تعمیر کارتریج لیزری مشکی در نمایندگی اچ پی

تعمیر کارتریج لیزری مشکی در نمایندگی اچ پی | به طور کلی کارتریج های لیزری مشکی ، برای چاپ اسناد ، متن ، تصاویر سیاه و سفید و … به کار می روند. کارتریج های لیزری مشکی در دو دسته تقسیم می شوند. کارتریج های تک و کارتریج های کیت! به طور کلی کارتریج های لیزری مشکی تک در مدل های متنوع همانند  79A ، 05A و … طراحی و به بازار عرضه می شوند. اما کارتریج های کیت همراه با سه رنگ دیگر در سبد خرید کاربران قرار می گیرند. به طور کلی از این کیت ها می توان به سری 203A ، 130A و … اشاره نمود.

کارتریج لیزری مشکی اچ‌پی معمولاً از قطعات داخلی زیادی تشکیل شده اند. از سری قطعات قابل توجه این کارتریج ها می توان به :

  • مخزن تونر : Toner Cartridge این مخزن به عنوان اصلی ترین بخش یک کارتریج لیزری مشکی به حساب می آید. درون مخزن تونر حاوی پودر سیاه رنگی می باشد که برای چاپ روی کاغذ استفاده می‌شود.
  • تنظیم‌کننده چاپ Drum : درام یکی از مهمترین یخش های یک کارتریج به حساب می آید. این قطعه به صورت یک استوانه ی لوله ای شکل درون پرینتر یا درون کارتریج های لیزری مشکی قرار می گیرد. به طور کلی درام یک تنظیم کننده چاپ حیاتی است که تصویر یا متون مورد نیاز کاربران را چاپ می نماید. تصاویر، متن ها و سایر دستورات چاپ توسط کاربران به وسیله لیزر ایجاد شده و سپس توسط درام به کاغذ منتقل می‌شود.
  • واحد شاسی : این قطعه، بدنه کارتریج را تشکیل می‌دهد و محیطی ایجاد می‌کند که قطعات داخلی کارتریج در آن جای می‌گیرند.
  • قطعات الکتریکی : کارتریج ممکن است دارای برخی قطعات الکتریکی داخلی باشد از جمله یک تراشه کنترلی برای مدیریت عملیات چاپ. که عموما به نام چیپست شناخته می شوند.

 

تعمیر کارتریج لیزری

تعمیر کارتریج های لیزری مشکی ممکن است. برای موضوعات متعددی انجام شود. عموما این کارتریج ها به دلیل خالی شدن سطح تونر به نمایندگی جهت شارژ ارسال می شوند. اما با این اوصاف همچون سایر قطعات مصرفی دیگر امکان خرابی در آنها وجود دارد. در برخی از مواقع مشاهده شده که کارتریج ها به مشکل تونر ریزی برخورد می کنند. این کارتریج ها به دلیل استفاده ی غیر استاندارد ، جای گذاری غیر صحیح روی دستگاه ، ضربه و خیلی از موارد دیگر دچار تونر ریزی می شوند. پس از رخ دادن این اتفاق شما می توانید با ارسال کارتریج به نمایندگی رسمی ، ایراد تونر ریزی برطرف نمایید. در نظر داشته باشید ، در صورتی که تونر روی سطح پرینتر شما باقی بماند ممکن است اثرات بدی را از خود نشان دهد. لذا شما می توانید با سرویس پرینتر در مقابل چنین اثراتی تاثیر بسزایی داشته باشید.

 

 

تعمیر کارتریج لیزری

 

کیفیت تونر استفاده شده ، در شارژ مجدد کارتریج : در نظر داشته باشید که تونر استفاده شده در کارتریج ها ، به عنوان یکی از اصلی ترین مراحل به حساب می آید. پس اگر تصمیم به شارژ کارتریج های لیزری داشتید حتما از تونر های اورجینال استفاده نمایید. عدم چاپ و ارور مربوط به کارتریج : در برخی از مواقع کاربران با ارور هایی از سوی کارتریج رو به رو می شوند. این ارور ها گاه مربوط به تراشه ی الکترونیکی و گاه مربوط به اخطار اتمام تونر درون دستگاه می شود. در نظر داشته باشید. بسیاری از قطعات اعم از فوم ، مگنت ، درام ، بلید و … ممکن است دچار ایرادات متفاوتی بشوند. جهت کسب اطلاعات بیشتر مطالب، وارد صفحه ی تعمیر کارتریج اچ پی در نمایندگی شوید.

 

Black laser cartridge

از چند طریق می توان نسبت به خرید کارتریج های اچ پی به صورت اورجینال اقدامات لازم را انجام داد. پس در نظر داشته باشید اگر شما هم نیاز به خرید کارتریج شرکتی با گارانتی معتبر دارید از طریق راه های زیر ثبت سفارش خود را انجام دهید. در نظر داشته باشید که شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با شارژ کارتریج های اچ پی وارد لینک قرار داده شده شوید. و از اطلاعات کارشناسان اچ پی استفاده نمایید.

  • مراجعه به فروشگاه‌های فیزیکی: مراجعه به فروشگاه‌های اداری، فروشگاه‌های الکترونیکی و فروشگاه‌های رسمی تحت نام اچ پی در نزدیکی شما می‌تواند گزینه‌ای مناسبی جهت خرید کارتریجهای اورجینال اچ پی باشد. شما می‌توانید با کمک کارشناسان فروش در نمایندگی رسمی HP، مدل مورد نیاز کارتریج خود را انتخاب و خریداری کنید.
  • سایت‌های خرید آنلاین: خرید آنلاین به عنوان یکی از بهترین راه برای رسیدن به کارتریج ها می باشد. با توجه به این موضوع شما می توانید در سریعترین زمان ممکن کارتریج های خود را درب محل کار و یا منزل تحویل بگیرید.
  • سفارش در شبکه اجتماعی : جهت کسب رضایت کاربران گرامی ، تمامی قطعات مصرفی از جمله کارتریج های لیزری مشکی ، به صورت آنلاین و تحت شبکه های اجتماعی به فروش می رسد. از این رو شما می توانید محصول مورد نظر خود را در شبکات اجتماعی نمایندگی ، به ثبت برسانید.

 

 

 

Black laser cartridge

 

 

چاپ غیر استاندارد با کارتریج لیزری مشکی

چاپ نامنظم با کارتریج‌های اچ‌پی می‌تواند به مسائل و پیامدهایی زیادی منجر شود. هر کارتریج با در نظر گرفتن پرینتر خود توانایی چاپ را تا به یک اندازه، به کاربران می دهد. از این رو شما نمی توانید بیش از اندازه ی منظور شده روی مشخصات فنی پرینتر ، چاپ مورد نظر را انجام دهید. در نظر داشته باشید که چاپ بی رویه منجر به :

  1. کاهش کیفیت چاپ: چاپ بی‌رویه کاربران منجر به کاهش کیفیت چاپ می شود. در بسیاری از مواقع ممکن است خطوط نامرتب و تصاویر با وضوح پایین چاپ شوند.
  2. مصرف اضافی تونر: چاپ بی‌رویه ممکن است منجر به مصرف اضافی تونر (معمولاً مرتبط با مشکی) شود.که هزینه چاپ را برای شما کاربران گرامی افزایش می‌دهد.
  3. تغییرات در تصاویر و متن: نتیجه چاپ بی‌رویه ممکن است تغییرات غیرمطلوبی در تصاویر و متن داشته باشد. که می‌تواند منجر به ناخوانا شدن متن یا تصاویر شود.
  4. زمان اضافی برای تعویض کارتریج: چاپ غیر استاندارد ممکن است. منجر به زودتر خالی شدن کارتریج شود. از این رو شما کاربران نیاز به تعویض زودتر کارتریج خود دارید.
  5. آسیب به دستگاه چاپ: چاپ زیاد و غیر استاندارد از سوی کاربران ممکن است به پرینتر و قطعات داخلی آن آسیب جدی وارد کند و باعث خرابی دستگاه شود. از این رو پیشنهاد می شود طبق استاندارد ها درج شده بروی دستورالعمل دستگاه های خود ، چاپ را انجام دهید.

 

برای جلوگیری از چاپ بی‌رویه و حفظ کیفیت چاپ، مهم است که کارتریج خود را به دوره‌های منظم تعویض کنید. تعویض و یا شارژ کارتریج های لیزری مشکی اچ پی به شما کمک می کند که همواره کیفیت مناسبی را همراه داشته باشید. همچنین، در نظر داشته باشید که همواره از کارتریج‌های اصلی و معتبر استفاده کنید و از خرید نامناسب و غیراصولی با کارتریج‌ها پرهیز کنید.

 

 

چاپ غیر استاندارد با کارتریج لیزری مشکی
تعمیر کارتریج لیزری
5/5 - (1 امتیاز)

مرکز ماشین های اداری و رایانه HP
در این مرکز خدمات شرکتی متمایز را تجربه کنید
-نصب نرم افزار حذف چیپ برای دستگاه های غیرقابل شارژ
-استفاده از پک اصلی تونر HP برای هر مدل بصورت مجزا
-بهره گیری از قطعات شرکتی با پارت نامبر اصلی در نمایندگی HP
-راه اندازی مجدد کلیه درام کیت های معیوب با قطعات اورجینال اچ پی

Inquiry for hp Cartridge

چنانچه از مدل کارتریج یا پرینتر خود مطلع نیستید در فرم زیر می توانید با سرچ از مدل پرینتر به کارتریج و برعکس برسید

Ask for Price
Get the price directly from the sales expert

جهت اطلاع از قیمت بروز کارتریج های HP با کارشناسان ما در ارتباط باشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *