کیت کامل 215A | پرینتر لیزری رنگی HP 183 fw

کیت کامل 215A | پرینتر لیزری رنگی HP 183 fw در این پست تصمیم گرفتیم. تا در ارتباط با کیفیت لیزری  پرطرفدار از سری کارتریج های رنگی hp یعنی مدل 215 لیزرجت رونمایی کنیم. و اطلاعاتی مفید در ارتباط با نحوه کار و مشخصات این سری از کارتریج های hp به شما کاربران گرامی ارائه دهیم. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با کارتریج های لیزری و جوهر افشان .اچ پی با کارشناس های ما در واحد فنی و بخش فروشگاهی به شماره ی 02189392 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی در نظر دارد. تا در سریع ترین زمان پاسخگوی شما کاربران گرامی باشند. تنها کافیست جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

کیت کامل 215A

همانطور که می‌دانید و بارها و بارها از طریق پست های نمایندگی به آن اشاره کردایم. اهمیت بالای کارتریج ها در پرینترهای لیزری می باشد.  در نظر داشته باشید. که مهمترین قطعه مصرفی در پرینتر های لیزری و جوهر افشان کارتریج ها به حساب می آیند. پس با توجه به این موضوع می‌تواند 215A را یکی از اصلی ترین قطعات 183 لیزری رنگی دانست. توجه داشته باشید که جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با قیمت و مشخصات بیشترین کارتریج لیزری رنگی می توانید با کارشناس های ما در واحد فروشگاهی همراه شوید.

اگر شما هم از سوی مصرف کنندگان پرینترهای لیزری برنده باشید قطعاً می دانید که کیت مصرفی آن شامل چهار رنگ اصلی می شود. این چهار رنگ در پرینترهای لیزری وظیفه چاپ اسناد را به رنگی با کیفیت بالا دارند. از همین رو کیت کارتریج  215 hp شامل چهار رنگ مشکی، آبی ، زرد و قرمز می شود در ادامه با ما همراه باشید تا در ارتباط با این کیت پر طرفدار توضیحات بیشتری را ارائه دهیم

 

کیت کامل 215A
کیت کامل 215A

 

کارتریج لیزری 215A – 216A

 

پرینتر لیزری رنگی 183 از سری پرینتر های پرطرفدار و با کیفیت کمپانی اچ پی می باشد. لیزر جت رنگی 183 از پرینترهای بود که در زمان رونمایی نور توسط شرکت hp طرفداران بسیاری پیدا کرده است.  کیت لیزری  215A و 216A از کارتریج‌های که با پرینتر HP 183 FW سازگار می باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا در ارتباط با پرینتر لیزری رنگی hp 183 توضیحات بیشتری را خدمت شما کاربران ارائه دهیم.

پرینتر لیزری رنگی اچ پی  MFP 183 FW از سری چاپگر های لیزری رنگی کارآمد و بی‌سیم با قابلیت چهارکاره در دسته محصولات کمپانی اچ پی می باشد. شما می توانید با استفاده از چاپگر لیزری رنگی MFP 183FW تمامی چاپ های خود را با رنگ‌های باکیفیت انجام دهید. همچنین این دستگاه هوشمند با  بهره‌وری از برنامه هایی چون Smart Tasks در برنامه HP Smart این امکان را به شما می دهد تا در زمان و چاپ خود تا مقدار قابل توجه ایی صرفه‌جویی کنید. این چاپگر فقط برای کار با کارتریج هایی طراحی شده است که دارای تراشه HP جدید یا استفاده مجدد هستند و از اقدامات امنیتی پویا برای مسدود کردن کارتریج ها با استفاده از تراشه غیر HP استفاده می کند.

کارتریج لیزری 215A – 216A
کیت کامل 215A

نحوه ی سفارش کارتریج لیزری رنگی | کیت کامل 215A

برای سفارش کارتریج‌های 215 چه کاری را باید انجام داد. در این بخش ما به شما آموزش می دهیم تا در سریع‌ترین حالت کارتریج لیزری خود را تهیه کرده و از خدمات این نمایندگی حداکثر استفاده را ببرید. برای خرید کیت پرطرفدار اچ دی سری 215 تنها کافیست  با نماینده های ما در سراسر ایران تماس حاصل فرمایید و از خدمات شرکتی در هر جای ایران بهره مند شوید ‌.

 

نحوه ی سفارش کارتریج لیزری رنگی | کیت کامل 215A
کیت کامل 215A

 

برای سفارش محصولات اچ پی تنها کافیست با شماره 02189392 در ارتباط باشید. کارشناس های مادر نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش کارتریج های لیزری و جوهر افشان hp در نظر دارند تا در سریعترین زمان پاسخگویی تمامی سوالات شما کاربران عزیز باشد. در ادامه با ما همراه باشید. شما نیز می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با  ارور کارتریج در پرینتر های HP بروی لینک قرار داده شده کلیک کنید. با ما در ادامه هماره شوید.

مشخصات HP 215A

کارتریج لیزری 215 از چهار رنگ مشکی، آبی، قرمز و زرد تشکیل شده است. این چهار رنگ در کنار هم کیت لیزری رنگی سری 215A را تشکیل داده است. پرینترهایی که از این کارتریج لیزری در نوع چاپ خود استفاده می‌کنند می‌توان به MFP 183FW  اشاره کرد.

 

مشخصات HP 215A
کیت کامل 215A

 

پرینتر لیزری M 183 FW در دسته پرینترهای چهار کاره اچ پی قرار گرفته است. نوع چاپ این کارتریج ها تنها به شکل لیزری بوده و از مواد مصرفی به نام تونر استفاده می کنند. در نظر داشته باشید که این کارتریج های لیزری رنگی توانایی چاپ 1500 تا 2000 برگه A4 را هدمت کاربران ارائه می دهند . شما می توانید برای سفارش محصولات اچ پی و کارتریج های لیزری رنگی با کارشناسهای بخش فروشگاهی ما در ارتباط باشید.

شارژ کارتریج لیزری 215A اچ پی

طی سالیان اخیر هزینه کارتریج ها و مواد مصرفی آنها بسیار بالا رفته و بسیاری از کاربران خرید کارتریج جدید را راهی مقرون به صرفه و اقتصادی نمی دانند. با افزایش قیمت کارتریج های لیزری شرکتی اچ پی بهترین موقعیت برای افرادی که کارتریج های ریفر و تعمیراتی را به فروش می رسانند ایجاد شده تا محصولات خود را به فروش برسانند. در نظر داشته باشید که خدمات پس از فروش نمایندگی اچ پی هیچ مسئولیتی در قبال کارتریج های غیر متفرقه ندارد. زیرا که کارتریج های غیر متفرقه اصلی‌ترین عامل آسیب‌رسان به پرینترهای لیزری رنگی میباشد.

 

شارژ کارتریج لیزری 215A اچ پی
کیت کامل 215A

 

البته نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش کارتریج های لیزری و جوهر افشان hp در نظر دارد تا جهت کسب رضایت مشتریان و کاربران خود عملیات شارژ مجدد کارتریج های اچ پی را با تونر اصلی اچ پی  انجام دهد. از این شما می توانید جهت کاهش هزینه‌های خود کارتریج های قدیمی خود را به صورت مجدد شارژ نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر و شارژ کیت کارتریج لیزری رنگی HP 215A با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش کارتریج تماس حاصل فرمایید.

4.5/5 - (2 امتیاز)

مرکز ماشین های اداری و رایانه HP
در این مرکز خدمات شرکتی متمایز را تجربه کنید
-نصب نرم افزار حذف چیپ برای دستگاه های غیرقابل شارژ
-استفاده از پک اصلی تونر HP برای هر مدل بصورت مجزا
-بهره گیری از قطعات شرکتی با پارت نامبر اصلی در نمایندگی HP
-راه اندازی مجدد کلیه درام کیت های معیوب با قطعات اورجینال اچ پی

Inquiry for hp Cartridge

چنانچه از مدل کارتریج یا پرینتر خود مطلع نیستید در فرم زیر می توانید با سرچ از مدل پرینتر به کارتریج و برعکس برسید

Ask for Price
Get the price directly from the sales expert

جهت اطلاع از قیمت بروز کارتریج های HP با کارشناسان ما در ارتباط باشی