کیت HP 126A | کارتریج لیزری رنگی 126A اچ پی

کیت HP 126A | کارتریج لیزری رنگی 126A  اچ پی . پس از گذشت چند روز از منشر شدن کارتریج اچ پی 126A بسیاری از افراد در گزارشات از ما خواستن تا در رابطه با سری 126 نیز توضیحاتی را برای شما منتشر نماییم. از همین رو امروز تصمیم گرفته ایم تا در رابطه با یک کیت پرطرفدار اچ پی ، یعنی کارتریج لیزری رنگی HP 126A برای شما گزارشات کامل را بگذاریم در در ادامه با ما همراه باشید.

 

 

کیت HP 126A

کارتریج لیزری رنگی که تصمیم گرفتیم شما را با مشخصات آن آشنا کنیم. کیت محبوب و پر طرفدار HP 126A می باشد. شما می توانید از طریق شماره تماس های ما و ارتباط با بخش فروشگاهی اچ پی HP . از تمامی اطلاعات مورد نظر در رابطه با کارتریج 126 بهرمند شوید. کارشناسان ما مفتخر اند تا در این مسیر راهنمای شما باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نمایندگی کارتریج اچ پی در شرق وراد لینک شوید.

 

کیت HP 126A
کیت HP 126A

 

 

اچ پی را در زمینه ی چاپ و تولیدات ، لوازم جانبی در این حوزهمی توان به عنوان سر شناس ترین و با کیفیت ترین برند در نیا معرفی کرد. از همین رو نماد اعتماد بسیاری از افراد بروی این برند خورده است. شما نیز می توایند بدون هیچ دغدغه ایی از محصولات این برند استفاده نمایید. همچنین یکی از حسن های بزرگ اچ پی تنوع زیاد محصولات در حوزه ی اداری و رایانه ایی می باشد.  کمپانی اچ پی با در نظر گرفتن خواسته های کاربران خود موفق شده تا در زمینه ی چاپ و ساخت چاپگر بسیار پیشرو تر از سایر برند های موجود در بازار باشد.

 

پرینتر لیزری کارتریج HP 126A

اصلی ترین قطعه در پرینتر های لیزری اچ پی ، کارتریج ها هستند. به طوری که این دستگاه ها را بدون کارتریج تقریبا  می توانیم به عنوان دستگاهی بلااستفاده یاد کنیم.عموما پرینتر های لیزری اچ پی به طور کل در دو دسته جای می گیرند. دسته ی اول پرینتر های لیزری رنگی و دسته ی دوم کارتریج های لیزری مشکی می باشند. این سری از کارتریج های اچ پی یعنی اچ پی 126A علاوه بر کارتریج های رنگی . دارای یک کارتریج مشکی می باشند.

 

شما نیز می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در بخش فروش و خدمات پس از فروش اچ پی تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما در نمایندگی رسمی در کوتاه ترین زمان پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.

 

پرینتر لیزری کارتریج HP 126A
کیت HP 126A

 

فروش و خدمات پس از فروش اچ پی

همانطور که در رابطه با کارتریج 126A توضیحات لازم را خدمتتون اعلام کردیم . بهتر است در همین راستا از این کارتریج ها به صورت شرکتی و اورجینال برای استفاده در پرینتر های لیزری رنگی اچ پی استفاده شود. یکی از اصلی ترین دلایل پر فروش شدن این کیت از کارتریج های لیزری رنگی اچ پی . پرینتر های مرتبط با کیفیت قدرتمند این سری از کارتریج ها می باشند. به طور مثال می توانی به چاپگر های لیزری رنگی اچ پی 1025 و 175 اچ پی اشاره کنیم. پرینتر های چون 1025 اچ پی از سری پرینتر های پر فروش و پر قدرت اچ پی می باشند. که بازار بسیاری مناسبی در کشور های خاورمینه دارند. برای اطلاع از قیمت این سری پرینتر های اچ پی. می توانید از نمایندگی مجاز استعلام نمایید.

 

فروش و خدمات پس از فروش اچ پی
کیت HP 126A

 

در نظر داشته باشید. که پرینتر های لیزری رنگی اچ پی 1025 در دو حالت ساده و  nw از طرف کمپانی اچپی طراحی و تولید شده اند. سری های A این دستگاه تقریبا به عنوان پرینتر های لو آپشن به حساب می آیند. اما سری های NW علاوه بر قابلیت N ( نتورک ) و w ( وای – فای )  را به کاربران خود ارائه می دهد. شما می توانید با استفاده از پرینتر های HP 1025NW علاوه بر چاپ از طریق نت ورک به وایرلس این دستگاه نیز متصل شوید.

 

 

تشخیص اصالت کارتریج HP

کیت لیزری رنگی اچ پی HP 126A همانند تمامی کارتریج های لیزری رنگی اچ پی دارای چهار رنگ اصلی پرینتر ها می باشد. رنگ اصلی این سری از کارتریج ها مشکی ، سپس آبی و در وهله ی آخر زرد و قرمز می باشد. تمامی این رنگ ها در کنار یکدیگر . مجموعه ی کیت لیزری رنگی اچ پی 126A را تشکیل می دهند. اما سوال بسیاری از کاربران اچ پی این است که چگونه می توانیم اصالت کارتریج لیزری خود را تشخیص دهیم. برای راهنمایی بیشتر در رابطه با نحوه ی کاربری کارتریج HP کلیک کنید.

 

تعداد کثیری از کارتریج های روانه شده در بازار به صورت تعمیری و غیر اورجینال می باشند. این سری از کارتریج های اچ پی به مراتب توانایی آسیب رساندن به فیوزینگ و رد فرمتر دستگاه های لیزری اچ پی را دارند. بهترین راه برای مکحافظت کردن از دستگاه های لیزری اچ پی استفاده از کارتریج لیزری شرکتی اچ پی می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این راستا با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی تماس حاصل فرمایید. همچنین از بخش مشتریان ما می توانید کد های تخفیف به روز را دریافت نمایید.

 

تشخیص اصالت کارتریج HP
کیت HP 126A

 

کد فنی کارتریج های لیزری کیت 126A

همانطور که می دانید یکی از مهمترین بخش هر کارتریج اچ پی . کد فنی مربوط به اون سری و همان رنگ می باشد. به طور مثال می توان از این کد به عنوان یک شاخصه برای خرید کارتریج یا شارژ مجدد آن انجام داد. به عنوان مثال کارتریج رنگ مشکی این سری از کیت 126A دارای کد فنی CE310A می باشد. این کارتریج توانای چاپ تا 1800 برگ A4 را دارد.

 

کد فنی کارتریج های لیزری کیت 126A
کیت HP 126A

 

دومین کد فنی این سری از کارتریج های اچ پی تعلق می گیرد به رنگ آبی با کد فنی CE311A. این سری از کارتریج های اچ پی توانایی چاپ تا 1800 برگه ی A4 را دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی تماس حاصل فرمایید. سومین کد فنی ، برای رنگ زرد با کدفنی CE312A می باشد. این رنگ نیز همانند سایر کارتریج ها توانایی چاپ 1800 برگ A4 را دارند. در انتها کد فنی HP CE313A رنگ آخر را قرمز تشکیل می دهد. کاربران عزیز برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما همراه شوید.

Rate this post

مرکز ماشین های اداری و رایانه HP
در این مرکز خدمات شرکتی متمایز را تجربه کنید
-نصب نرم افزار حذف چیپ برای دستگاه های غیرقابل شارژ
-استفاده از پک اصلی تونر HP برای هر مدل بصورت مجزا
-بهره گیری از قطعات شرکتی با پارت نامبر اصلی در نمایندگی HP
-راه اندازی مجدد کلیه درام کیت های معیوب با قطعات اورجینال اچ پی

Inquiry for hp Cartridge

چنانچه از مدل کارتریج یا پرینتر خود مطلع نیستید در فرم زیر می توانید با سرچ از مدل پرینتر به کارتریج و برعکس برسید

Ask for Price
Get the price directly from the sales expert

جهت اطلاع از قیمت بروز کارتریج های HP با کارشناسان ما در ارتباط باشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *