کیت کامل اچ پی 730-645

کیت کامل اچ پی 730-645 . در این پست تصمیم داریم تا در ارتباط با کارتریج های محبوب پرینتر های لیزری توضیحات کاملی را خدمت شما کاربران گرامی ارائه داده و از گزارشات کارشناسان ما بهرمند شوید. همچنین شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نحوه ی خرید و یا شارژ کارتریج های لیزری با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی بخش پشتیبانی همراه شوید. در ادامه همراه ما بوده و از خدمات نمایندگی رسمی اچ پی مطلع شوید.

 

کیت کامل اچ پی

همانطور که می دانید چاپگر های اچ پی در زمینه ی چاپ و ماشین های اداری در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می گیرند. از این رو کمپانی اچ پی موظف است تا برای کسب رضایت مشتریان خود تمامی خدمات را در کشور ها به کاربران خود ارئه نماید. مطمئنا در ارتباط با کارتریج های اچ پی ، اهمیت و وظایف آن در پرینتر ها مطلع می باشد. بهتر است بدانید که کارتریج ها جزء اصلی ترین قطعات مصرفی و تشکیل دهنده ی پرینتر ها می باشد. شما نیز می توانید برای تشخیص کیت سازگار با پرینتر خود با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش 02189392000 در ارتباط باشید.

 

پرینتر های اچ پی طراحی های متفاوتی در زمینه ی چاپ دارند. از این رو طبیعی است که هر یک از آنها از کارتریج منحصر به خود در امر چاپ استفاده نمایند. پرینتر های لیزری رنگی از چهار رنگ کارتریج جهت انجام چاپ استفاده می نمایند. و همچنین به این مجموعه کارتریج ها در کنار یکدیگر کیت گفته می شود. ما در این پست تصمیم داریم تا در ارتباط با کیت کارتریج لیزری رنگی اچ پی HP 645A توضیحات کاملی را خدمت شما کاربران ارائه دهیم.

 

تونر لیزری رنگی HP 5500

در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با پرینتر لیزری محبوب و کارتریج مرتبط آن یعنی چاپگر HP 5500 توضیحات مفیدی را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم. در ادامه با ما همراه باشید. همچنین شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی در ایران تماس حاصل فرمایید. پرینتر اچ پی 5500 از سری پرینتر های محبوب در دسته چاپگر های لیزری رنگی می باشد.

پرینتر لیزری رنگی اچ پی 5500 در دسته پرینتر های لیزری تک کاره ی اچ پی قرار گرفته است. همچنین این دستگاه توانایی بسیار بالایی را در چاپ به کاربران خود ارائه می کند. پرینتر لیزری رنگی اچ پی 5500 توانایی چاپ تا 100.000 برگ را به کاربران خود ارائه میدهد. همین موضوع باعث شده تا از پرینتر 5500 در فضا ها سازمانی جهت چاپ اسناد استفاده شود. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با خرید پرینتر لیزری رنگی با کارشناسان ما در واحد مشتریان در ارتباط باشید.

مشخصات کیت HP 645A

همانطور که می دانید کارتریج لیزری اچ پی HP 645A در دسته کارتریجهای لیزری رنگی قرار گرفته. به طور کلی 645A را باید به نام کیت در کارتریج ها معرفی نمود. زیرا که کد فنی و شناسه ی هر کارتریج در کیت 645 اچ پی متغیر می باشد. در ادغامه با ما همراه شوید تا در ارتباط با کارتریج های لیزری رنگی اچ پی HP 645A توضیحات کاملی را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم.

کارتریج لیزری مشکی HP 645A . کارتریج لیزری مشکی یکی از اصلی ترین رنگ کیت به حساب می آید. زیرا که این کارتریج نسبت به سایر کارتریج های رنگی بیشتر مصرف می شود و از این رو توانایی بیشتری در چاپ اسناد دارد. کارتریج لیزری مشکی کیت 645 به شماره ی فنی C9730A طراحی و در بازار به فروش میرسد.

کارتریج لیزری آبی HP 645A . اولین کارتریج لیزری رنگی پس از کارتریج مشکی ، در پرینتر ها مربوط به رنگ آبی می شود. این کارتریج لیزری در کیت 645 به کد فنی C9731A شناخته می شود و شما می توانید این کارتریج را با این شناسه ی فنی خریداری نمایید.

کارتریج لیزری زرد HP 645A . سومین کارتریج در کیت ما مربوط به رنگ زرد می شود. کارتریج زرد اچ پی با شناسه ی C9732A تولید شده و توانایی چاپ اسناد تا 12000 برگ را به شما کاربران می دهد. آخرین رنگ کارتریج لیزری ما مربوط به رنگ قرمز با شناسه ی C9733A می شود. شما می تواندی جهت خرید این کارتریج ها با کارشناسان بخش فروشگاهی ما همراه شوید.

 

خرید کارتریج لیزری اورجینال اچ پی

در بسیاری از موارد دیده شده که کارتریج های فیک باعث ایجاد  ارور کارتریج در پرینتر های HP می شوند.  از این پشنهاد می شود تا هنگام خرید به اصالت کارتریج دقت بسیار زیادی داشته باشید.زیرا که کارتریج های متفرقه علاوه بر چاپ اسناد با کیفیت پایین ، عوارض های دیگری برای اسناد و چاپگر همراه دارند.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره جهت خرید تونر اصل اچ پی با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی 02189392 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی در نظر دارند تا در کوتاه ترین زمان پاسخگوی شما کاربران گرامی باشند.

 

 

5/5 - (2 امتیاز)

مرکز ماشین های اداری و رایانه HP
در این مرکز خدمات شرکتی متمایز را تجربه کنید
-نصب نرم افزار حذف چیپ برای دستگاه های غیرقابل شارژ
-استفاده از پک اصلی تونر HP برای هر مدل بصورت مجزا
-بهره گیری از قطعات شرکتی با پارت نامبر اصلی در نمایندگی HP
-راه اندازی مجدد کلیه درام کیت های معیوب با قطعات اورجینال اچ پی

Inquiry for hp Cartridge

چنانچه از مدل کارتریج یا پرینتر خود مطلع نیستید در فرم زیر می توانید با سرچ از مدل پرینتر به کارتریج و برعکس برسید

Ask for Price
Get the price directly from the sales expert

جهت اطلاع از قیمت بروز کارتریج های HP با کارشناسان ما در ارتباط باشی