تونر اچ پی 12A | کارتریج لیزری مشکی HP 12A

تونر اچ پی 12A | کارتریج لیزری مشکی HP 12A  امروز تصمیم داریم تا مجدد به معرفی یک کارتریج تونر مشکی بپردازیم. در این معارفه تصمیم داریم تا به صورت تخصصی تر این سری از کارتریج های کمپانی اچ پی را زیر ذره بین خود قرار دهیم تا بتوانیم به یک اجماع صحیح در رابطه با این کیت لیزری مشکی برسیم. همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما ئدر نمایندگی مرکزی همراه باشید.

 

 

تونر اچ پی 12A

کاربران گرامی توجه داشته باشید که می توانید با کارتریح تونر مشکی HP 12A ، کیفیت اسناد خودتان را به حداکثر برسانید.  با کمک این سری از کارتریج های تونر مشکی HP 12A ، اسناد مهم خودتان را با حداکثر کیفیت بالا چاپ کنید. کیفیت تونر مصرف شده در کیس کارتریج اچ پی ، در گرید مصرفی یک قرار گرفته است. این بدین معنی است که تضاد تونر مشکی با کاغذ سفید باعث خلق کیفیت مناسب در چاپ می باشد.

 

تونر اچ پی 12A
تونر اچ پی 12A

 

بنابراین  این کیت از تونر 12 گزینه ی مطلوب و مناسبی جهت استفاده در ادارات و سایر مشاغل با کارهای چاپ مکرر هستند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتنر در رابطه با مشخصات فنی ، قیمت و نحوه ی شارژ این کیت از تونر اچ پی با کارشناسان ما در نمایندگی مرکزی تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما مفتخراند تا در این راه یاری رسان شما باشند. همچنین شما می توانید در شبکه های اجتماعی همراه ما باشید.

 

مشخصات فنی کارتریج HP 12A

 

اولویت های متفاوتی در رابطه با خرید این سری از کارتریج های اچ پی موجود می باشد. بسیاری از افراد ، کیفیت چاپ تونر اچ پی و بسیاری از افراد دیگر سرعت چاپ این کیت از کارتریج ها را اولویت خرید خود قرار می دهند. البته در ادامه در رابطه با هر دوی این گزینه ها ، بحص و گفت و گو می نماییم.

قابلیت چاپ تا 2000 صفحه A4 . تقریبا این تعداد برای چاپ ، تعداد مناسبی به حساب می آید. در نظر داشته باشید که مقدار تعیین شده توسط کمپانی اچ پی و سازنده ، به صورت پیش فرض قرار گرفته است. همچنین ممکن است. شما هنگام استفاده از این سری از کارترتج ها توانایی چاپ، تعداد کمتر یا ببیشتری را داشته باشید.

 

مشخصات فنی کارتریج HP 12A
تونر اچ پی 12A

 

اصالت کارتریج HP laser black 12 | تونر اچ پی 12A

خرید کارتریج اچ پی در بازار امروز کار آسانی به نظر می آید. در صورتی که اینگونه نیست. بلکه کاملا بر عکس پیدا کریدن کارتریج اچ پی برای پرینتر های این کمپانی کاری دشوار به نظر می رسد. زیرا که این سری از تونر ها با کیفیت های متفاوتی درون بازار قرار گرفته اند. پیش از توضیحات مربوط در رابطه با کارتریج های اورجینال می خواهیم در رابطه با تراشه کارتریج HP ، آشنایی بیشتری پیدا کنید. برای این کار بروی لینک کلیک کنید.

توصیه ی نمایندگی رسمی نمایندگی مجاز اچ پی این است که شما می توانید با خرید کارتریج اچ پی 12 از مراکز مجاز ، از کارتریج های با اصالت و شرکتی درپرینتر های لیزری خود استفاده نمایید. همچنین شما می توانید برای خرید کارتریج اچ پی با کارشناسان بخش فروش ما با شماره ی 89392 تماس حاصل فرمایید.  خرید مطمئن و با دقت کارتریج های اصلی HP به معنای راحتی ثابت و ارزش خرید بهتر است.

 

اصالت کارتریج HP laser black 12 | تونر اچ پی 12A
تونر اچ پی 12A

 

پرینتر های تونر HP 12A در نمایندگی

پیش از اینکه در رابطه با پرینتر های مورد استفاده کننده در زمین کارتریج اچ پی بحث نمایییم. بهتر است بدانید. حاوی 30 درصد محتوای بازیافتی پس از مصرف کننده است .کارتریج لیزری مشکی اچ پی HP Black 12A سازگار با: HP LaserJet 1010 ، 1010w، 1012، 1015، 1018، 1018s، 1020، 1020 Plus، 1022، 1022n، 1022nw، 3015، 3020، 3030، 3050، 3050z، 3052، 3055، M1005 MFP، M1319 MFP، M1319f MFP می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این سری از پرینتر های اچ پی همراه ما باشید.

 

تونر HP Black LaserJet Original برای رفع نیازهای چاپی شما

با کارتریج تونر اصلی LaserJet مشکی HP با چاپ درجه یک آشنا شوید. کارتریج ها در یک بسته دارای ضمانت و هولوگرام مرتبط hp در نمایندگی های رسمی قابل استفاده می باشند. این سری از تونرها برای تولید تصاویر واضح و گرافیک و همچنین خواندن متن آسان طراحی شده اند. در کل بدانید که کمپانی اچ پی این سری از کارتریج های مشکی را به طوری طراحی کرده است. که تمام نیازهای چاپ شما را برآورده کند.

در یک دفتر شلوغ ، مهم است که تجهیزات به طور تکمیل و روند صحیح خود کار کنند. تا کارکنان مشغول بمانند و مشتریان راضی بمانند. کارتریج تونر مشکی اصل HP LaserJet به شما این اطمینان می دهد. که چاپگر شما می تواند کار مورد نظر شما را به پایان برساند. در حالی که نتایج عالی را تولید می کند. همچنین در نظر داشته باشید.

کارتریج مشکی hp12A با قابلیت چاپ تا 2000 صفحه ، مدت زمانی را که کارکنان دفتر شما برای تعویض کارتریج صرف می کنند. را، کاهش می دهد. فناوری مورد نیاز برای ایجاد اسناد حرفه ای را ارائه دهید. تجهیزات مورد نیاز برای چاپ یادداشت ها و اسناد شرکت با کیفیت بالا را در اختیار کارکنان خود قرار دهید. اجازه دهید حرفه ای بودن دفتر شما با اسناد و نامه هایی که به نظر می رسد از یک چاپخانه با کارتریج تونر اصلی HP مشکی LaserJet آمده باشد ، درخشان شود.

 

 

تونر HP Black LaserJet Original برای رفع نیازهای چاپی شما
تونر اچ پی 12A

نتایج را با انواع چاپگرهای LaserJet HP ارائه دهید

استفاده از یک کارتریج تونر مارک خاص که مخصوص چاپگرهای HP طراحی شده است. می تواند به شما در نگهداری چاپگر اچ پی کمک کند. کارتریج تونر مشکی HP LaserJet با بالاترین سطح کیفیت و دقت برای چاپگرهای HP تولید به صورت تخصصی می شود. پس  بنابراین هر بار عملیات چاپ و کپی با ظاهر حرفه ای ایجاد می شود. تونر همچنین احتمال نشت و خرابی چاپ را کاهش می دهد. که می تواند باعث ایجاد آشفتگی شود که شخص در دفتر به ناچار باید آن را تمیز کند.

 

در نظر داشته باشید که ما در این پست ، کارتریج HP12A را به صورت تخصصی تر بررسی کردیم. دلیل آن هم این بود که این سری از کیت کارتریج اچ پی از اهمیت زیادی در بازار بهرمند می باشد. اگر به پرینتر های سازگار این سری از کارتریج توجه کرده باشید. در می بابید که 12 کارتریج حائز اهمیتی می باشد. زیرا که چاپگرهای پر فروش و محبوبی از این سر استفاده می نمایند. همچنین در نظر داشته باشید که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید.

Rate this post

مرکز ماشین های اداری و رایانه HP
در این مرکز خدمات شرکتی متمایز را تجربه کنید
-نصب نرم افزار حذف چیپ برای دستگاه های غیرقابل شارژ
-استفاده از پک اصلی تونر HP برای هر مدل بصورت مجزا
-بهره گیری از قطعات شرکتی با پارت نامبر اصلی در نمایندگی HP
-راه اندازی مجدد کلیه درام کیت های معیوب با قطعات اورجینال اچ پی

Inquiry for hp Cartridge

چنانچه از مدل کارتریج یا پرینتر خود مطلع نیستید در فرم زیر می توانید با سرچ از مدل پرینتر به کارتریج و برعکس برسید

Ask for Price
Get the price directly from the sales expert

جهت اطلاع از قیمت بروز کارتریج های HP با کارشناسان ما در ارتباط باشی

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *