جابجایی رنگ ها در کارتریج های رنگی hp

جابجایی رنگ ها در کارتریج های رنگی hp | آیا تا به حال برای شما پیش آمده که هنگام چاپ ف پس از مشاهده ی خروجی رنگ ها ، متوجه ی اختلال در ترسیم و ترکیب رنگ های کارتریج های خود شوید. و اگر احتمالا فکر می کنید که درصد رخ دادن این موضوع در پرینتر و کارتریج های لیزری رنگی پایین می باشد! پس در ادامه همراه ما باشید. در طی چند هفته ی گذشته با بررسی گزارشات مصرف کنندگان اچ پی ، متوجه شدیم که یک سری از دوستان با اختلالات بسیاری در زمینه ی چاپ رو به رو هستند. این اختلال نیز مستقیما مربوط به ترکیب رنگ و جابجایی رنگ در کارتریج ها می باشد. از این رو در ادامه تصمیم داریم تا در ارتباط با این موضوع بررسی های خود را انجام داده و سپس در اختیار شما کاربران گرامی قرار دهیم. با ما در ادامه همراه شوید.

 

جابجایی رنگ ها

جابجایی رنگ ها موضوعی است که بسیاری از کاربران در زمینه ی چاپ خود با آن رو به رو می باشند. نقص در کارتریج ها ، نقص سیستم چاپگر و نقص نرم افزار ها می تواند از سری مسائلی باشد که موجب خرابی درون این دستگاه ها شده باشد. ابتدا موضوع خود را با نقص کارتریج ها شروع خواهیم نمود. در بررسی این موضوع متوجه شدیم بسیاری از کاربران با استفاده از کارتریج های متفرقه ، دیگر توانایی چاپ و ترسیم رنگ ها را به صورت اولیه نداشته و همین موضوع باعث شکایت آنها شده است. در نظر داشته باشید. اگر برای شما کیفیت چاپ اهمیت ویژه ای دارد. به هیچ عنوان از کارتریج های طرح و یا شارژی استفاده نکنید . زیرا که این کارتریج ها موجب بر هم زدن سیستم ترکیب رنگ ها شده. و در نهایت خروجی نا مطلوبی به کاربران ارائه می دهند.

اختلال در سیستم ترکیب رنگ چاپگر ها ،: ممکن است شما به عنوان یک مصرف کننده موضوع اول را رعایت کرده و از کارتریج های اورجینال استفاده نمایید. اما هنگام چاپ مجددا متوجه ی اختلال رنگ ها شوید. هنگام مواجه شدن با این موضوع شما باید دستگاه خود را بررسی نمایید. عموما این ایراد ممکن است در سیستم سنسور های قطعات مصرفی ، ترنسفرکیت  یا حتی قطعات معیوب خود چاپگر باشد. در آخر شما می توانید با مراجعه به نمایندگی رسمی ایراد چاپ بی کیفیت خود را برای ما در نمایندگی رسمی ارسال نمایید. جهت آشنایی و کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تفاوت کارتریج های اصلی و غیر اصلی اچ پی با ما همراه شوید.

 

 

 

جابجایی رنگ ها

 

 

ترنسفرکیت اچ پی

در بخش قبلی به صورت جزئی اشاره ای به اختلال در قطعه ی ترنسفرکیت داشتیم. حال در نظر داشته باشید که ترنسفرکیت در پرینتر های لیزری رنگی به عنوان یک قطعه ی مهم و مصرفی به حساب می آید. در برخی از مواقع ممکن است با ایجاد اختلال در ترنسفرکیت ها ما شاهد جابجایی رنگ ها و ترسیم نادرست رنگ در خروجی اسناد می باشد. از این رو شما می توانید با سرویس و یا تعویض قطعات ترنسفرکیت این اختلال را در دستگاه خود بر طرف نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ادامه با ما همراه ما باشید.

در ادامه تصمیم داریم تا در ارتباط با ایرادات نرم افزاری درون سیستم های رایانه ای بررسی های خود را انجام دهیم. در نظر داشته باشید که در برخی از اوقات ایرادات نرم افزاری ممکن است. موجب قاطی شدن رنگ ها در هنگام خروجی اسناد می شود. از این رو شما می توانید با بررسی این موضوع ، از نظر نرم افزار دستگاه خیال خود را آسوده نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی در ارتباط باشید.

 

 

 

ترنسفرکیت اچ پی

 

 

نمایندگی تعمیرات پرینتر های لیزری رنگی | جابجایی رنگ ها

طبق گزارشات کاربران مبنی بر تعمیرات دستگاه تصمیم گرفتیم تا نکاتی اساسی را خدمت شما کاربران گرامی اعلام نماییم. در نظر داشته باشید که موثر ترین راه پس از مشاهده ی اختلال در حوزه ی ماشین های اداری مراجعه به نمایندگی رسمی در راستای بررسی و تعمیر دستگاه می باشد. از سری مزایای تعمیرگاه های مجاز ، بررسی کلی دستگاه ، استفاده از قطعات اورجینال و خدمات پس از فروش فروشگاهی می باشد. در نظر داشته باشید. که شما می توانید با مراجعه به نمایندگی رسمی فروش اچ پی ایرادات چاپ ، در چاپگر های لیزری رنگی خود را در سریعترین زمان برطرف نمایید. با ما در ارتباط باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر جهت آشنایی با تفاوت کاربری کارتریج های لیزری و جوهرافشان وارد لینک زیر شوید.

 

 

5/5 - (1 امتیاز)

مرکز ماشین های اداری و رایانه HP
در این مرکز خدمات شرکتی متمایز را تجربه کنید
-نصب نرم افزار حذف چیپ برای دستگاه های غیرقابل شارژ
-استفاده از پک اصلی تونر HP برای هر مدل بصورت مجزا
-بهره گیری از قطعات شرکتی با پارت نامبر اصلی در نمایندگی HP
-راه اندازی مجدد کلیه درام کیت های معیوب با قطعات اورجینال اچ پی

Inquiry for hp Cartridge

چنانچه از مدل کارتریج یا پرینتر خود مطلع نیستید در فرم زیر می توانید با سرچ از مدل پرینتر به کارتریج و برعکس برسید

Ask for Price
Get the price directly from the sales expert

جهت اطلاع از قیمت بروز کارتریج های HP با کارشناسان ما در ارتباط باشی