کارتریج HP 207A لیزری رنگی

کارتریج HP 207A لیزری رنگی | در این بخش شاهد حضور کیت کارتریج HP 207A می باشیم. این سری از کارتریج های لیزری رنگی اچ پی در چهار رنگ مشکی ، آبی ، زرد و قرمز طراحی و به بازار عرضه می شوند . از این رو کاربرانی که از چاپگر هایی چون HP 255NW استفاده می کنند باید اطلاعات در ارتباط با نحوه ی کار و شارژ مجدد ، قطعات مصرفی و سایر موارد مربوط به HP 207A را داشته باشند. همچنین شما می توانید در جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP همراه شوید .

 

 

کارتریج 207A

W2210A : با توجه به شماره فنی W2210A متوجه خواهیم شد که این کد مربوط به رنگ مشکی این سری از کیت لیزری رنگی 207A می شود. در ادامه ما شاهد کد های فنی به شماره ی W2211A به رنگ آبی می باشیم. رنگ Cyan کیت لیزری رنگی HP 207A توانایی چاپ 1100 برگ A4 را به صورت استاندارد به کاربران خود ارائه می نماید. در قدم بعدی ما شاهد کد فنی HP W2212A و رنگ زرد کیت 207A می باشیم . متقبلا این سری از کارتریج های اچ پی نیز توانایی چاپ 1100 برگ را به کاربران خود ارائه می دهند . در قدم آخر ما شاهد شناسه ی فنی به شماره ی W2213A می باشیم. این شناسه مربوط به رنگ پر کاربرد قرمز می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نحوه ی شارژ ، خرید و تعویض این سری از کارتریج های اچ پی در ادامه همراه ما باشید .

 

 

کارتریج 207A

 

پرینتر 255nw

پرینتر لیزری محبوب و پر فروش HP 255NW از سری پرینتر های لیزری سازگار با کیت HP 207A می باشد . این سری از پرینتر های لیزری اچ پی با تکنولوژی چاپ لیزری رنگی به بازار عرضه شده است . پسوند این سری از دستگاه های اچ پی NW می باشد . این به این معنی است که این سری از پرینتر های اچ پی دارای قابلیت چاپ از طریق نتورک و وایرلس می باشند . همچنین سری 255 در دسته دستگاه های HP Smart قرار گرفته که این امکان را به شما می دهد تا به راحتی و در شرایطی آسان اسنادتان را به چاپ برسانید . در قدم بعد اگر بخواهیم خصوصیات ظاهری این دستگاه را بررسی نماییم باید بگویم که HP 255NW از سری چاپگر های ساده اما پر کاربرد تک کاره ی لیزری رنگی می باشد .

در این سری از چاپگر های اچ پی ما شاهد هیچگونه طراحی خاص و عجیبی نمی باشیم. اما می توانیم به سرعت چاپ حداکثری 23 برگ در دقیقه ، رزولوشن و دقت چاپ 1200 DPI ، قابلیت چاپ از راه دور ،امنیت و دسترسی بالا و مناسب این دستگاه ، چاپ استاندارد بروی کاغذ A4 –A5 –B5 و … نام ببریم . جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید پرینتر لیزری HP 255nw با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی در ارتباط باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با شارژ کارتریج HP با ما در ارتباط باشید.

 

پرینتر 255nw

 

کارتریج اورجینال HP 207A

اچ پی 207A از سری کارتریج های مهم  حساس کمپانی اچ پی می باشند. از این رو پیشنهاد می شود تا در جهت خرید و با تعویض کارتریج های 207A از قطعات اورجینال و شرکتی استفاده نمایید. بسیاری از کاربران پرسیده بودند که HP 207A با چه سری از پرینتر های لیزری رنگی اچ پی سازگار می باشد؟.این کیت از کارتریج های HP علاوه بر سازگاری بروی سری 255 با سری 283 نیز سازگار می باشد. همچنین لازم به ذکر است که این سری از کارتریج های اچ پی در دو سری A و X طراحی و به بازار عرضه می شوند . یکی از مزایای سری X نسبت به سری A ، قابلیت چاپ بیشتر بوده و از نظر ظاهری مخزن بزرگتری نسبت به A دارند.

 

کارتریج اورجینال HP 207A

 

در نظر داشته باشید که شما می توانید راهی دیگر را در جهت خرید کارتریج امتحان نمایید .یکی از موثر ترین راه ها شارژ کارتریج می باشد . شما می توانید با شارژ استاندارد کارتریج های قبلی خود عملیات چاپ را از سر گرفته و به راحتی اسنادتان را به چاپ برسانید. همچنین در برخی از پرینتر های شما می توانید با نرم افزار کردن دستگاه ، شناسایی چیپ را ازا کار بی اندازید. در این روش پس از هر بار شارژ اخطار چیپست برای شما ارسال نخواهد شد . جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما رد نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی در ارتباط باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی قطعات و آشنایی با فوم رول HP کارتریج وارد لینک قرار گرفته شده شوید.

Rate this post

مرکز ماشین های اداری و رایانه HP
در این مرکز خدمات شرکتی متمایز را تجربه کنید
-نصب نرم افزار حذف چیپ برای دستگاه های غیرقابل شارژ
-استفاده از پک اصلی تونر HP برای هر مدل بصورت مجزا
-بهره گیری از قطعات شرکتی با پارت نامبر اصلی در نمایندگی HP
-راه اندازی مجدد کلیه درام کیت های معیوب با قطعات اورجینال اچ پی

Inquiry for hp Cartridge

چنانچه از مدل کارتریج یا پرینتر خود مطلع نیستید در فرم زیر می توانید با سرچ از مدل پرینتر به کارتریج و برعکس برسید

Ask for Price
Get the price directly from the sales expert

جهت اطلاع از قیمت بروز کارتریج های HP با کارشناسان ما در ارتباط باشی