تعمیر کارتریج لیزری رنگی در نمایندگی اچ پی

تعمیر کارتریج لیزری رنگی در نمایندگی اچ پی | کارتریج های لیزری رنگی ، دارای اهمیت بسیار بالایی برای دستگاه های Color laserJet می باشند. این دستگاه ها با توجه به عملکرد بالای خودشان قابلیت هایی نظیر چاپ اسناد به صورت رنگی ، چاپ عکس ، متون ، بروشور و … را به کاربران خود می دهند. لذا همین موضوع باعث شده تا بسیاری از کاربران برای پیشبرد اهداف خود در چاپ از کارتریج های لیزری رنگی استفاده نمایند. در این بخش کمی در ارتباط با خصوصیات این سری از کارتریج های لیزری ، بحث و گفت و گو می نماییم. سپس در ادامه در ارتباط با نحوه ی نگهداری ، تعمیر ، شارژ و خرید مجدد این دستگاه ها بررسی خود را ادامه خواهیم داد. در همین راستا پیشنهاد می شود تا در راستای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ادامه همراه شوید.

  • انواع کارتریج لیزری رنگی : کارتریج های لیزری رنگی معمولا در چهار رنگ CMYK ( مشکی ، آبی ، زرد و قرمز ) طراحی و به بازار عرضه می شوند. هر کدام از این کارتریج ها به صورت جداگانه درون دستگاه قرار گرفته و سپس با توجه به دستورات کاربارن ، رنگ مورد نظر را ترکیب و چاپ می کنند.
  • کارکرد کارتریج های لیزری رنگی : هر یک از کارتریج های لیزری رنگی با توجه به مدل و حجم مخزن تونر توانایی چاپ متفاوتی دارد. بسیاری از این کارتریج ها 1000 برگ ، برخی دیگر تا 5000 برگ را نیز به چاپ می رسانند.
  • عمر مفید کارتریج های اچ پی : عمر مفید این سری از کارتریج های لیزری رنگی تماما مربوط به نوع استفاده کاربران می شود. اگر از کارتریج های خود به صورت استاندارد استفاده کنید. شاهد عمر طولانی و مناسب آنها خواهید بود.

 

تعمیر کارتریج

تعمیر کارتریج ، بحثی مفصل و جدا از معرفی این دسته از قطعات مصرفی دارد. همانطور که در ابتدا به آن اشاره کردیم. کارتریج ها دارای اهمیت بسیار زیادی می باشند. حال که در ارتباط با کارتریج های لیزری رنگی صحبت می کنیم. لازم است بدانید که اهمیت کارتریج ، برای پرینتر های لیزری رنگی بسیار زیاد می باشد. از این رو باید طبق دستورالعملها و استاندارد های موجود از این قطعات استفاده نمایید.

  • خاموش کردن: ابتدا پرینتر را خاموش کنید و از پریز برق جدا کنید. ( بهتر است برای انجام این کار هیچگونه جریان برقی درون دستگاه در حال گردش نباشد.)
  • باز کردن درب: شما در چاپگر خود به درب کارتریج دسترسی دارید. درب کارتریج را باز کنید. بیشتر پرینترها دارای یک درب کارتریج در قسمت جلوی دستگاه هستند.
  • خروج کارتریج: کارتریج لیزری رنگی اچ پی را با دقت از پرینتر خارج کنید. در نظر داشته باشید که اگر کارتریج شما کثیف یا معیوب می باشد. بهتر است آن را تعویض کنید.
  • تمیز کردن کارتریج: اگر مشکلی در کارتریج نیست و تنها کمی تونر بروی آنها دیده می شود. تنها می توانید آن را تمیز کنید. از یک کاغذ معمولی یا پارچه نرم استفاده کرده و مواد آلوده را از کارتریج پاک کنید. همچنین، اگر دارای برسهای تمیزکننده کارتریج هستید ( قلموهای سافت ) می توانید از آنها استفاده کنید.
  • تزریق تونر: اگر کارتریج نیاز به تعویض تونر دارد،. می بایست این کار را با تونر جدید انجام دهید. شما می توانید در صورت نیاز طبق دستورالعملهای لازم با دقت کارتریج خود را شارژ نمایید. در نظر داشته باشید که شارژ کارتریج های لیزری رنگی بسیار حساس و نیازمند تجربه ی بالا در این زمینه می باشد. لذا پیشنهاد می شود تا در صورت نیاز به شارژ حتما به مراکز و نمایندگی رسمی اچ پی مراجعه نمایید.

 

تعمیر کارتریج

 

 

تشخیص اصالت کارتریج لیزری رنگی

برای تشخیص اصالت کارتریج لیزری رنگی، راه های بسیاری وجود دارد. از این رو ما تصمیم داریم تا در راستای کسب اطلاعات کاربران این موضوع را به صورت کامل برای شما شرح دهیم. در راستای کسب اطلاعات بیشتر شما می‌توانید به موارد زیر توجه کنید:

  1. خرید از مراکز مطمئن: اگر کارتریج را از یک منبع معتبر خرید کرده‌اید، احتمال اصالت کارتریج بالا می باشد. در نظر داشته باشید که از فروشندگان معتبر کالای مورد نیاز خود را خرید کنید.
  2. تاریخ انقضاء: برچسب کارتریج باید دارای تاریخ انقضاء باشد. اگر تاریخ انقضاء گذشته باشد. ممکن است نشان‌دهنده کارتریج غیر اصلی باشد. در نظر داشته باشید که کارتریج تهیه شده از سوی کاربران می بایست دارای تاریخ انقضا باشد.
  3. برچسب‌ها و شماره‌های محصول: برچسب‌های کارتریج اصلی معمولاً شامل شماره محصول و اطلاعات تولید کننده می باشد. مطمئن شوید که این اطلاعات با اطلاعات مشخصات کارتریج اصلی مطابقت دارد.
  4. کیفیت چاپ: یکی از راه‌های اصلی برای تشخیص کارتریج‌های اصلی از تقلبی‌ها، کیفیت چاپ آنها می باشد. کارتریج‌های اصلی به طور معمول تصاویر و اسناد شما را با وضوح بالا و رنگ‌های زنده چاپ و ارائه می‌دهند.
  5. . مقایسه با کارتریج اصلی: اگر از یک کارتریج اصلی به عنوان نمونه مقایسه‌ای استفاده کنید، می‌توانید کیفیت و عملکرد کارتریج ها را تا حد بالایی مشخص کنید.

 

 

تشخیص اصالت کارتریج لیزری رنگی

 

 

برطرف نمودن ارور Low Toner

در برخی از موارد ممکن است که کاربران ، روی پرینتر خود ارور Low toner را مشاهده کنند. به طور کلی در پرینتر های لیزری رنگی این ارور ها مربوط به به بخش قطعات مصرفی و کارتریج ها می شود. هنگامی که دستگاه شما چنین ایرادی دارد ، می بایست ابتدا عامل ارور را پیدا کنید. در برخی از اوقات ممکن است یک تا چهار کارتریج شما اخطار دهد. از این رو شما می توانید با تعویض کارتریج و یا شارژ کارتریج های ارور داده؛ مجددا Low Toner را در دستگاه های خود بر طرف سازید.

برخی از این ایرادات و ارور های ناشی از قطعات مصرفی ممکن است به صورت نرم افزاری باشد. لذا در نظر داشته باشید پس از مشاهده ی ارور های نرم افزاری شما می توانید با کارشناسان ما در واحد نرم افزار در ارتباط باشید.جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تعمیر کارتریج اچ پی در نمایندگی می توانید با ورود به صفحه ی قرار داده شده از تمامی خدمات نمایندگی رسمی آگاه شوید.

 

 

برطرف نمودن ارور Low Toner

 

 

مراکز معتبر فروش کارتریج های لیزری رنگی

در نظر داشته باشید که شما می توانید در راستای خرید مطمئن ، با مراکز معتبر اچ پی در ارتباط باشید. در همین راستا شما می توانید. از سه طریق به صورت حضوری ، تلفنی و آنلاین می توانید کارتریج های لیزری رنگی خود را از نمایندگی رسمی دریافت نمایید. در نظر داشته باشید که استفاده از کارتریج های لیزری اورجینال می تواند تاثیر بسزایی در خروجی اسناد شما داشته باشد. از طرفی دیگر پارت نامبر های شرکتی هیچگونه آسیبی را به دستگاه های لیزری رنگی وارد نمی نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با شارژ کارتریج های اچ پی با کارشناسان رسمی اچ پی در مرکز فنی همراه شوید. کارشناسان ما در سریعترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهند بود.

 

Rate this post

مرکز ماشین های اداری و رایانه HP
در این مرکز خدمات شرکتی متمایز را تجربه کنید
-نصب نرم افزار حذف چیپ برای دستگاه های غیرقابل شارژ
-استفاده از پک اصلی تونر HP برای هر مدل بصورت مجزا
-بهره گیری از قطعات شرکتی با پارت نامبر اصلی در نمایندگی HP
-راه اندازی مجدد کلیه درام کیت های معیوب با قطعات اورجینال اچ پی

Inquiry for hp Cartridge

چنانچه از مدل کارتریج یا پرینتر خود مطلع نیستید در فرم زیر می توانید با سرچ از مدل پرینتر به کارتریج و برعکس برسید

Ask for Price
Get the price directly from the sales expert

جهت اطلاع از قیمت بروز کارتریج های HP با کارشناسان ما در ارتباط باشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *