کیت کامل اچ پی HP 117A

کیت کامل اچ پی HP 117A امروز تصمیم گرفتیم تا در رابطه با یکی از مهمترین قطعات مصرفی پرینتر های hp با کاربرانی که از چاپگر ها استفاده میکنند. بحث و گفتگو کنیم. قطعاً تمامی ما اهمیت چاپ و چاپگر ها را در زندگی خود احساس میکنیم. به قدری که عدم وجود این دستگاه ها می تواند. اختلالاتی در زندگی ما ایجاد کند. همانطور که میدانید بسیاری از مشاغل با چاپ به صورت مدام سر و کار دارند. و همچنین افرادی هستند که با گذشت سال‌ها و پیشرفت تکنولوژی همچنین علاقه مند به جمع آوری کاغذهای رنگی همانند عکس ها می باشند.

 

کیت کامل اچ پی

ما در این پست تصمیم گرفتیم تا در رابطه با کارتریج  hp 117 بحث و گفتگو کنیم. پیش از شروع لازم است بدانید که کارتریج hp ۱۱۷ در چهار رنگ طراحی و توزیع شده است. در ادامه بیشتر در رابطه با معرفی این کارتریج، توانایی های آن، مشخصات فنی و پرینتر های مرتبط بحث خواهیم کرد. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با کارتریج اچ پی HP 117 لیزری رنگی با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی تماس حاصل فرمایید. با ما در ادامه همراه باشید.

 

کیت کامل اچ پی
کیت کامل اچ پی

 

همانطور که در ابتدا گفتیم اهمیت کارتریج ها برای پرینترهای hp بسیار زیاد و ضروری می باشد. فرقی نمی‌کند که شما از یک سیستم جوهر افشان یا یک دستگاه لیزر جت استفاده می نمایید بالاخره وجود کارتریج در این دستگاه ها امری حیاتی به حساب می آید. از این رو تصمیم گرفتیم تا به یکی از پرفروش ترین و با کیفیت ترین کارتریج های hp یعنی 117A  بپردازیم.

 

پیش از شروع و بررسی مشخصات فنی این کارتریج بهتر است. بدانید که HP 117 در کیت کامل چهار رنگ مشکی، قرمز ،زرد و آبی تقسیم بندی شده است. شما می توانید کارتریج را به صورت جداگانه یا به صورت کیت کامل تهیه نمایید. برای ورود به صفحه خرید و ارتباط با مشاوران ما میتوانید با شماره  89392 تماس حاصل فرمایید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با شارژ کارتریج لیزری اچ پی ، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

کارتریج مشکی W2070A

همانطور که می دانید رنگ مشکی در کارتریج ها اهمیت بسیار بالایی دارد. از همین رو ، باعث شده تا کارتریج مشکی ، توانایی بیشتری نسبت به سایر رنگ ها در کیت 117 داشته باشد. در رابطه با مشخصات فنی کارتریج مشکی 117 باید بگویم که ، این کارتریج به کد فنی W2070A شناخته می شود. شما میتوانید برای خرید کارتریج اورجینال W2070A با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

 

کارتریج مشکی W2070A
کیت کامل اچ پی

 

W2070A به رنگ مشکی در کیت 117 ، این کارتریج در پرینتر های پر طرفداری چون 179 FNW ، 150 و 178NW قرار می گیرد. همچنین توان چاپ این کارتریج حدودا بین 1000 تا 1200 برگ A4 می باشد. کیفیت رنگ W2070A در کیت اورجینال تضمین شده می باشد . این سری کارتریج 117 مشکی اچ پی ، از سوی برند اچ پی با گارانتی یکساله ، به فروش می رسد.

 

کارتریج آبی W2071A | کیت کامل اچ پی

کارتریج آبی دومین رنگی می باشد که در کیت 117 قرار گرفته است. رنگ آبی در ترکیب رنگ ها ، برای ادامه ی روند چاپ بسیار ضروری و حائز اهمیت می باشد. اهمیت رنگ آبی و ترکیب آن برای چاپگر هایی چون 179 FNW ، 150 و 178NW با اهمیت می باشد. زیرا که این رنگ در کیت HP بسیار کار آمد می باشد.

 

کارتریج آبی W2071A | کیت کامل اچ پی
کیت کامل اچ پی

 

W2071A به رنگ آبی در کیت لیزری رنگی اچ پی 117A قرار گرفته است. همانطور که در بالا گفته شد این کارتریج قابل استفاده در پرینتر های لیزری رنگی اچ پی 179 FNW ، 150 و 178NW قرار می گیرد. همانطور که بین قیمت کارتریج اورجینال و طرح ، تفاوت زیادی دیده می شود. این تفاوت در کیفیت آنها دو برابر است. شما می وانید با خرید کارتریج W2071A به صورت اورجینال کیفیت اسناد خروجی خود را به مقدار قابل توجه ایی افزایش دهید.

 

کارتریج زرد W2072A

کارتریج زرد سومین رنگی می باشد که به آن می پردازیم. رنگ زرد در کیت 117 به عنوان رنگی اساسی به حساب می آید که در رابطه با آن بحث و گفتگو می نمایم. رنگ زرد کارتریج 117 نیز هم چون رنگ های پیشین کارتریج کیت 117 مورد استفاده ی پرینتر های لیزری رنگی اچ پی قرار دارد.

W2072A به رنگ زرد در کیت 117 توانایی چاپ 700 الی 1000 برگ A4 را دارد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با پرینتر های لیزری رنگی و کارتریج مرتبط با آنها با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی ما تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان پاسخگوی شما خواهند بود.

 

کارتریج زرد W2072A
کیت کامل اچ پی

 

کارتریج قرمز W2073A

در رده بندی کیت کارتریج 117 اچ پی ، رنگ قرمز به عنوان آخرین رنگ در این بخش قرار می گیرد. اگر شما از کاربرانی می باشید که از کارتریج و پرینتر لیزری رنگی اچ پی استفاده می نمایید. می دانید که اهمیت رنگ قرمز و ترکیب رنگ آن در کارتریج های اچ پی بسیار مهم می باشد. رنگ قرمز کارتریج 117 را میتواند به صورت تکی یا همرا با سه رنگ کیت لیزری رنگی تهیه نمایید.

W2073A کد فنی رنگ ، قرمز در کیت 117 می باشد. کارتریج قرمز 117 توانایی چاپ به تعداد 700 الی 1000 برگ A4 را دارد . تعداد توانایی پرینت گفته شده ، مقداری است که کارخانه ی اچ پی به عنوان میانگین در نظر گرفته. شما ممکن است در چاپ تعدادی بیشتر یا کمتری از حد پیش فرض نوشته شده پرینت نمایید.

 

کارتریج قرمز W2073A
کیت کامل اچ پی

 

خرید کارتریج اورجینال اچ پی در نمایندگی مرکزی

اهمیت خرید کارتریج اورجینال اچ پی ، همانطور که می دانید کارتریج اچ پی دارای کیفیت و سرعت بالایی بین رقبای خود می باشد. همین موضوع باعث شده تا این کمپانی در صدر جدول فروش چاپگر و کارتریج در دنیا قرار بگیرد. اهمیت کارتریج های اورجینال و تاثیر آنها در نتایج خروجی چاپ شده بسیار موثر و حائز اهمیت می باشد.

سعی کنید برای پیش بردن اهداف خود در چاپ حتما از کارتریج اورجینال شرکتی اچ پی ، استفاده نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما در نمایندگی کارتریج HP پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه ی کار کارتریج HP ، کلیک کنید.

 

خرید کارتریج اورجینال اچ پی در نمایندگی مرکزی
کیت کامل اچ پی

 

Rate this post

مرکز ماشین های اداری و رایانه HP
در این مرکز خدمات شرکتی متمایز را تجربه کنید
-نصب نرم افزار حذف چیپ برای دستگاه های غیرقابل شارژ
-استفاده از پک اصلی تونر HP برای هر مدل بصورت مجزا
-بهره گیری از قطعات شرکتی با پارت نامبر اصلی در نمایندگی HP
-راه اندازی مجدد کلیه درام کیت های معیوب با قطعات اورجینال اچ پی

Inquiry for hp Cartridge

چنانچه از مدل کارتریج یا پرینتر خود مطلع نیستید در فرم زیر می توانید با سرچ از مدل پرینتر به کارتریج و برعکس برسید

Ask for Price
Get the price directly from the sales expert

جهت اطلاع از قیمت بروز کارتریج های HP با کارشناسان ما در ارتباط باشی

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *