کیت HP 507A | کارتریج لیزری اچ پی 507A

کیت HP 507A | کارتریج لیزری اچ پی 507A کارتریج لیزری رنگی ، در این پست قصد داریم تا شما را بیشتر با مدلهای متنوع کارتریج های اچ پی در دسته ی لیزری رنگی ها آشنا کنیم . در ادامه با ما همراه باشید. همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه خرید و شارژ کارتریج های لیزری رنگی HP با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش تماس حاصل فرمایید.

 

 

کیت HP 507A

کیت لیزری رنگی 507A ، مناسب پرینتر لیزری رنگی HP Laserjet  MFP 570DW و HP Laserjet  MFP 570DN می باشد. در پست های پیشین در رابطه با این پرینتر لیزری قدرتمند ، توضیحات کافی را داده بودیم. اما به هر حال در این پست . پس از بررسی مشخصات فتی و توان کاری کارتریج 507A ، به این مسئله می پردازیم. چگونه می توانید تعویض کارتریج های قدیمی HP را انجام دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

 

کیت HP 507A
کیت HP 507A

 

در نظر داشته باشید که پیش از خرید هر پرینتر ، ابتدا باید به نوع کارتریج مصرفی آن دقت بنماییم. زیرا که کارتریج ها اصلی ترین قطعه ای می باشد که درون پرینتر ها بکار می رود. کارتریج ها عموما به دو دسته تقسیم می شوند. کارتریج های لیزری و کارتریج ها جوهرافشان. این دو کارتریج نیز در دو دسته تقسیم بندی می شوند. دسته ی اول مر بوط به رنگ سیاه و سفید و دسته  دوم مربوط به سایر رنگ ها می باشد.

 

مشخصات کارتریج لیزری رنگی HP 507A

کارتریج لیزری رنگی اچ پی HP 507A در چهار رنگ مشکی ، آبی ، زرد و قرمز توسط کمپانی اچ پی برای پرینتر لیزری رنگی طراحی و تولید شده است. شما می توانید برای خرید و یا شارژ کارتریج لیزری رنگی HP 507A با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی تماس حاصل فرمایید. ما در کوتاه ترین زمان پاسخگوی شما ، خواهیم بود.

 

مشخصات کارتریج لیزری رنگی HP 507A
کیت HP 507A

 

ابتدا برای معرفی این سری از کارتریج های اچ پی بهتر است در ابتدا با شماره ی فنی رنگ های آن آشنا شویم ، سپس به مواردی چون توان چاپ ، کیفیت و شارژ مجدد آنها می پردازیم. در نظر داشته باشید که هر مدل و هر رنگ از کارتریج های اچ پی دارای کد فنی مختص به خود می باشد. از همین رو شما می توانید با در دست داشتن این کد به ، راحتی رنگ کارتریج خود را شناسایی کنید.

 

کارتریج لیزری مشکی CE400A

کارتریج لیزری مشکی اچ پی 507 به کد فنی CE400A شناخته می شود. شما می توانید برای شارژ کارتریج مشکی HP 507 به نمایندگی مجاز ما مراجعه نمایید. در رابطه با کارتریج لیزری مشکی CE400A بهتر است بدانید که ، این مدل اغلب در پرینتر های لیزری رنگی اچ پی سری 500 کارایی دارد.

توان چاپ کیت 507A در رنگ مشکی و سایر رنگ ها متفاوت می باشد. زیرا که اهمیت و استفاده ی رنگ مشکی ، در ترکیب و چاپ اسناد بیشتر از سایر رنگ ها می باشد. توان چاپ کارتریج لیزری مشکی CE400A اورجینال بین 5000 تا 6500 برگه ی A4 می باشد.

چگونه می توانیم خطای کارتریج رنگی HP را بطرف کنیم ? در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر در رابطه با کارتریج ها و مشخصات فنی آن آشنا شویم.

 

کارتریج لیزری مشکی CE400A
کیت HP 507A

 

کارتریج لیزری آبی CE401A

 

دومین رنگ کیت HP 507A ما مربوط به کارتریج آبی به کد فنی CE401A می شود. همانطور که گفته شد توان چاپ رنگ مشکی ، نسبت به سایر رنگها بیشتر است. اهمیت رنگ آبی در چهار رنگ کارتریج اچ پی بسیار بالا می باشد. زیرا که این رنگ آبی توانایی بالایی در ترکیب رنگ ها دارد.

CE401A نیز مانند سایر کارتریج های 507A برای پرینتر های سری 500 مانند HP Laserjet  MFP 570 ، HP Laserjet  MFP 551 و سایر پرینتر ها طراحی و تولید شده است. همچنین توان چاپ این کارتریج بین 4500 تا 5000 برگه A4 می باشد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با کارتریج CE401A با کارشناسان ما در تماس باشید.

 

 

کارتریج لیزری زرد CE402A

سومین رنگ در کیت 507 لیزری رنگی ، مربوط به کارتریج لیزری CE402A به رنگ زرد می باشد. کد فنی CE402A مربوط به کیت کارتریج HP 507 می باشد. توان چاپ این رنگ از کارتریج های لیزری اچ پی مانند رنگ آبی بین 4500 تا 5000 برگه ی A4 می باشد.

 

کارتریج لیزری زرد CE402A
کیت HP 507A

 

یکی از مهترین مسائل در هنگام خرید کارتریج لیزری رنگی اچ پی ، کیفیت خروجی آن می باشد. توجه داشته باشید که هنگام تعویض کارتریج های لیزری رنگی خود ، حتما از کارتریج اورجینال استفاده نماید. زیرا که کارتریج های اورجینال ، کیفیت بالاتری را در چاپ اسناد به شما ارائه می کنند. همچنین ، تاثیر این کارتریج ها در روند و پردازش پرینتر شما بالاتر می باشد.

 

کارتریج لیزری قرمز CE403A

 

کارتریج لیزری قرمز به شماره فنی CE403A ، آخرین رنگی است ، که در کیت کارتریج لیزری HP 507A قرار گرفته است. پیش از اینکه به مشخصات فنی این کارتریج بپردازیم . بهتر است بدانید که ، اگر شما از کارتریج های اورجینال کیت 507A استفاده می کنید . توانایی شارژ مجدد این کارتریج ها را دارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

 

کارتریج لیزری قرمز CE403A
کیت HP 507A

 

کارتریج لیزری رنگی قرمز به کد فنی CE403A توانایی چاپ تا 5000 برگه ی A4 را دارد. همچنین از این کارتریج در پرینتر های سری 500 مانند HP Laserjet  MFP 551 استفاده می شود. توجه داشته باشید که اهمیت ، استفاده از کارتریج های اورجینال در پرینتر های لیزری رنگی اچ پی بسیار بالا می باشد. اما اگر مایل به خرید کارتریج اورجینال نیستید ، می توانید کارتریج های اولیه ی خود را شارژ نمایید.

 

کارگاه شارژ اچ پی در مرکز تهران

 

شاید بسیاری از مصرف کنندگان مایل به خرید کارتریج های اورجینال نباشند از طرفی دیگر ، می دانند که اگر از کارتریج های نامرغوب و تعمیری استفاده کنند ، ممکن است پرینترشان با مشکلات زیادی رو به رو شود. در این هنگام شما م توانید با صرف هزینه ی کمتر ، کارتریج های قدیمی HP 507A خود را شارژ نمایید. شارژ مجدد کارتریج علاوه ، بر نگهداری ، کیفیت بالای چاپ ، اختلالی در پردازش پرینتر لیزری رنگی شما ایجاد نمی کند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه ی خرید و شارژ مجدد کارتریج خود باکارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش کارتریج تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.

 

کیت HP 507A
کیت HP 507A

 

Rate this post

مرکز ماشین های اداری و رایانه HP
در این مرکز خدمات شرکتی متمایز را تجربه کنید
-نصب نرم افزار حذف چیپ برای دستگاه های غیرقابل شارژ
-استفاده از پک اصلی تونر HP برای هر مدل بصورت مجزا
-بهره گیری از قطعات شرکتی با پارت نامبر اصلی در نمایندگی HP
-راه اندازی مجدد کلیه درام کیت های معیوب با قطعات اورجینال اچ پی

Inquiry for hp Cartridge

چنانچه از مدل کارتریج یا پرینتر خود مطلع نیستید در فرم زیر می توانید با سرچ از مدل پرینتر به کارتریج و برعکس برسید

Ask for Price
Get the price directly from the sales expert

جهت اطلاع از قیمت بروز کارتریج های HP با کارشناسان ما در ارتباط باشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *