تکرار نوشته در چاپ کارتریج های اچ پی

تکرار نوشته در چاپ کارتریج های اچ پی | با توجه به خطای تکرار چاپ ، در کارتریج های اچ پی ، در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با این موضوع بررسی های بیشتری را به عمل آوریم. طبق شواهد و بررسی گزارشات کاربران ، بسیاری از شما دوستتان در ارتباط با ایراد تکرار چاپ در کارتریج های اچ پی ، موضوعاتی را بیان نموده بودید. در نظر داشته باشید که موضوع تکرار زدن ، در انداختن و کثیف چاپ گرفتن علاوه بر عملکرد و قطعات کارتریج ، می تواند ارتباط زیادی با نرم افزار نصبی شما درون رایانه ی داشته باشد. از این رو می توانید در ادامه با خواندن مطالب مربوطه ایراد تکرار چاپ را در کارتریج های خود اصلاح نمایید.

 

تکرار نوشته در چاپ

تکرار نوشته در چاپ را می توان به عنوان یک ایراد کلی و رایج درون کارتریج ها دانست. بسیاری از کاربران پس از مواجه شدن با چنین ایرادی ، با اصلاح نسخه ی نرم افزار خود ، تصمیم به رفع این موضوع می گیرند که ممکن است. در ادامه این تلاش ناموفق باشد. در نقطه ی مقابل این موضوع هم امکان دارد کاربران پس از تعویض کارتریج پرینتر خود ، مجددا شاهد این ایراد در چاپ باشند.

پس با این اوصاف برای تشخیص این ایراد ابتدا باید چه کاری انجام داد؟ در نظر داشته باشید که بسیاری از کاربران با توجه به نوع مصرف خود ، پس از مدتی کارتریج را سرویس و یا تعویض نمی کنند. و یا ممکن است استفاده ی غیر استانداردی از  قطعات مصرفی خود داشته باشند. از این رو همواره در مرحله ی اول ایراد کارتریج در راستای چاپ کثیف، خط دار کردن کاغذ ، تکرار جملات اولویت بیشتری دارد. از این رو شما می توانید با جای گذاری یک کارتریج زاپاس روی دستگاه خود ، سلامت کارتریج قبلی خود را بسنجید.

اگر در ادامه پس از قرار دادن کارتریج زاپاس ، ایراد تکرار در نوشته دیده شده. مطمئنا این ایراد یک ایراد ممکن است یک نقص نرم افزاری به حساب بی آید. از این رو پیشنهاد می شود. تا در ادامه برای از بین بردن این ایراد در ون چاپ خود حتما یک بار نرم افزار خود را چک کرده و از روند عملکرد آن مطمئن شوید. در نظر داشته باشید که شما می توانید با پاک کردن نرم افزار و نصب مجدد آن ، خیلی راحت ایراد نرم افزاری موجود را از بین ببرید. با ما در مرکز اطلاعات جدید اچ پی همراه شوید.

 

 

تکرار نوشته در چاپ

 

 

رفع ایراد HP

در بسیاری از مواقع بسیاری از کاربران پرینتر های لیزری رنگی با انجام دادن این مراحل ، هیچ تغییری توی چاپ خود مشاهده نمی کنند. درصد بسیاری پایینی از این خطا ممکن است در پرینتر های لیزری رنگی مربوط به ترنسفرکیت شما باشد. از این رو می توانید با سرویس و یا تعویض ترنسفرکیت دستگاه خود ، این ایراد را بر طرف نمایید. پیشنهاد می شود تا برای انجام دادن این مرحله ابتدا با کارشناسان نمایندگی در ارتباط باشید. کارشناسان ما در نمایندگی اچ پی با بررسی تمام نقاط دستگاه ایراد را بررسی نموده و پس از تایید کاربران ، نقص به وجود آمده را برطرف می کنند.

اما دلیل تکرار زدن در کارتریج های با درام و بدون درام چیست.؟ در بسیاری از مواقع قطعاتی چون فوم رول تاثیر بسزایی در تکرار نوشته ها دارند. فوم رول به عنوان یکی قطعه ی مهم درون کارتریج های اچ پی در برخی از مواقع با پوست پوست شدن ، آسیب روی سطح خود و … موجب تکرار در نوشته ها می شود. در نظر داشته باشید. که قطعاتی همچون بلید ، مگنت ، درام و سایر قطعات کارتریج های با درام یا بدون درام ، در راستای کثیف نمودن و خراب کردن چاپ تاثیر بسزایی دارند. از این رو شما می توانید در راستای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما همراه بوده و این ایراد را در دستگاه خود برطرف سازید.

 

 

 

رفع ایراد HP

 

نرم افزار پرینتر های اچ پی

در قدم آخر ممکن است در برخی از مواقع، سیستم ها پس از بروزرسانی و یا هر موضوع دیگر ، دچار اختلالاتی شوند. که یک امر طبیعی درون سیستم های رایانه ای به حساب می آید. از این رو همواره از صحت عملکرد سیستم خود مطلع باشید. و اگر هم با ایرادی رو به رو شدید حتما از کارشناسان بخش نرم افزاری اچ پی ، اطلاعات لازم خود را دریافت نمایید. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر با مرکز تعمیرات کارتریج های اچ پی در ارتباط باشید.

Rate this post

مرکز ماشین های اداری و رایانه HP
در این مرکز خدمات شرکتی متمایز را تجربه کنید
-نصب نرم افزار حذف چیپ برای دستگاه های غیرقابل شارژ
-استفاده از پک اصلی تونر HP برای هر مدل بصورت مجزا
-بهره گیری از قطعات شرکتی با پارت نامبر اصلی در نمایندگی HP
-راه اندازی مجدد کلیه درام کیت های معیوب با قطعات اورجینال اچ پی

Inquiry for hp Cartridge

چنانچه از مدل کارتریج یا پرینتر خود مطلع نیستید در فرم زیر می توانید با سرچ از مدل پرینتر به کارتریج و برعکس برسید

Ask for Price
Get the price directly from the sales expert

جهت اطلاع از قیمت بروز کارتریج های HP با کارشناسان ما در ارتباط باشی