کیت کارتریج لیزری رنگی HP 416 A

کیت کارتریج لیزری رنگی HP 416 A ، امروز قصد داریم تا ، کارتریج جدید و پر طرفدار اچ پی HP 416  را بررسی کنیم. در این پست در رابطه با رنگ ، توانایی چاپ ، پرینتر های مورد استفاده و سایر قابلیت های این کارتریج بحث می نماییم. در ادامه با ما همراه باشید. همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه ی فروش و شارژ این کارتریج ها با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی تماس حاصل فرمایید.

 

 

کیت کارتریج

 

در رابطه با کیت کارتریج 416 اچ پی باید بگویم که ، این سری از کارتریج های لیزری رنگی از سه رنگ ، آبی ، زرد و قرمز تشکیل شده اند. در کناراین رنگ ها ، رنگ مشکی کارتریج HP 416 دیده می شود تا تکمیل کننده ی چهار رنگ کیت ما باشد. پیش از اینکه توضیحات بیشتری در رابطه با نحوه ی عملکرد این کارتریج ها دهیم. باید اضافه کرد که کارتریج HP 416 مناسب پرینتر لیزر جت HP 454 می باشد. برای اطلاع بیشتر در رابطه با چیپ کارتریج لیزری HP ، کلیک کنید.

 

"<yoastmark

 

در رابطه با کارتریج های 416 اچ پی باید اضافه کنیم که ، این سری از کیت های اچ پی در دو دسته از پرینتر ها مورد استفاده می باشد. اولین دسته ، پرینتر های تک کاره ی رنگی می باشند. پرینتر لیزری اچ پی HP 454 DW از سری پرینتر های تک کاره ی اداری سازمانی می باشد. که از کارتریج اچ پی 416A استفاده می نماید.

 

سری کامل تونر پرینتر های اچ پی 454DW | کیت کارتریج

 

همانطور که گفتیم پرینتر اچ پی لیزرجت 454DW ، از سری پرینتر هایی می باشد که از کیت لیزری رنگی HP 416A استفاده مینماید. بهتر است که با این پرینتر کمی بیشتر آشنا شویم. پرینتر لیزری رنگی اچ پی 454dw از سری چاپگر های لیزری رنگی تک کاره کمپانی اچ پی می باشند. دسته ی  کاربری این پرینتر از نوع ، اداری و سازمانی می باشد. 454 یکی از محبوب ترین تک کاره های اچ پی به حساب می آید. زیرا که از نظر سرعت و کیفیت خروجی مناسبی را به مصرف کنندگان ارائه می دهد. توان کار این پرینتر در دقیقه برای رنگی و مشکی ، چیزی حدود به 30 برگ در دقیقه است.

 

همچنین این پرینتر تنها توانایی چاپ بروی کاغذ A4 را دارد. شما می توانید اسناد خود را به راحتی بدون هیچ دغدغه ایی با استفاده از چاپگر لیزری رنگی HP 454 DW چاپ نمایید. مخفف پسوند DW در پرینتر 454 اچ پی نشانه از چیست؟ dw پسوندی است که پس از نام پرینتر لیزری رنکی اچ پی 454 آمده است. W در این پسوند به شما می گوید که این پرینتر لیزرجت توانایی چاپ به صورت وایرلس را دارد. همچنین D این پرینتر به ما می گوید که 454 توانایی چاپ به صورت دابلکس را به کاربران می دهد.

 

"سری

سری کامل تونر پرینتر های لیزری رنگی HP 479 FNW HP 479 FDW HP 479 FDN

پیش از این ما در رابطه با پرینتر لیزری رنگی تک کاره اچ پی HP 454DW بحث کرده بودیم. اما در این قسمت به سراغ دسته ی پرینتر های چندکاره ی لیزری خواهیم رفت. پرینتر های اچ پی HP 479 FNW HP 479 FDW HP 479 FDN از سری پرینترهای لیزری رنگی اچ پی می باشند که در دسته ی چهار کاره ها قرار گرفته اند. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با پرینتر های لیزری رنگی چهار کاره HP با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی تماس حاصل فرمایید.

 

سری کامل تونر پرینتر های لیزری رنگی HP 479 FNW HP 479 FDW HP 479 FDN
کیت کارتریج

 

همانطور که می دانید پرینتر های HP 479 FNW HP 479 FDW HP 479 FDN در دسته ی چهار کاره های اچ پی قرار گرفته اند. اما سوال اصلی اینجاست که ، پرینتر های چهار کاره چه تفاوتی با پرینتر های دیگر دارند؟  نحوه ی کاربری پرینتر های نامبرده اداری – سازمانی می باشد. از سری قابلیت هایی که، این دستگاه ها را نسبت به سایر پرینتر های اچ پی متمایز می کند. می توان به امکان ارسال و دریافت فکس ، پرینت ، کپی و اسکن اشاره کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با پرینتر های لیزری HP 479 FNW HP 479 FDW HP 479 FDN با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با چاپگر لیزری رنگی 479 HP ، کلیک کنید.

 

HP 416 A | رنگ مشکی با کد W2040A

حال که با پرینترهای لیزری اچ پی 454  و 479 که از کارتریج اچ پی HP 416A استفاده می کنند. آشنا شدیم . بهتر است تا در رابطه با خود کارتریج ها نیز اطلاعات بیشتر کسب کنیم. کارتریج لیزری مشکی اچ پی W2040A از سری کارتریج های با کیفیت کیت 416 می باشد. در رابطه با توان چاپ این کارتیچ باید اضافه کنیم که خود شرکت ، توان 2400 برگ A4 را برای رنگ مشکی پیشنهاد کرده است.

 

HP 416 A | رنگ مشکی با کد W2040A
کیت کارتریج

 

 

HP 416 A | رنگ آبی با کد W2041A

اگر دقت کنید متوجه می شوید با عوض شدن هر رنگ این کارتریج ها ، کد فنی آنها نیز عوض می شود. در رابطه با کارتریج اچ پی W2041 اچ پی باید بگویم که ، این سری از کد کارتریج مربوط به رنگ آبی cyan می باشد. و در دسته کیت لیزری رنگی HP 416A  قرار می گیرد.

 

HP 416 A | رنگ زرد با کد W2042A

برای تکمیل شدن کیت کارتریج لیزری رنگی اچ پی  416A نیاز به رنگ زرد داریم. رنگ زرد در کیت 416A لیزری رنگی به کد W2042 معرفی شد است. همچنین بهتر است بدانید که شرکت توان چاپ این کارتریج لیزری را 2100 برگ A4 معرفی کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی تماس حاصل فرمایید.

 

HP 416 A | رنگ زرد با کد W2042A
کیت کارتریج

HP 416 A | رنگ قرمز با کد W2043A

آخرین سری از کارتریج های کیت 416A به رنگ قرمز اختصاص داده می شود. این کارتریج ها با کد فنی اچ پی W2043A آخرین سری رنگی هستند که در این دسته ، قرار گرفته اند. همچنین توانایی چاپ در این رنگ مانند سایر رنگ های کارتریج اچ پی 2100 برگ A4 می باشد.

 

HP 416 A | رنگ قرمز با کد W2043A
کیت کارتریج

 

در این پست سعی داشتیم تا بیشتر در رابطه با کارتریج لیزری رنگی اچ پی HP 416 A  ، کد فنی تک تک رنگهای این کارتریج و پرینتر های مرتبط ، آشنا شویم. در کل کارتریج لیزری رنگی اچ پی 416 ، به نسبت کارتریج جدید به حساب می آید. تا به امروز این کارتریج در پرینتر های اچ پی عملکرد خوبی را از خود بجا گذاشته. شما نیز می توانید برای خرید و یا شارژ کارتریج اچ پی HP 416A با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی پرینتر HP تماس حاصل فرمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

مرکز ماشین های اداری و رایانه HP
در این مرکز خدمات شرکتی متمایز را تجربه کنید
-نصب نرم افزار حذف چیپ برای دستگاه های غیرقابل شارژ
-استفاده از پک اصلی تونر HP برای هر مدل بصورت مجزا
-بهره گیری از قطعات شرکتی با پارت نامبر اصلی در نمایندگی HP
-راه اندازی مجدد کلیه درام کیت های معیوب با قطعات اورجینال اچ پی

Inquiry for hp Cartridge

چنانچه از مدل کارتریج یا پرینتر خود مطلع نیستید در فرم زیر می توانید با سرچ از مدل پرینتر به کارتریج و برعکس برسید

Ask for Price
Get the price directly from the sales expert

جهت اطلاع از قیمت بروز کارتریج های HP با کارشناسان ما در ارتباط باشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *