماس باشید.

 

تعداد چاپ 7400 برگ

همانطور که می دانید ، کارتریج ها ، اصلی ترین مواد مصرفی پرینتر های لیزری اچ پی به حساب می آیند. این موضوع در رابطه با پرینتر لیزری مشکی اچ پی MFP 436DN و کارتریج لیزری مشکی اچ پی HP 56A نیز صدق می کند. همانطور که گفتیمنوع کاربری پرینتر 436 اچ پی سازمانی می باشد . پس کارتریج مرتبط با این پرینتر که 56 است. باید توانایی بالایی در چاپ برگ داشته باشد.

 

تعداد چاپ 7400 برگ

 

کارتریج لیزری مشکی اچ پی HP 56A توانایی چاپ تا 7400 برگه را دارد. البته توجه داشته باشید که مقدار ذکر شده ، مقدار پیش فرض کارخانه می باشد. نحوه ی استفاده ی شما از این کارتریج در عملیات چاپ نیز می تواند در تعداد ، برگه چاپ پرینتر ، موثر باشد. این به این معنی است که . امکان دارد شما تعدادی بیشتر یا کمتر از حد پیش فرض کارتریج HP 56A چاپ نمایید.

 

نوع کارتریج | لیزری مشکی

نوع کارتریج hp 56A لیزری مشکی می باشد. اما مهمترین موضوع در این بخش ، به کیفیت ساخت این کارتریج مربوط می شود.. توجه داشته باشید که برای خرید کارتریج اچ پی HP 56A ، حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید. و حتما کارتریج اورجینال لیزری مشکی را برای پرینتر HP 436DN  تهیه کنید. سایر کارتریج های متفرقه ، با نام اچ پی تقلبی بوده و احتمال آسیب رسیدن به پرینتر شما را افزایش می دهند.

 

نوع کارتریج | لیزری مشکی

 

همچنین اگر شما از پیش کارتریج لیزری مشکی 56A اورجینال را تعیه کردید. می توانید پس از تمام شدن تونر موجود ، آن را مجددا شارژ نماید. شارژ مجدد کارتریج های لیزری ، می تواند تا مقدار قابل توجه ایی در هزینه های ما ، صرفه جویی کند. برای ارتباط با نمایندگی HP می توانید با کارشناسان ما به شماره ی 89392  تماس حاصل فرمایید. ما در کوتاه ترین زمان پاسخگوی شما خواهیم بود.

5/5 - (1 امتیاز)

مرکز ماشین های اداری و رایانه HP
در این مرکز خدمات شرکتی متمایز را تجربه کنید
-نصب نرم افزار حذف چیپ برای دستگاه های غیرقابل شارژ
-استفاده از پک اصلی تونر HP برای هر مدل بصورت مجزا
-بهره گیری از قطعات شرکتی با پارت نامبر اصلی در نمایندگی HP
-راه اندازی مجدد کلیه درام کیت های معیوب با قطعات اورجینال اچ پی

Inquiry for hp Cartridge

چنانچه از مدل کارتریج یا پرینتر خود مطلع نیستید در فرم زیر می توانید با سرچ از مدل پرینتر به کارتریج و برعکس برسید

Ask for Price
Get the price directly from the sales expert

جهت اطلاع از قیمت بروز کارتریج های HP با کارشناسان ما در ارتباط باشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *