کارتریج 51A لیزری مشکی

کارتریج 51A لیزری مشکی | در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با یکی از کارتریج های محبوب و با کیفیت کمپانی اچ پی برویم. این کارتریج در دسته کارتریج های لیزری کمپانی اچ پی قرار گرفته است. همچنین نوع کاربری آن به صورت تک رنگ و تنها به رنگ مشکی می باشد. از این رو شما می توانید جهت حرید و ای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با مشخصات. و نحوه ی تهیه این دستگاه با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی در ارتباط باشید.

 

کارتریج 51A

دلیل محبوبیت کارتریج 51A چیست و چه موضوعی باعث کاربردی بودن این دستگاه شده است. ما در این بخش این موضوع را به صورت تخصصی برای شما شرح خواهیم داد. در نگاه اول این کارتریج نیز هیچ تفاوتی با کارتریج های دیگر ندارد. از نظر کوالیتی ساخت ، از نظر بسته بندی ، از نظر نوع عملکرد هیچ تفاوتی را ما مابین کارتریج های  51A و سایر کارتریج های دیگر نمی بینیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با پرینتر های لیزری سرعت بالا با کارشناسان ما در نمایندگی HP همراه شوید.

اما به طور کلی ما شاهد یک کارتریج از نسل اچ پی  به نام 51A هستیم که تصمیم داریم تا در این بخش عملکرد این سری از کارتریج ها را  به صورت تخصصی مورد بررسی قرار دهیم . در قدم اول شاهد ابعاد بزرگتر این کارتریج نسبت به سایر کارتریج های اچ پی می باشیم.  این کارتریج به دلیل ساختار پرینتر های سازگار خود و همچنین توانایی بالای چاپ اسناد در ابعاد بزرگتری ساخته و به بازار عرضه می شود.

کارتریج لیزری مشکی اچ پی 51A با کد فنی Q7551A نیز شناخته می شود و شما می توانید این محصول را با این کد سفارش دهید.  یکی از مهمترین عامل در رابطه با این کارتریج توانایی چاپ آن می باشد.HP 51A  به ما این امکان را می دهد تا پس از خرید آن تا 6500 برگه A4 پرینت را انجام دهیم. البته در نظر داشته باشید  که این تعداد بر حسب استاندارد های لازم چاپ A4 به صورت شرکتی انجام شده است.

 

 

 

کارتریج 51A

 

 

 

نمایندگی اچ پی 3005

یکی از اصلی ترین دلیل محبوبیت کارتریج 51A مربوط به پرینتر سازگار با آن یعنی سری 3005 اچ پی می باشد. که به عنوان یک ماشین اداری توانایی های زیادی را به کاربران ارائه می دهد. این دستگاه توسط کمپانی اچ پی به صورت تک کاره طراحی و به بازار عرضه شده است . اگر نگاهی به جثه و ابعاد این دستگاه بیاندازیم متوجه خواهیم شد که این سری از دستگاه های اچ پی دارای خصوصیات اداری و سازمانی می باشند. همین موضوع باعث شده تا از عموم دستگاه ها سنگین تر و البته پر قدرت تر به حساب بی آیند.

 

 

 

 

نمایندگی اچ پی 3005

 

 

 

 

از سری مشخصات مهم و فنی این دستگاه می توان به پردازنده ی 400 مگاهرتز ، تکنولوژی چاپ لیزری ، رزولوشن چاپ تا 1200 نقطه در اینچ اشاره نمود. همچنین HP 3005 از سری چاپگر های کمپانی اچ پی می باشد که توانایی کار ماهانه تا 100.000 برگ را به کاربران ارائه می دهد . از این رو از این دستگاه در فضا های اداری و سازمانی استفاده ی زیادی می کنند. چاپ این دستگاه به صورت استاندارد A4 بوده و برای ارتباط شما می توانید. از طریق پورت های USB و LAN ، کانکشن خود را ایجاد نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس الز فروش همراه شوید.

 

نمایندگی فروش کارتریج 51A

طق توضیحاتی که خدمت شما کاربران گرامی ارائه دادیم. حالا همه ی ما در ارتباط با دستگاه سازگار و کارتریج ، این پرینتر آگاهی کافی را داریم. در نظر داشته باشید که نمونه های ناسازگار یا همان کارتریج های فیک از سری  51A در بازار به شدت دیده می شود. پس در نظر داشته باشید هنگام تهیه ی این کارتریج ها حتما دقت کافی را نسبت به اصالت دستگاه و قطعات مصرفی آن داشته باشید. چنانچه که نیاز به راهنمایی های بیشتری در زمینه ی شارژ و یا خرید کارتریج های اچ پی داشتید. می توانید با کارشناسان ما در نمایندگی همراه شوید. همچنین شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با فوم رول HP کارتریج وارد لینک قرار گرفته شده شوید.

 

Rate this post

مرکز ماشین های اداری و رایانه HP
در این مرکز خدمات شرکتی متمایز را تجربه کنید
-نصب نرم افزار حذف چیپ برای دستگاه های غیرقابل شارژ
-استفاده از پک اصلی تونر HP برای هر مدل بصورت مجزا
-بهره گیری از قطعات شرکتی با پارت نامبر اصلی در نمایندگی HP
-راه اندازی مجدد کلیه درام کیت های معیوب با قطعات اورجینال اچ پی

Inquiry for hp Cartridge

چنانچه از مدل کارتریج یا پرینتر خود مطلع نیستید در فرم زیر می توانید با سرچ از مدل پرینتر به کارتریج و برعکس برسید

Ask for Price
Get the price directly from the sales expert

جهت اطلاع از قیمت بروز کارتریج های HP با کارشناسان ما در ارتباط باشی