ارور کارتریج های لیزری

ارور کارتریج های لیزری | در این بخش تصمیم داریم. تا با کمک کارشناسان خود ، بخشی از ارور های متداول کارتریج های لیزری را با یکدیگر بررسی نماییم. در نظر داشته باشید که کارتریج های لیزری ، به عنوان اصلی ترین قطعات مصرفی چاپگر ها به حساب می آید. از این رو کاربران و مصرف کنندگان چاپگر های لیزری می بایست توجه ویژه ای به سلامت کارتریج ، قطعات و سایر این موضوعات داشته باشند. ارور کارتریج می تواند دلایل زیادی را به همراه داشته باشد. از این رو شما می توانید با چند روش ساده ارور های موجود را بر طرف سازید. در نظر داشته باشید که شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نمایندگی اچ پی با ما همراه باشید.

 

به طور کلی کارتریج لیزری یک قطعه مهم در چاپگر های چاپ لیزری می باشد. این کارتریج ها به تولید چاپ دقیق و با کیفیت کمک می‌کند. این کارتریج شامل مخزن حاوی پودر تونر،قطعاتی چون درام ، مگنت ، فوم و دیگر اجزاء مرتبط است. هنگامی که چاپگر در حال انجام عمل خود می باشد. لیزر به تناوب به نقاط دقیقی از صفحه می‌نماید و تونر را روی کاغذ جذب می‌کند. سپس کاغذ با تونر به وسیله یک واحد حرارتی گرم شده تا چاپ مورد نظر کاربران بروی صفحه ایجاد شود. و در انتها ، نتیجه یک چاپ با کیفیت و واضح می باشد. لازم به ذکر است که بعد از مصرف تونر، کارتریج لیزری قابل بازیافت نیز است، که به محیط زیست مفید است.

 

ارور کارتریج

در پرینتر های چاپ لیزری شما کاربران و مصرف کنندگان اچ پی ممکن است. با ارور های مرتبط با کارتریج های خود مواجه شوید. برخی از ارورهای رایج  در این زمینه عبارتند از:

  1. کارتریج تونر خالی: این ارور عموما با نام  low toner cartridge نمایش داده می شود. این خطا نشان دهنده ی تمام شدن سطح تونر در کارتریج است. برای رفع آن، کارتریج تونر جدید را جایگذاری کنید.
  2. کارتریج غلط: ارور استفاده از کارتریج ناسازگار بروی دستگاه! این خطا  به معنای نصب کارتریج اشتباه در دستگاه است. اطمینان حاصل کنید که کارتریج مورد نیاز و با تایید دستگاه ، جایگزین شده باشد.
  3. کارتریج باید تعویض شود: خطای replace cartridge،  این ارور ممکن است زمانی نمایش داده شود که کارتریج به پایان رسیده باشد. در این صورت نیز، باید کارتریج جدید را نصب کنید.
  4. کارتریج تونر نصب نشده: این ارور ممکن است زمانی نمایش داده شود. که کارتریج به درستی وارد دستگاه نشده باشد یا به دلیل مشکلات مکانیکی شناسایی نشود. مطمئن شوید که کارتریج به درستی نصب شده باشد.
  5. کارتریج قفل شده: این ارور نشان دهنده وجود یک مشکل مکانیکی در کارتریج یا دستگاه چاپ است. باید کارتریج را باز کرده و مشکل را برطرف کنید.
  6. عدم شناسایی کارتریج : به طور کلی این ارور مربوط به بخش چیپ و تراشه ی کارتریج می شود. در بسیاری از مواقع این ایراد با تعویض و یا رد کردن خطا برطرف می شود.

برای رفع این ارورها، معمولاً به دفترچه راهنمای دستگاه چاپ لیزری خود مراجعه کنید. البته در نظر داشته باشید. که شما کاربران و مصرف کنندگان ماشین های اداری اچ پی می توانید با ما در نمایندگی اصلی کارتریج های اچ پی در ایران همراه شوید.

 

 

 

ارور کارتریج

 

 

 

خطا کارتریج در پرینتر های HP

بسیاری از کاربران در ارتباط با نحوه ی نمایش خطا ها بروی پرینتر سوالاتی را مطرح می سازند. در نظر داشته باشید. که نحوه ی نمایش ارور و خطا های لازم ممکن است. در هر دستگاه با تکنولوژی بکار رفته ی آن متفاوت باشد. اما به طور کلی ممکن است خطاهای کارتریج در پرینترها به شکل پیغام‌ها یا کد‌های ارور نمایش داده می‌شوند. این پیغام‌ها ممکن است به زبان‌های مختلف باشند، اما در اصل،ممکن است به شکل موارد زیر به نمایش در بی آیند.

  • پیغام متنی: یک پیغام متنی به صورت مستقیم روی نمایشگر پرینتر نمایش داده می‌شود.  به طور مثال می توان به ارورا  “کارتریج تونر خالی” یا “کارتریج غلط” اشاره نمود. ( در بخش قبلی در ارتباط با این ارور ها توضیحات مختصری را مطرح نموده ایم)
  • کد خطا: برخی پرینترها از یک سری کدهای عددی برای نشان دادن خطاها استفاده می‌کنند. به طور مثال کدهایی به مضمون “E50” یا “Error 02 و … .
  • نشانگر‌های LED: برخی پرینترها دارای LED‌های نشان‌دهنده خطا هستند. این سری از پرینتر های اچ پی با چشمک‌زنی یا چیدن الگوهای خاص، مشکل دستگاه را نمایش می‌دهند.
  • ترکیبی از موارد فوق: در برخی موارد، پیغام‌های متنی با کدهای عددی یا نشانگرهای LED ترکیب می‌شوند تا مشکل را به کاربر اطلاع دهند.

 

خطا کارتریج در پرینتر های HP 

Rate this post

مرکز ماشین های اداری و رایانه HP
در این مرکز خدمات شرکتی متمایز را تجربه کنید
-نصب نرم افزار حذف چیپ برای دستگاه های غیرقابل شارژ
-استفاده از پک اصلی تونر HP برای هر مدل بصورت مجزا
-بهره گیری از قطعات شرکتی با پارت نامبر اصلی در نمایندگی HP
-راه اندازی مجدد کلیه درام کیت های معیوب با قطعات اورجینال اچ پی

Inquiry for hp Cartridge

چنانچه از مدل کارتریج یا پرینتر خود مطلع نیستید در فرم زیر می توانید با سرچ از مدل پرینتر به کارتریج و برعکس برسید

Ask for Price
Get the price directly from the sales expert

جهت اطلاع از قیمت بروز کارتریج های HP با کارشناسان ما در ارتباط باشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *