کارتریج hp 416 A کیت 4 رنگ لیزری رنگی

کارتریج hp 416 A کیت 4 رنگ لیزری رنگی ، شارژ کارتریج 416A مرتبط با پرینتر لیزری رنگی اچ پی HP color laserjet pro MFP M479FDW . در این پست قصد داریم تا نحوه ی شارژ ، تعمیر و تعویض کارتریج های پرینتر های اچ پی 479 را به شما آموزش دهیم و با هم نحوه ی کار این چهار رنگ را با هم بررسی کنیم. لازم به ذکر است سری از کارتریج های لیزری رنگی مورد استفاده ی چندین پرینتر لیزری می باشند که در ادامه به آنها می پردازیم.

 

 

کارتریج hp 416 A

همانطور که می دانید کارتریج ها یکی از مهمترین ، قطعات ، درون پرینتر های اچ پی به حساب می آیند. پیش از خرید هر نوع پرینتر ، حتما تحقیقات خود را کامل کنید. بسیاری از افراد بعد  از خرید بعضی از مدل های پرینتر های لیزری مجبور اند که پس از هر بار ،  تمام شدن تونر کارتریج لیزریشان ، کارتریجی دیگر تهیه نمایند. دلیل این موضوع هم فقط یم مسئله می باشد. تونر کارتریج و اینکه ممکن است کارتریج های قبلی آنها قابلیت شارژ مجدد نداشته باشند. پس به شما مصرف کنندگان گرامی توصیه می شود تا پیش از هر نوع خرید ، تحقیقات لازم را انجام دهند. تا در ادامه ی استفاده دچار مورد این چنینی نشوید.

 

کارتریج hp 416 A
کارتریج hp 416 A

 

همچنین شما می توانید برای کسب اطاعات بیشتر در رابطه با خرید ، کارتریج اورجینال HP M479FDW با کارشناسان ما در نمایندگی مجاز اچ پی تماس حاصل فرمایید. همانطور که می دانید پرینتر لیزری رنگی HP 479 fdw دارای چهار رنگ کارتریج می باشد. رنگ های مشکی ، آبی ، زرد و قرمز چهار عنصر اصلی تشکیل  دهنده ی کارتریج های HP 479 می باشند. در رابطه با کیفیت این کارتریج ها باید گفت که.این چهار رنگ از کیفیت بسیار خوب و بالایی برخور دار هستند. که می توانند در انجام عملیات چاپ، خروجی مناسبی از خودشان به جا بگذارند. تعویض کارتریج لیزری رنگی HP

 

hp mfp 479

یکی از مواردی که برای کاربران از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. سرعت و پردازش کارتریج درون پرینتر ها می باشد. در رابطه با همین موضوع باید اضافه کنیم. که پرینتر لیزری رنگی اچ پی HP 479 fdw دارای سرعت و کیفیت بسیار زیادی در چاپ اسناد ، پرینت ، اسکن و ارسال و دریافت فکس دارد. شارژ مجدد کارتریج های  416A چگونه می باشد؟ همانطور که کمی پیش گفته شد کارتریج های 416A دارای چهار رنگ اصلی می باشند.

 

hp mfp 479
کارتریج hp 416 A

 

شارژ هر رنگ از این کارتریج ها به صورت مجزا صورت می گیرد، و نیازمند دقت بالایی می باشد. پس از شارژ کارتریج ، مهم است که شما مجددا این قطعات را با کیفیت روز اول تحویل بگیرید. شما می توانید برای شارژ کارتریج لیزری رنگی 479fdw با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی تماس حاصل فرمایید. کارشناسان بخش پشتیبانی در کوتاه ترین زمان مشکل شما را برطرف خواهند کرد.

 

تونر رنگی hp mfp 479

توانایی  چاپ این کارتریج ها در مشکی و سایر رنگ ها کمی متفاوت می باشد. کارتریج لیزری رنگی HP 416A در مشکی قابلیت چاپ 2300 تا 2400 برگ و در سایر رنگ ها قابلیت چاپ تا 2200 برگ A4 را دارد. البته لازم به ذکر است که توانایی چاپ در هر برگ ، به نوع چاپ اسناد توسط شما بستگی دارد. این تعداد  ممکن است بیشتر یا کمتر بشود. البته کارتریج 416 A بجز پرینتر لیزری رنگی HP 479 FDW ، با پرینتر های لیزری رنگی دیگری نیز مرتبط می باشد. به عنوان مثال می توان به  پرینتر های پرفروش و محبوب لیزری رنگی مانند M 452 DN یا M 480 F اشاره کرد.

 

تونر رنگی hp mfp 479
کارتریج hp 416 A

 

 

خرید کارتریج همیشه از گزینه های سختی برای کاربران می باشد. زیرا که کیفیت ، سرعت و قیمت مناسب از آن دسته مواردی می باشند. که اهمیت زیادی برای مصرف کنندگان دارند. رونق این کسب و کار چاپ و چاپگر ها در کنار گران شدن. این قطعات مصرفی یعنی کارتریج ها باعث شده تا نمودار استفاده کارتریج های طرح و فیک ، به بالاترین حد خود برسد. نصب درایور اچ پی لیزری در مک ، برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

 

شارژ HP 416 a

هر کارتریج بنا به نوع کیفیت و پردازش خوب خود در بازار محبوب می شود. اما اگر قرار باشد با خرید کارتریج های طرح ، این ویژگی را از بین ببریم. مطمئنا اولین نفر خودمان ضرر کرده ایم. کارتریج های غیر شرکتی و فیک علاوه بر کیفیتی نامطلوب ، احتمال  آسیب رسیدن به پرینتر های لیزری رنگی اچ پی را بیشتر می کنند. پس سعی کنید تا جایی که امکان دارد از این کارتریج ها در پرینتر خود استفاده نکنید. حال شما می توانید برای یک خرید مطمئن و به دور از هر مشکلی با کارشناسان ما در بخش فروش کارتریج لیزری رنگی HP 416 A تماس حاصل فرمایید.

 

شارژ HP 416 a
کارتریج hp 416 A

 

 

نمایندگی مجاز کارتریج های اچ پی در کوتاه ترین زمان ، کارتریج های اورجینال پرینتر اچ پی HP 479 FDW را خدمت شما مصرف کنندگان. عزیز ارائه می کنند. توجه داشته باشید که شما می توانید کارتریج های اوریجینال اچ پی 416A را با پایین ترین قیمت. همراه با بلاترین کیفیت تهیه فرمایید.

5/5 - (3 امتیاز)

مرکز ماشین های اداری و رایانه HP
در این مرکز خدمات شرکتی متمایز را تجربه کنید
-نصب نرم افزار حذف چیپ برای دستگاه های غیرقابل شارژ
-استفاده از پک اصلی تونر HP برای هر مدل بصورت مجزا
-بهره گیری از قطعات شرکتی با پارت نامبر اصلی در نمایندگی HP
-راه اندازی مجدد کلیه درام کیت های معیوب با قطعات اورجینال اچ پی

Inquiry for hp Cartridge

چنانچه از مدل کارتریج یا پرینتر خود مطلع نیستید در فرم زیر می توانید با سرچ از مدل پرینتر به کارتریج و برعکس برسید

Ask for Price
Get the price directly from the sales expert

جهت اطلاع از قیمت بروز کارتریج های HP با کارشناسان ما در ارتباط باشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *