کارتریج HP 128A | سری لیزری رنگی اچ پی

کارتریج HP 128A | سری لیزری رنگی اچ پی . کارتریج لیزری رنگی اچ پی HP 128A ، چه مواردی در چاپ اهمیت بالایی دارند. اگر شما از کاربرانی هستید که ، مدام با چاپ اسناد و سایر موارد مشابه سر و کار دارید. پس مطمئنا می دانید که کارتریج های لیزری رنگی اصلی ترین قطعه ، درون پرینتر های لیزری می باشند.

 

 

کارتریج HP 128A

اهمیت کارتریج برای پرینتر ها بسیار زیاد می باشد. هر کدام از مدلهای پرینتر لیزری و جوهرافشان اچ پی بدون کارتریج توانایی چاپ را به تنهایی ندارند. البته لازم به ذکر است که این موضوع دو طرفه می باشد. شما می توانید با استفاده از کارتریج اورجینال اسناد خود را با بالاترین کیفیت ممکن چاپ نمایید. همچنین با خرید کارتریج اورجینال توانایی شارژمجدد را هم دارید.

 

کارتریج HP 128A
کارتریج HP 128A

 

ابتدا کار را با یک معرفی کوتاه در رابطه با کارتریج 128A شروع می کنیم. لازم است که بدانید کارتریج 128 اچ پی در چهار رنگ تهیه و تولید شده است. رنگ این کارتریج ها از مشکی  CE320A ، آبی CE321A ، زرد CE322A و رنگ قرمز به شماره ی CE323A می باشد. نمایندگی کارتریج HP در جنوب تهران . برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی تماس حاصل فرمایید.

 

نمایندگی فروش لیزری رنگی 128A

کیفیت در کارتریج ها همیشه حرف اول را می زند. در رابطه با کیفیت کارتریج لیزری HP 128A باید بگویم که این سری از کیت های اچ پی دارای کیفیت بی نظیر و ثابت شده ایی در عملیات چاپ می باشند. شما می توانید بدون هیچ نگرانی با خرید  128 اورجینال اچ پی ، چاپ خود را با بالاترین کیفیت انجام دهید.

 

نمایندگی فروش لیزری رنگی 128A
کارتریج HP 128A

 

موضوع دومی که باید به آن بپردازیم تعداد چاپ این کارتریج به صورت دوره ایی می باشد. همانطور که پیش از این گفتیم شرکت های سازنده تعداد پیشفرضی برای چاپ تعیین می کنند. شما در طول استفاده ممکن است رقمی بیشتر یا کمتر نسبت به مقدار پیش فرض چاپ نمایید. این موضوع کاملا بستگی به نوع استفاده ی شما از کارتریج ای لیزری رنگی اچ پی 128 دارد.

 

معرفی 128A  اچ پی در نمایندگی | کارتریج HP 128A

تعداد پیش فرض چاپ برای کارتریج HP 128 A در رنگ مشکی حدود 1800 تا 2000 برگ و در سایر رنگ ها این کارتریج های لیزری حدودا توانایی چاپ تا 1300برگ را دارند. در نظر داشته باشید که شما می توانید برای خرید کارتریج اورجینال اچ پی HP 128 A با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان پاسخگوی شما خواهند بود.

 

معرفی 128A  اچ پی در نمایندگی | کارتریج HP 128A
کارتریج HP 128A

 

نکته ی دیگری که بهتر است به آن بپردازیم ، پرینتر های لیزری رنگی اچ پی مرتبط با کارتریج  HP 128 A می باشد. این کارتریج ها به دلیل سرعت و کیفیت بالایشان بیشتر در پرینتر های اداری و سازمانی اچ پی قرار می گیرند. به طور مثال  می توان به پرینتر لیزری رنگی HP LaserJet Pro CM1415fnw Color اچ پی که یکی از سری محبوب ترین پرینترهای این کمپانی می باشد. اشاره کرد.

 

همچنین پرینتر لیزری رنگی اچ پی HP LaserJet Pro CP1525nw Color نیز از سری کیت کارتریج های HP 128 A استفاده می کند. هر دو این پرینتر ها ، در دسته ی اداری و سازمانی اچ پی قرار گرفته اند و در انجام امور چاپ بسیار محبوب و پر طرفدار ظاهر شده اند.

 

تفاوت کارتریج اورجینال و طرح HP 128A

حال در رابطه با نوع مختلف این کارتریج ها در بازار باید بگویم که ، بسیاری از شرکت های متفرقه کارتریج پرینتر های اچ پی را به صورت غیر قانونی تولید و به بازار عرضه می کنند. این کارتریج ها نسبت به کارتریج های اصلی اچ پی از قیمت خیلی پایین تری برخوردار می باشد. همین موضوع باعث می شود تا کاربران بدون هیچ اطلاعاتی ، این قطعات را خریداری و استفاده کنند. تفاوت کارتریج طرح و اورجینال HP ، برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

 

تفاوت کارتریج اورجینال و طرح HP 128A
کارتریج HP 128A

 

چرا نباید از کارتریج نا مرغوب در پرینتر های خود استاده نماییم. در ابتدای این پست گفته شد که کارتریج ها جز اصلی ترین قطعات مصرفی پرینتر های لیزری رنگی می باشند. اگر همین کارتریج ها از کیفیت و جنس خوبی ساخته نشده باشند. توانایی آسیب رساندن به پرینتر لیزری شما را دارند. پس در نظر داشته باشید که با خرید کارتریج اورجینال علاوه بر کیفیت بالا می توانید ، از پرینتر خود نیز محافظت نمایید.

 

شارژ کارتریج HP 128A

آخرین بحثی که کاربران به آن بسیار اشاره می کنند شارژ کارتریج لیزری اچ پی HP 128 A می باشد. با افزایش قیما این کارتریج ها شاید خرید مجدد کیت ، راهی مقرون به صرفه و اقتصادی نباشد. همین موضوع باعث شده تا بسیاری از کاربران به جای خرید مجدد 128A به فکر شارژ مجدد  کارتریج ها باشند.

 

همانطور که می دانید کارتریج HP 128 A از چهار رنگ تشکیل شده است. شارژ هر یک از این کارتریج ها به صورت جداگانه انجام می شود. اگر شارژ کارتریج ، به درستی و اصولی انجام شود. آسیبی به پرینتر های لیزری رنگی مرتبط با کارتریج 128 A وارد نمی شود. شما می توانید برای شارژ کارتریج اچ پی HP 128A رنگی با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما در نمایندگی کارتریج اچ پی در کوتاه ترین زمان ایرادات پرینتر و کارتریج شما را برطرف خواهند کرد.

 

شارژ کارتریج HP 128A
کارتریج HP 128A
Rate this post

مرکز ماشین های اداری و رایانه HP
در این مرکز خدمات شرکتی متمایز را تجربه کنید
-نصب نرم افزار حذف چیپ برای دستگاه های غیرقابل شارژ
-استفاده از پک اصلی تونر HP برای هر مدل بصورت مجزا
-بهره گیری از قطعات شرکتی با پارت نامبر اصلی در نمایندگی HP
-راه اندازی مجدد کلیه درام کیت های معیوب با قطعات اورجینال اچ پی

Inquiry for hp Cartridge

چنانچه از مدل کارتریج یا پرینتر خود مطلع نیستید در فرم زیر می توانید با سرچ از مدل پرینتر به کارتریج و برعکس برسید

Ask for Price
Get the price directly from the sales expert

جهت اطلاع از قیمت بروز کارتریج های HP با کارشناسان ما در ارتباط باشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *