کارتریج hp 55 اورجینال در نمایندگی

کارتریج hp 55 اورجینال در نمایندگی | اچ پی 55 از سری کارتریج های سایز بزرگ با کد فنی CE255A در مارکت و نمایندگی های رسمی اچ پی می باشد. توانایی چاپ این محصول ، طبق ادعای کمپانی ، به بیش از 6000 برگ می رسد. در همین راستا HP کارتریج 55A را با نوع مصرف اداری – سازمانی به بازار معرفی نموده است. پس لازم است بدانید که عملکرد و مکانیزم این کارتریج ، طراحی و ساخته شده برای چاپگر های Enterprise قرار گرفته است. چاپگر هایی چون نسل اداری سری 500 اچ پی و سری 3015 ،  از جمله چاپگر های سازگار و مناسب HP 55A می باشند. در همین راستا در ادامه تصمیم داریم تا در ارتباط با این دستگاه اطلاعات بیشتری را بررسی نماییم. با ما همراه باشید.

 

کارتریج hp 55

در ارتباط با مشخصات کامل این دستگاه باید بی افزایم که HP 55A از سری کارتریج های تک رنگ ( مشکی ) کمپانی می باشد. تکنولوژی چاپ این دستگاه به صورت لیزری و تنها برای چاپگر های LaserJet طراحی شده است. همچنین با توجه به استاندارد چاپ جهانی ، اچ پی توانایی چاپ این کارتریج را 6000 برگ اعلام نموده است. لذا با این اوصاف شما می توانید با تهیه ی این کارتریج حجم بالایی از چاپ مجموعه ، شرکت ، سازمان و یا ادارات خود را انجام دهید. همچنین وزن تقریبی این کارتریج در بسته بندی 1.8 کیلوگرم محاسبه شده است. آیا تفاوت بین تفاوت کارتریج‌ های بدون درام و با درام اچ پی را می دانید.؟ جهت کسب اطلاعات بیشتر وارد صفحه ی مورد نظر شوید.

 

 

تصویر مرتبط با کارتریج hp 55 اورجینال در نمایندگی - HP laserprinter کارتریج hp 55

 

 

 

عملکرد کارتریج تونر HP 55A چگونه می باشد.؟ کارتریج های تونری همانند HP 55A ، دارای تکنولوژی خاص و مختص به سری خود می باشند. این سری از دستگاه ها با استفاده از فناوری لیزر برای ذوب،  تونر درخواستی و ایجاد شده توسط کارتریج را بر روی صفحه به منظور ایجاد یک تصویر و یا یک سند خطی استفاده می کنند. در نظر داشته باشید که شکل ظاهری ف همانند پودر های معمولی می باشد. اما از نظر عملکرد ، فناوری تشکیل دهنده ی این پودر با سایر پودر های دیگر در بازار متفاوت می باشد. از این رو همواره کمپانی اچ پی در دستورالعملهای خود به اهمیت استفاده از تونر و کارتریج های اورجینال اشاره نموده است. در ادامه در ارتباط با این موضوع بررسی های بیشتری را انجام خواهیم داد.

 

اچ پی 3015

اچ پی 3015 را می توان به عنوان یکی از محبوب ترین پرینتر های سازگار با کارتریج HP 55A به حساب آورد. این دستگاه با تکنولوژی چاپ 3015X ، 3015N و 3015Dn توسط کمپانی اچ پی طراحی و به بازار عرضه شد. کاربران می توانند با در نظر گرفتن شرایط چاپ خود ، از هر یک از دستگاه های نامبرده در فضای اداری استفاده نمایند. حال با صرف نظر از تکنولوژی ای دستگاه ، باید اضافه کنیم که HP 3015 از سری پرینتر های تک کاره ی کمپانی اچ پی با وزنی حدود به 16 کیلوگرم می باشد. این دستگاه رومیزی در دسته ماشین های لیزری مشکی این قابلیت را به شما می دهد. تا اسنادتان را در سریعترین زمان ممکن به چاپ برسانید .

ظرفیت سینی 500 برگی ، سرعت چاپ برگه سیاه و سفید تا 42 صفحه در دقیقه و توانایی چاپ بیش از 100000 برگ در ماه باعث شده. تا این دستگاه در دسته ماشین های اداری پر قدرت و محبوب بین کاربران اچ پی قرار بگیرد. در نظر داشته باشید که پرینتر لیزری 3015 ، Pro 500 521 و Pro 500 525 از سری چاپگر های سازگار با کارتریج لیزری مشکی HP 55A می باشند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

اچ پی 3015

 

اهمیت استفاده از کارتریج اورجینال | کارتریج hp 55

اهمیت استفاده از کارتریج اورجینال در پرینتر های اچ پی ، مخصوصا پرینتر های تخصصی و قدرتمندی چون 3015 ، Pro 500 521 و Pro 500 525 بسیار مهم و حیاتی می باشد. طبق دستورالعملهای کمپانی اچ پی ، بهتر است پس از تمام شدن. کارتریج پرینتر ، کاربران به فکر تعویض و جایگزین نمودن آن با کارتریج لیزری سازگار و اورجینال با چاپگر باشند. شما با تهیه ی کارتریج های اورجینال می توانید. علاوه بر ایجاد ثبات کیفیتی در اسناد خود ، در نگهداری و سلامت دستگاه نیز نقش اساسی ایفا کنید. جهت مشاوره و یا کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با کارتریج های اورجینال پرینتر HP با کارشناسان بخش فروشگاهی همراه باشید. همچنین شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تعویض چیپ کارتریج های اچ پی وارد صفحه ی قرار گرفته شده شوید.

5/5 - (1 امتیاز)

مرکز ماشین های اداری و رایانه HP
در این مرکز خدمات شرکتی متمایز را تجربه کنید
-نصب نرم افزار حذف چیپ برای دستگاه های غیرقابل شارژ
-استفاده از پک اصلی تونر HP برای هر مدل بصورت مجزا
-بهره گیری از قطعات شرکتی با پارت نامبر اصلی در نمایندگی HP
-راه اندازی مجدد کلیه درام کیت های معیوب با قطعات اورجینال اچ پی

Inquiry for hp Cartridge

چنانچه از مدل کارتریج یا پرینتر خود مطلع نیستید در فرم زیر می توانید با سرچ از مدل پرینتر به کارتریج و برعکس برسید

Ask for Price
Get the price directly from the sales expert

جهت اطلاع از قیمت بروز کارتریج های HP با کارشناسان ما در ارتباط باشی